GuidZP400 |
18cd9c1b-3592-437f-b847-004042d9d86b
|
Biuletyn |
561106-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
"PGKiM" Sp. z o.o.
|
Regon |
47169464400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Aleksandrów Łódzki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-070
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 7121938, 7121194 w. 68
|
Zamawiajacy fax |
427 121 178
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@pgkimal.pl
|
Adres strony url |
www.pgkimal.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka komunalna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgkimal.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pgkimal.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. 1 Maja 28/30 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa polimeru dla potrzeb zagęszczania i odwadniania osadów powstających w Wydziale Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj”
|
Numer referencyjny |
4/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dobór i dostawa polimeru w podziale na części:
część I zamówienia: Dobór i dostawa polimeru do zagęszczania osadu nadmiernego w Wydziale Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj w ilości do 1 000 kg/rok.
część II zamówienia: Dobór i dostawa polimeru do odwadniania osadu po ATSO w Wydziale Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj w ilości do 17 000 kg/rok.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dotyczy: części I zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował przynajmniej dwa zamówienia, obejmujące dostawę polimeru do odwadniania i/lub zagęszczania osadu o wielkości rocznych dostaw co najmniej 1 000 kg każde, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
dotyczy: części II zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował przynajmniej dwa zamówienia, obejmujące dostawę polimeru do odwadniania i/lub zagęszczania osadu o wielkości rocznych dostaw co najmniej 15 000 kg każde, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Uwaga:
1.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi zamówieniami, pod warunkiem spełnienia wymagań, o których mowa powyżej.
2.W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zamówienia (kontraktu/umowy) większy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić rodzajowo i podać wielkość dostaw, o których mowa powyżej.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 5.3.1. SIWZ będzie oceniane łącznie, z tym że w przypadku wykazywania warunku dotyczącego zdolności technicznej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, Zamawiający żąda wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki sposób, aby co najmniej jeden podmiot wykonał dwa zamówienia, o których mowa w pkt 5.3.1. ppkt 3 SIWZ, odpowiednio do oferowanej części zamówienia.
4.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu zamówienia. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem pod warunkiem, że faktycznie i konkretnie uczestniczył w wymaganym zakresie w realizacji wykazanej części zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowa konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1).odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2). oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 5.3.1. SIWZ i powołuje się na zasoby innych podmiotów, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 (stosowne oświadczenie – Załącznik nr 2b do SIWZ). Zamawiający żąda również przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.4.1. SIWZ.
3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2.1. i 6.2.2. SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z tych Wykonawców zobowiązany jest również do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.1. SIWZ.
4. Szczegółowe informacje w zakresie formy składanych dokumentów zawarte są w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy: wykazu dostaw, odpowiednio do oferowanej części zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać:
1.Formularz Oferty – odpowiedni do oferowanej części zamówienia, wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1a-1b do SIWZ,
2.Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ,
3.Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ,
4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy,
5.Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika.
6.Dowód wniesienia wadium – dla formy innej niż pieniądz kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy załączyć do oferty natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „Oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty lub wewnątrz opakowania oferty.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) – jeżeli dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
część I zamówienia - 300,00 PLN (słownie złotych: trzysta 00/100),
część II zamówienia - 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy wnieść wadium odpowiadające sumie wadium dla tych części.
2. Szczegółowe zasady wnoszenia oraz zwrotu wadium zostały określone w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|