Dostawa wyposażenia pionu kuchennego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50 A, 81- 577 Gdynia

Data publikacji 2019-06-18
Data zakończenia 2019-07-05 00:00:00
Instytucja XVII Liceum Ogólnokształcące
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562989-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pionu kuchennego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50 A.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia został wykazany w załączniku nr 1 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia.
3.2. Dostawa wyposażenia kuchni nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ
wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ
wraz z załącznikami lub, dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym
za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.4. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wszystkie instrukcje producenta w języku polskim oraz wymagane atesty i certyfikaty.
3.5. Koszt dostawy, a także innych czynności, do których zobowiązany jest Wykonawca należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczonych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze.
3.6. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę gwarancji. Zamawiający wymaga, aby długość okresu gwarancji zadeklarowana była przez Wykonawcę w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zaoferowany okres gwarancji nie może ulec zmianie
po złożeniu oferty. Oferta z zaoferowanym okresem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
3.7. Warunki gwarancji znajdują się w projekcie UMOWY stanowiącym załącznik nr 5
do SIWZ.
3.8. Miejscem dostawy jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni, ul. Wiczlińska 50 A, 81-577 Gdynia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab629b1f-d9db-4a36-b590-5dd9c1c599a2
Biuletyn 562989-N-2019
Zamawiajacy nazwa XVII Liceum Ogólnokształcące
Regon 36799272100000
Zamawiajacy adres ulica 10 Lutego
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-364
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586203316
Zamawiajacy email sekretariat@17logdynia.pl, kierownik@17logdynia.pl
Adres strony url www.17logdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gdynia.pl/bip
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdynia.pl/bip
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny XVII Liceum Ogólnokształcące w Gdyni, ul. 10 Lutego 26, 81-364 Gdynia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny XVII Liceum Ogólnokształcące w Gdyni, ul. 10 Lutego 26 81-364 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pionu kuchennego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50 A, 81- 577 Gdynia
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pionu kuchennego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50 A. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia został wykazany w załączniku nr 1 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. 3.2. Dostawa wyposażenia kuchni nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.4. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wszystkie instrukcje producenta w języku polskim oraz wymagane atesty i certyfikaty. 3.5. Koszt dostawy, a także innych czynności, do których zobowiązany jest Wykonawca należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczonych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze. 3.6. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę gwarancji. Zamawiający wymaga, aby długość okresu gwarancji zadeklarowana była przez Wykonawcę w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zaoferowany okres gwarancji nie może ulec zmianie po złożeniu oferty. Oferta z zaoferowanym okresem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. 3.7. Warunki gwarancji znajdują się w projekcie UMOWY stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3.8. Miejscem dostawy jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni, ul. Wiczlińska 50 A, 81-577 Gdynia.
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 7.1.1. Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 7.1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotowego zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 7.1.3. Posiadają zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 7.2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz we wskazanych poniżej okolicznościach, przewidzianych w art. 24 ust. 5 pkt 1, tj.: a. w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) – art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) – dokument dołączany do oferty.
Zakresie warunkow udzialu 8.2.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie i nieodpłatny nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: • Niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w umowie spowodowanego zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego asortymentu • Pojawienia się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie zamawiającego
IV 6 1 sposob udostepniania 19.1. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest XVII Liceum Ogólnokształcącym w Gdyni przy ulicy 10 Lutego 26. 19.2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania XVII Liceum Ogólnokształcącego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu: iod.edu@gdynia.pl. 19.3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. w szczególności ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Miasta Gdyni, tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne i zawarcie umowy o zamówienie publiczne; 19.4. W związku z przetwarzaniem danych w celu/celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: - organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 19.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat; tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w SIWZ, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. 19.6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych — w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; • prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych — w przypadku, gdy: • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych żądając w zamian ich ograniczenia, • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych — w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, • przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi lub jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w której nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem; • ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 19.7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu XVII Liceum Ogólnokształcącym w Gdyni Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 19.8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. 19.9. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, 19.10. (załącznik nr 6).
IV 4 4 data 2019-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja w miesiącach
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto w PLN
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)