GuidZP400 |
4426179e-57b4-4ee6-b01a-318a1cc8c72a
|
Biuletyn |
562530-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Okręgowe w Tarnowie
|
Regon |
85001230900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 212 149
|
Zamawiajacy fax |
14 6212149 wew. 11
|
Zamawiajacy email |
promocja@muzeum.tarnow.pl
|
Adres strony url |
www.muzeum.tarnow.pl, https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Okręgowe w Tarnowie, Rynek 3, 33-100 Tarnów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie treści multimedialnych do wystawy w ramach inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa zespołu kamienic Rynek 20,21 i Kapitulna 9 oraz zmiana sposobu użytkowania nieużytkowego poddasza na cele Muzeum Okręgowego w Tarnowie – ETAP III” w ramach przedsięwzięcia „Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji zabytkowych obiektów Muzeum Okręgowego w Tarnowie.”
|
Numer referencyjny |
AD-271-1-2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie treści multimedialnych w Muzeum Okręgowym w Tarnowie, w budynku mieszczącym się pod adresem: Rynek 20,21, 33-100 Tarnów zgodnie ze Scenariuszem Wystawy oraz Specyfikacją treści multimedialnych stanowiącymi załącznik
nr 5 do SIWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) produkcję treści multimedialnych, które obejmują filmy, prezentacje 3D, animacje komputerowe, ścieżki dźwiękowe, edukacyjne gry komputerowe, aplikacje multimedialne itd., zgodnie ze scenariuszami i wzorami zawartymi w Scenariuszu Wystawy oraz Specyfikacji treści multimedialnych. W przedmiot zamówienia wchodzą również licencję
i prawa autorskie przekazane dla Zamawiającego do treści multimedialnych.
b) testy i uruchomienie treści stanowiących przedmiot zamówienia za pomocą urządzeń multimedialnych, które stanowią objęte odrębnym postępowaniem zintegrowane i współpracujące ze sobą nośniki treści multimedialnych. Szczegóły udostępnienia pomieszczeń do przeprowadzenia testów i uruchomienia należy uzgodnić z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych, w którego zakresie jest dostawa urządzeń multimedialnych.
c) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań treści po ich prezentacji wraz
z aktualizacją zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego zaleceniami oraz ponowna prezentacja po wykonaniu zaleceń.
d) dostarczenie do siedziby Zamawiającego w 1 egzemplarzu wyprodukowanych treści multimedialnych na trwałych nośnikach, które umożliwią w razie konieczności ponowne ich umieszczenie w urządzeniach multimedialnych - za protokołem zdawczo-odbiorczym.
e) usługi okresu gwarancji, w tym serwisowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
32321300-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.).
Zobowiązanie do zatrudnienia w powyższy sposób dotyczy pracowników, którzy w ramach realizacji niniejszego zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie montażu i uruchomienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz sekcji III.4) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 2) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych w ust. 2, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 5 ust. 1 niniejszej umowy, stosownie do obowiązującej stawki podatku VAT,
b) termin realizacji zadania może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu oraz nie wynikających z winy Wykonawcy bądź Zamawiającego:
- wystąpienia działania siły wyższej,
- nadzwyczajnych zdarzeń,
- zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio
z przedmiotem umowy, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
- zmiany terminu zakończenia robót budowlanych.
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmiany umowy są uprawnieniem Zamawiającego, nie jego obowiązkiem.
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|