GuidZP400 |
c08049e6-5ffe-4bad-b926-132ed9d6107a
|
Biuletyn |
561907-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
14299025400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dwwam.nowybip.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dwwam.nowybip.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
pisemnie na Adres: ul. Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły reklamowe, higieniczne i lokalne do wszystkich Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o., z podziałem na 3 części, Nr postępowania: RWT/PZP/21/2019
|
Numer referencyjny |
RWT/PZP/21/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły reklamowe, higieniczne i lokalne do wszystkich Oddziałów AMW REWITA Sp. z o. o., z podziałem na 3 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wymaga terminu realizacji od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020r. lub do dnia wykorzystania kwoty stanowiącej maksymalną wartość przedmiotu zamówienia oddzielnie
dla każdej części.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ; 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany: a) Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; b) formularz cenowo - ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego – załącznik nr 2A, 2B i 2C do SIWZ; 3) Upoważnienie (Pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (Pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumentu wyszczególnione w pkt.1 lit.a) i b) stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy:
a)zmiany okresu obowiązywania Umowy w przypadku:
a.skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określonego w § 9. Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w związku
ze zwiększeniem zapotrzebowania,
b.niewykorzystania wartości Umowy po terminie wskazanym w § 8 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu całkowitego wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 7 ust. 1 Umowy,
c.prowadzenia postępowania na dostawę Towaru objętego niniejszą Umową i nie zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy, do czasu jej zawarcia z nowym wykonawcą,
b)zmiany typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru,
c)zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
d)zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany:
a.przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT,
b.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d.zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
e)zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
2.Zmiana treści Umowy na podstawie ust. 1 lit. d) powyżej jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, a Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 1 lit. d) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas przedstawi stosowne dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów reklamowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły reklamowe, do wszystkich Oddziałów AMW REWITA Sp. z o. o. .
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów higienicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły higieniczne do wszystkich Oddziałów AMW REWITA Sp. z o. o. .
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów lokalnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły lokalne do wszystkich Oddziałów AMW REWITA Sp. z o. o. .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |