GuidZP400 |
869bf902-c0f9-42d3-9e8c-89b085306e4b
|
Biuletyn |
562309-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Zawierciu
|
Regon |
27627111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 740 361
|
Zamawiajacy fax |
326 721 532
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, I piętro, pokój 109.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisu i nadzoru autorskiego systemów AlleRad modułów RIS/PACS
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/53/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi administracji, serwisu pogwarancyjnego oraz wsparcia użytkowników systemu RIS i PACS, zwanego dalej Systemem, używanego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.
1.1. Serwis pogwarancyjny oprogramowania:
1.1.1. Wykonawca udziela przedłużonej gwarancji, do końca trwania umowy, na oprogramowanie używane przez Zamawiającego, a dostarczonego przez Pixel Technology;
1.1.2. W przypadku ujawnienia wady Wykonawca, na podstawie zawiadomienia Zamawiającego, dokona naprawy bezpłatnie;
1.1.3. Ważność przedłużonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy błędów krytycznych;
1.1.4. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może wdrożyć procedurę obejścia problemu do czasu usunięcia usterki.
1.1.5. Nie podlegają bezpłatnej naprawie wady powstałe z winy użytkownika, w tym w skutek:
a) Nadmiernego zapylenia pomieszczeń;
b) Niewłaściwych parametrów w pomieszczeniu ze sprzętem, a szczególnie temperatury spoza zakresu +15 do +25 OC;
c) Braku zabezpieczeń przed awariami zasilania;
d) Braku ochrony fizycznej sprzętu;
e) Niewłaściwej obsługi urządzeń;
f) Uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne.
1.2. Usługa wsparcia użytkowników Systemu:
1.2.1. W trakcie trwania umowy Wykonawca obejmuje usługą wsparcia technicznego użytkowników sprzętu oraz oprogramowania używanego przez Zamawiającego, na którym funkcjonuje system firmy Pixel Technology.
1.2.2. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do wsparcia użytkowników przy usuwaniu problemów związanych z funkcjonowaniem systemu.
1.2.3. Na Zamawiającym spoczywa obowiązek zapewnienia fizycznej infrastruktury sieciowej (w tym okablowania strukturalnego) o parametrach umożliwiających sprawne działanie Systemu.
1.2.4. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować nowe wersje dokumentacji i oprogramowania.
1.2.5. Wykonawca udostępni serwis internetowy służący do zgłaszania usterek przez uprawnionych użytkowników.
1.3. Usługa administracji Systemem:
1.3.1. Usługa obejmuje monitoring działania elementów Systemu pod kątem wykorzystania zasobów i dostępności usług oraz incydentów związanych z bezpieczeństwem i stabilnością pracy, transferu danych.
1.3.2. Warunkiem świadczenia usług opisanych w punkcie 1.3.1. jest zapewnienie przez Zamawiającego dostępu Wykonawcy do urządzeń sieciowych obsługiwanych podsieć Zakładu Diagnostyki Obrazowej.
1.3.3. Dostosowanie bazy do potrzeb oprogramowania aplikacyjnego, pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwerów baz danych, pomoc w obsłudze serwerów na których zainstalowane jest oprogramowanie, bieżące optymalizowanie konfiguracji serwerów baz danych.
1.3.4. Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu w razie awarii serwerów baz danych.
1.3.5. Administracja nie obejmuje:
a) Urządzeń służących do akwizycji danych (tomografy, rezonans magnetyczny, angiograf, usg etc.);
b) Urządzeń radiologii pośredniej (CR);
c) Drukarek DICOM.
1.4. Błędy i czasy naprawy:
1.4.1. Błąd uciążliwy – błąd utrudniający korzystanie z istotnych funkcji podsystemów, kiedy istnieje procedura obejścia usterki.
1.4.2. Błąd krytyczny – błąd uniemożliwiający użycie systemu.
1.4.3. Okres napraw:
a) Czas dostawy nowej wersji oprogramowania, liczony od daty publikacji – 10 dni roboczych;
b) Czas usunięcia błędów krytycznych w oprogramowaniu – 24 godziny;
c) Czas usunięcia błędów uciążliwych w programowaniu – 14 dni roboczych;
d) Czas naprawy, dostarczenia urządzenia zamiennego lub wdrożenia procedury obejścia – 2 dni robocze;
e) Szacowana częstotliwość aktualizacji systemu – co 3 miesiące;
f) Wsparcie techniczne „call center” w godzinach – bez ograniczeń, 24 godziny na dobę;
g) Dostęp do forum zgłoszenia błędów - bez ograniczeń, 24 godziny na dobę.
1.5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy stały, zdalny dostęp do podsieci serwerowej Zakładu Diagnostyki Obrazowej w celu realizacji zadań opisanych w pkt 1.3
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., tj. udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw do wysokości 30%.
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony poprzez złożenie:
a) oświadczenia, że Wykonawca zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 34 500,00 zł, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz że na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 22a ust.1 Pzp. tj. posługiwania się w celu wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami Zamawiający wymaga, by przynajmniej jeden z podmiotów użyczających wiedzy i doświadczenia wykazał się wykonaniem co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej niż 34 500,00 zł brutto, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b) oświadczenia Wykonawcy, że posiada pisemną zgodę autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu zamówienia, a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie;
b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie;
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Pisemna zgoda autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy);
b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na kwotę nie mniej niż 34 500,00 zł, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
a) podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ;
b) podpisane przez Wykonawcę oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. lit. a-c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. a-b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie, natomiast dokument z pkt 5 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia dokumentów na wezwanie;
c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
d) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem;
e) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|