GuidZP400 |
f9a1cab9-1834-432d-b4b5-73a11bab92c5
|
Biuletyn |
560489-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
|
Regon |
53156361100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wróblewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-759
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 62 60 61;261 62 51 29
|
Zamawiajacy fax |
261 62 60 51
|
Zamawiajacy email |
przetargi@116szpital.opole.pl
|
Adres strony url |
www.116szpital.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.116szpital.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały i sprzęt jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/03/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na 11 Pakietów, sukcesywnie przez okres trwania umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Zamówienie zostało podzielone na 11 Pakietów:
Pakiet nr 1– mju/rękawice chirurgiczne i diagnostyczne CPV 33141420-0
Pakiet nr 2– mju/zestawy materiałów jednorazowego użytku CPV 33000000-0
Pakiet nr 3– mju/pieluchomajtki/ produkty do higieny CPV 33772000-2, 33700000-7
Pakiet nr 4– mju/materiały opatrunkowe CPV 33141110-4
Pakiet nr 5– mju/materiały opatrunkowe specjalne II CPV 33141110-4
Pakiet nr 6– mju/opaski gipsowe/podkłady pod gips CPV 33141110-4
Pakiet nr 7– mju/tampony donosowe CPV 33141110-4
Pakiet nr 8– mju/materiały opatrunkowe specjalne III CPV 33141110-4
Pakiet nr 9– sju/nici chirurgiczne uzupełnienie CPV 33141100-1
Pakiet nr 10– sju/różne różne CPV 33141000-0
Pakiet nr 11– sju/laryngoskop światłowodowy CPV 33170000-2
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Umowy zostaną zawarte na okres:
a) 12 miesięcy od daty podpisania umowy dla Pakietów od 1 do 8
b) od daty podpisania umowy do 10.03.2020 dla Pakietów od 9 do 11
2. Miejscem dostawy jest:
a) Apteka Zakładowa 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, I piętro
b) Przychodnia w Nysie, 48-300 Nysa ul. T Kościuszki 3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ;
4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ;
5) Oświadczenia, że oferowane materiały lub sprzęt jednorazowego użytku jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP i na żądanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną mu niezwłocznie przedstawione - załącznik nr 6 do SIWZ;
6) Zobowiązanie lub inny dokument, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przy realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy;
7) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
8) Próbki w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 dla pakietów nr 3, 7, 11
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1– mju/rękawice chirurgiczne i diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2– mju/zestawy materiałów jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3– mju/pieluchomajtki/ produkty do higieny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała próbki w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 dla pakietów nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4– mju/materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5– mju/materiały opatrunkowe specjalne II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6– mju/opaski gipsowe/podkłady pod gips
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7– mju/tampony donosowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała próbki w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 dla pakietów nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8– mju/materiały opatrunkowe specjalne III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9– sju/nici chirurgiczne uzupełnienie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10– sju/różne różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11– sju/laryngoskop światłowodowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33170000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ
Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała próbki w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 dla pakietów nr 11
|
| |