„Dostawa : środków czystości, odkamieniaczy do basenów i kaczek, worków na odpady medyczne i komunalne”

Data publikacji 2019-06-17
Data zakończenia 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560924-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa : środków czystości, odkamieniaczy do basenów i kaczek, worków na odpady medyczne i komunalne”

Liczba pakietów – 8
Pakiet nr 1 – środki czystości.
Pakiet nr 2 – proszki do prania, tabletki do zmywarek.
Pakiet nr 3 – ściereczki wielorazowe.
Pakiet nr 4 – mydło w opakowaniu jednorazowym i dozowniki mydła.
Pakiet nr 5 – odkamieniacz.
Pakiet nr 6 – worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte.
Pakiet nr 7 – worki bezbarwne i folia bezbarwna.
Pakiet nr 8 – worki na zwłoki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e16b3720-7ced-4c4c-92aa-49715ab71b79
Biuletyn 560924-N-2019
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej www.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu „Dostawa : środków czystości, odkamieniaczy do basenów i kaczek, worków na odpady medyczne i komunalne”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa : środków czystości, odkamieniaczy do basenów i kaczek, worków na odpady medyczne i komunalne”
Numer referencyjny Zp/36/PN-34/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Dostawa : środków czystości, odkamieniaczy do basenów i kaczek, worków na odpady medyczne i komunalne” Liczba pakietów – 8 Pakiet nr 1 – środki czystości. Pakiet nr 2 – proszki do prania, tabletki do zmywarek. Pakiet nr 3 – ściereczki wielorazowe. Pakiet nr 4 – mydło w opakowaniu jednorazowym i dozowniki mydła. Pakiet nr 5 – odkamieniacz. Pakiet nr 6 – worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte. Pakiet nr 7 – worki bezbarwne i folia bezbarwna. Pakiet nr 8 – worki na zwłoki
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru - na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności środków czyszczących i polerujących (dotyczy pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5), wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych (dotyczy pakietów nr: 6, 7) oraz worków do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 8) na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 30 000,00 zł; dla pakietu nr 2 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 3 – 5 000,00 zł; dla pakietu nr 4 – 1 100,00 zł; dla pakietu nr 5 – 14 500,00 zł; dla pakietu nr 6 – 100 000,00 zł; dla pakietu nr 7 – 5 000,00 zł; dla pakietu nr 8 – 7 000,00 zł; każda z dostaw;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności środków czyszczących i polerujących (dotyczy pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5), wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych (dotyczy pakietów nr: 6, 7) oraz worków do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 8) na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 30 000,00 zł; dla pakietu nr 2 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 3 – 5 000,00 zł; dla pakietu nr 4 – 1 100,00 zł; dla pakietu nr 5 – 14 500,00 zł; dla pakietu nr 6 – 100 000,00 zł; dla pakietu nr 7 – 5 000,00 zł; dla pakietu nr 8 – 7 000,00 zł; każda z dostaw; Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki czystości.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1 Płyn do ręcznego mycia naczyń poj. 0,5 l. o właściwościach odtłuszczających, gęsta kosystencja, dobrze się pieniący,zapach miętowy,ph neutralne dla skóry.Skład :min.5-15% anionowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 2 600 2 Płyn do szyb z rozpylaczem ,alkoholowy 0,5 l.-przeznaczony do mycia i pielęgnacji powierzchni, nie pozostawiający smug i zarysowań, zapobiegający osadzaniu zanieczyszczeń, zaparowaniu szklanych powierzchni. szt. 1 800 3 Płyn uniwersalny do wszystkich powierzchni poj. 1 l.-stosowany do blatów kuchennych , zlewozmywaków,ścian,glazury, o łagodnym zapachu ,skutecznie usuwający wszelkie zanieczyszczenia nie powodując ich uszkodzenia i nie pozostawiający smug. szt. 7 000 4 WC żel poj. 0,75 l.- o skutecznym usuwaniu kamienia, osadu, rdzy i innych zanieczyszczeń z ceramicznych urządzeń sanitarnych. szt. 2 600 5 Mleczko krem z mikrogranulkami op.750 ml. – do czyszczenia trudnych do usunięcia zabrudzeń, powierzchni emaliowanych, ceramicznych,tworzyw sztucznych , tworzyw szklano-ceramicznych, łagodny dla powierzchni (nie powodując ich zarysowań),rozpuszczalny w wodzie.Zapewnia ochronę czyszczonej powierzchni o łagodnym zapachu,ph.min.11,gęstość min.1,20gr/cm3 , lepkość 550mPas.Składniki : min.<5%anionowe środki powierzchniowo czynne,niejonowe środki,niejonowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 1 700 6 Mydło w płynie poj. 5 l.- do mycia i pielęgnacji dłoni o przyjemnym zapachu. kanister 450 7 Krem do rąk glicerynowy poj. 100 ml-służy do regeneracji zniszczonych, wysuszonych dłoni o właściwościach nawilżających i ochronnych skórę. Zapach łagodny. szt. 15000 8 Pasta do rąk BHP-500g -środek czyszczący, mydlany, ,przeznaczony do usuwania silnych zabrudzeń substancjami takimi jak: smary ,smoła ,farby. szt. 50 9. Płyn do odkamienianie i usuwania rdzy i osadów wapiennych .Stosowany do zmywarek gastronomicznych, wyparzarek,czajnków, umywalek,zlewozmywaków,brodzików.-1l. szt. 300 10 Maszynka do golenia 2 ostrzowa jednorazowa-pozwala na usuwanie w bezpieczny sposób owłosienia ciała. szt. 6 000 11 Zmywak nasączony proszkiem ( 1 op. = 8 szt.)-do czyszczenia zaschniętych powierzchni (garnki ,zlewy) op. 650 12 Płyn do czyszczenia kamienia i rdzy 0,5l -przeznaczony do czyszczenia kuchni i łazienki. Usuwający brud i osad z kamienia oraz rdzy zawierający chlor.Pojemność 750ml. szt. 820 13 Szampon do włosów 1 litrowy-do każdego rodzaju włosów o przyjemnym zapachu. szt. 25 14 Krem do golenia-zmiękczający zarost który ma zapewnić gładkie golenie.- 100 ml. szt. 50 15 Gąbka do mycia naczyń- z jednej strony gładka, z drugiej szorstka do szorowania mocnych zabrudzeń. szt. 2100 16 Folia aluminiowa (20 m w rolce). rolek 100 18 Preparat z rozpylaczem 600ml. do konserwacji stali nierdzewnej(szlachetnej) .Pozostawia ochronną warstwę nabłyszczająca, konserwuje i chroni powierzchnię metalu przed ponownym zabrudzeniem. Usuwa brud i zacieki bez zarysowań. szt. 400 19 Zmywak druciany do szorowania (spiralny)-ze stali nierdzewnej, Stosowany do wszelkiego rodzaju zabrudzonych powierzchni, .Szoruje nie rysując powierzchni. szt. 350
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Proszki do prania, tabletki do zmywarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. Proszek do prania kolor 5 kg - do stosowania ręcznego i w pralkach automatycznych o przyjemnym zapachu usuwający zbrudzenia różnego pochodzenia w temp.30O C. szt. 30 2. Proszek do prania kolor- 0,600 - do stosowania ręcznego i w pralkach automatycznych o przyjemnym zapachu usuwający zabrudzenia różnego pochodzenia. w temp.. 30O C. szt. 105 3. Płyn do wybielania tkanin -1l o łagodnym zapachu. szt. 16 4. Tabletki do zmywarek op. = 120 tabl. Usuwają z naczyń resztki żywności i plamy. tabl. 10 800 5. Sól do zmywarek opak=1,5kg.zmiękcza wodę ,zapobiega zaciekom na naczyniach, chroni zmywarkę, przeciwdziała tworzeniu się kamienia. opak. 250
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ściereczki wielorazowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. Delikatna ściereczka wielorazowa wykonana z mikrowłókna dostepna w czterech kolorach(czerwony,niebieski,zielony,zółty)),którą można stosować do czyszczenia wszelkiego rodzaju gładkich powierzchni takich jak ceramika,szkło metal,tworzywa sztuczne,stosować na sucho i na mokro,miękka, gładka i przyjemna w dotyku,nie pozostwiająca smug ani zacieków.Po umyciu nie trzeba polerować czyszczonych powierzchni,chłonie brud i wodę, trwała i traci swoich właściwości nawet po wielu praniach, temp.prania do.950C. bez stosowania środków zmiękczających. Parametry techniczne. Wymiary min.40cm x min.40cm. Gramatura : min 280-3000g/m2 (+/- 0,2 g/m2 ). Waga :min.45g (+/- 4 g) Grubość materiału :1,2mm (+/- 0,2mm ). Chłonność min.350%. Wytrzymałość min.300 prań. szt. 5 000
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mydło w opakowaniu jednorazowym i dozowniki mydła.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. Mydło w piance. Szt. 90 2. Dozownik do mydła w piance. szt 5
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odkamieniacz.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. Odkamieniacz stosowany w myjniach dezynfektorach do basenów i kaczek o właściwościach Ph neutralne.Preparat płynny,niepieniący,kompatybilny z metalami stosowanymi w myjniach dezynfektorach. Pojemość 5l. szt. 145
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. Worki małe czerwone ( 50x60 cm ), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 85 000 2. Worki duże czerwone ( 60x80 cm), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 280 000 3. Worki czerwone do spalania (70x110cm), gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 110 000 4. Worki czerwone do spalenia ( 90x110 cm) , gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 100 000 5. Worki małe niebieskie ( 50x60 cm ), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 95 000 6. Worki duże niebieskie ( 60x80 cm), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 500 000 7. Worki duże niebieskie ( 90x110 cm ), gr. folii 0,04 szt. 105 000 8. Worki żółte do spalenia ( 70x110 cm ), gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 13 000 9. Worki żółte ( 50x60 cm ), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 6 000 10. Worki żółte ( 60x80 cm ), gr. folii 0,035 - 0,04 szt. 11 000 Parametry : 1. Worki z pozycji 3,4,8 mają mieć możliwość jednokrotnego zamknięcia -dopuszcza się objemki dopinane do każdego worka. 2. Worki czerwone poz. 3,4,8 winny być wykonane z folii nie zawierającej polichlorku winylu oraz winny posiadać atest – zaświadczenie dopuszczające je do spalania, 3. Worki z poz. 3,4,8 specyfikacji przeznaczone są do odpadów medycznych, winny być wykonane z materiału dobrej jakości, nieprzeźroczyste ,wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z zachowaniem wskazanych parametrów grubości folii, zabezpieczającej przed rozerwaniem i zapewniającej bezpieczny transport odpadów. 4. Zamawiający przy każdym rodzaju worka podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze, ponieważ muszą one spełniać określone warunki zabezpieczenia odpadów wytwarzanych w szpitalu. 5. Folia HDPE polietylenowa, wykonana z oryginalnego granulatu zapewniająca odpowiednią jakość worków, zabarwienie w wymaganym kolorze, nie może wydzielać przykrego zapachu, posiadające jednolitą bez przebarwień i wyblaknięć barwę. 6. Worki z poz.1,2 mają być pakowane w rolce po 50 szt. 7. Worki z poz.3 maja być pakowane po 25 szt. w rolce. 8. Worki z poz.4 mają być pakowane po 100 szt. w rolce. 9. Worki z poz.5,6 mają być opakowane po 50szt. 10. Worki z poz.7 mają być opakowane po 100szt.w rolce. 11. Worki z poz.8 mają być opakowane po 25szt. 12. Worki z poz.9,10 mają być opakowane po 50szt. 13. W każdym zbiorczym opakowaniu powinna być informacja o ilości sztuk worka, wymiar podany w cm oraz rodzaj materiału z jakiego został wykonany.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Worki bezbarwne i folia bezbarwna.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. Worki bezbarwne małe (20x50 cm), gr. folii 0,04 szt. 3 000 2. Folia bezbarwna (płachta) 290x160cm, gr. folii 0,005 szt. 16 000 3. Woreczki śniadaniowe 22x33 cm szt. 35 000 Parametry : 1. Zamawiający podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze. 2. Worki z pozycji 1 pakowane powinny być po 100szt. 3. Worki z pozycji 2 pakowane powinny być po 50szt. 4. Worki z pozycji 3 pakowane powinny być po 200szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Worki na zwłoki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis L.p Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1. Worki na zwłoki białe , z zamkiem na całej długości i podwójnym suwakiem, z zakładkami po bokach oraz z wzmocnionymi uchwytami z obydwóch stron worka + 2 pary rękawic foliowych jednorazowego użytku., o wymiarach 220x90cm, grubość min.0,15 mm. szt. 1 350
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia:
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)