POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ODZIEŻY OCHRONNEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ. SPRAWA NR 36/PN/2019

Data publikacji 2019-06-18
Data zakończenia 2019-07-01 00:00:00
Instytucja 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Krosno Odrzańskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562486-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Część 1 – odzież robocza, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej;
Część 2 – odzież robocza i obuwie dla personelu służby zdrowia;
Część 3 – odzież robocza i obuwie dla personelu służby żywnościowej.

Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją
Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej
(Dz. Urz. MON 2014r. poz.11) Minimalna trwałość etykiety musi wynosić
co najmniej 24 miesiące. Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej
(format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014. W przypadku gdy wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych karty wyrobu spoczywa
na Wykonawcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40d9a40c-3dcc-4047-8f92-6fa637bb3800
Biuletyn 562486-N-2019
Zamawiajacy nazwa 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 80519145000000
Zamawiajacy adres ulica Słubicka
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Krosno Odrzańskie
Zamawiajacy kod pocztowy 66-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 261 672 404,
Zamawiajacy fax 261 672 556
Zamawiajacy email jw5286uzp@wp.pl,
Adres strony url www.44wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.44wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.44wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ODZIEŻY OCHRONNEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ. SPRAWA NR 36/PN/2019
Numer referencyjny SPRAWA NR 36/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część 1 – odzież robocza, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej; Część 2 – odzież robocza i obuwie dla personelu służby zdrowia; Część 3 – odzież robocza i obuwie dla personelu służby żywnościowej. Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2014r. poz.11) Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014. W przypadku gdy wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 26
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym jednak nie dłuższy niż 26 dni od dnia złożenia zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 pkt 15 załącznik nr 7; e) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8; f) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Załącznik nr 4;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wraz z ofertą – załącznik nr 5 Wykonawca składa: 1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy) Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony. UWAGA: Zobowiązanie składane jest w oryginale. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna). UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust 1 pkt 1-6. 2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp. 3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. 4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . 5. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa odzież robocza, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 26
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym jednak nie dłuższy niż 26 dni od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa odzież robocza i obuwie dla personelu służby zdrowia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 26
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym jednak nie dłuższy niż 26 dni od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa odzież robocza i obuwie dla personelu służby żywnościowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 26
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym jednak nie dłuższy niż 26 dni od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)