GuidZP400 |
a8afd017-d0fe-4344-be44-134918703a6d
|
Biuletyn |
561291-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
|
Regon |
18440000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8487043,
|
Zamawiajacy fax |
61 8955043
|
Zamawiajacy email |
zampub@up.poznan.pl,
|
Adres strony url |
www.up.poznan.pl
|
Adres strony internetowej |
www.up.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.up.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.up.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań, bydynek Collegium Maximum, Biuro Zamówień Publicznych, 4 piętro pokój 407.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przełączników sieciowych.
|
Numer referencyjny |
RZ-262-10/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 8 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Dotyczy punktu II.8)
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 40 dni od daty zawarcia umowy, zgodnie z zapisem w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dokonał dostaw wraz z podaniem przedmiotu dostaw, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane przed upływem terminu składania ofert - co najmniej 2 dostawy przełączników sieciowych klasy sieć szkieletowa, sieć Data Center z wdrożeniem o wartości min. 250.000,00 zł brutto każda.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje min. 1 inżynierem legitymującym się certyfikatem Fortinet min NSE8 – wymóg związany z posiadanym przez Zamawiającego rozawiązaniem FortiGate, który pełni funkcję koncentratora vlan.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 kapitałowej, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (zgodnie z zapisami pkt 6.1 ust. 2 pkt c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 13
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami potwierdzającymi stawiany przez Zamawiającego warunek (zgodnie z zapisami pkt. 6.1 ust. 2 lit. c) oraz informacjami dot. wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 14.
Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu kserokopię certyfikatu potwierdzającego przeszkolenie osób wskazanych w wykazie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy– załącznik nr 5 SIWZ
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację zgodności WE oraz posiada oznakowanie „CE” – załącznik nr 6 SIWZ
Oświadczenie Wykonawcy, że posiada certyfikat Fortinet min. NSE8 – załącznik nr 7 SIWZ
Opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego– wg załącznika nr 8 ,SIWZ z podaniem typu i producenta, z załączeniem dokumentu zgodnego z oryginalnym katalogiem producenta lub oryginalną kartą produktu producenta.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 SIWZ
Kalkulacja cenowa – załącznik nr 9 SIWZ
Parafowany wzór protokołu odbioru – załącznik nr 10 SIWZ
Parafowany projekt umowy – załącznik nr 11 SIWZ
WARUNKI GWARANCJI I SERWISU – zgodne z załącznikiem nr 12 SIWZ
Wykonawca musi udzielić gwarancji na 60 miesięcy.
Wykonawca dodatkowo musi spełnić warunki gwarancji wynikające z treści projektu umowy – załącznika nr 11 SIWZ
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić – pod rygorem nieważności - za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest dopuszczalna zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 ( t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) z zastrzeżeniem ust. 1a-1e oraz w następujących przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że ze względu na prowadzone prace w szczególności remontowe, budowlane lub instalacyjne, obiekt, w którym ma być zainstalowany przedmiot umowy nie nadaje się do prawidłowego wykonania usługi lub instalacji i uruchomienia, albo że wystąpiły inne podobne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu tych czynności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji Umowy; w takim przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej okoliczności niezwłocznie po powzięciu informacji o niej,
c) gdy na skutek postępu technologicznego lub organizacyjnego, a także innych podobnych nieprzewidzianych okoliczności, w szczególności takich jak wycofanie danego elementu z produkcji i zastąpienie go nowym elementem lub innym rozwiązaniem, Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zaistniałej okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na stosowne zmiany, będzie mógł dostarczyć przedmiot umowy uwzględniający zmiany, jednak w cenie, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy i o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, spełniający co najmniej wszystkie funkcje w tymże opisie przewidziane.
W takim wypadku warunki dotyczące zmienionych elementów lub rozwiązań podejmuje Zamawiający, określając także maksymalny termin realizacji umowy.
d) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.:
wystąpienie wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych, które zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami uniemożliwiają realizację Umowy w terminie, przesunięcie terminu realizacji może nastąpić wyłącznie o udowodnioną przez Wykonawcę liczbę dni uzasadniającą w/w okoliczności,
zaistnienie innych nietypowych zdarzeń o charakterze siły wyższej uniemożliwiających realizację Umowy w terminie lub,
zaistnienie konieczności prowadzenia przez Zamawiającego prac naukowych lub zajęć dydaktycznych, ograniczających możliwość udostępnienia miejsca do wykonania usługi, instalacji lub uruchomienia przedmiotu Umowy, przeprowadzenia szkoleń, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy.
3. W każdym przypadku Strony zobowiązują się do niezwłocznego przekazania informacji o zaistniałej sytuacji i dokonania stosownej zmiany Umowy w zakresie przewidzianym Umową.
4. W przypadku zmiany terminów realizacji umowy z powodów określonych w ust. 2
niniejszego paragrafu, Wykonawca nie może zgłaszać żadnych roszczeń finansowych do Zamawiającego
5. W przypadku zmiany stawek podatku VAT strony uzgadniają, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą z obliczenia ceny brutto zgodnej z nowo wprowadzonym podatkiem.
6. Ewentualne spory mogące wynikać z tytułu niewłaściwego wykonania, bądź niewykonania Umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądowi rzeczowo właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności zwartych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j.Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|