| GuidZP400 |
710fa7cd-b662-4327-b63c-d4888c2cec0f
|
| Biuletyn |
562212-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kłodzko
|
| Regon |
89071796400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okrzei
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kłodzko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
57-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
746 474 100
|
| Zamawiajacy fax |
746 474 103
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@gmina.klodzko.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zadanie współfinansowane ze środków zewnętrznych w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie sekretariat Urzędu Gminy Kłodzko
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja zaplecza gastronomicznego oraz Sali wystawowej w Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko
|
| Numer referencyjny |
RO.271.21.2019
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest projekt pn. „Modernizacja zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej w Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko”.
Adres inwestycji: Ołdrzychowice Kłodzkie, ul. Kłodzka 20, działka nr 520/2, AM-3, Obręb Ołdrzychowice Kłodzkie, gmina Kłodzko, powiat kłodzki, województwo dolnośląskie.
Przedmiot zamówienia ostał podzielony na dwa zadania:
Zadanie 1 – Remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej.
Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej.
Zadanie 2 – Wyposażenie kuchni i sali wystawowej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni do zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko.
|
| Cpv glowny przedmiot |
44160000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-08-26T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wstepne wykonawcy - Załącznik nr 2
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wstepne wykonawcy - Załącznik nr 2
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona Zamawiający wymaga przedstawienia kosztorysu ofertowego, sporządzonego odpowiednio na podstawie przedmiarów stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ (kosztorys ma dla Zamawiającego charakter pomocniczy przy realizacji i rozliczeniu projektu).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający może przewidzieć możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane klęskami żywiołowymi i warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w tym:
b) działania siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie – termin zostanie przedłużony o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania;
c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy – termin zostanie przedłużony o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych;
b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
d) zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
e) zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ również będzie wymagała zaakceptowania przez zamawiającego,
f) zmiany dot. wykonania robót wynikających ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych,
g) zmiana obowiązującej stawki VAT.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 Remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44160000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-26T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 – Remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej.
Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 – Wyposażenie kuchni i sali wystawowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39314000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-26T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni do zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko.
|
| | |