GuidZP400 |
234e812f-0dd1-4867-8d7b-9e45c96c5b9a
|
Biuletyn |
560463-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
|
Regon |
33037474200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marszałka Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
92
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 44 062, 94 34 44 900,
|
Zamawiajacy fax |
94 34 44 700
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl,
|
Adres strony url |
www.cos.strazgraniczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cos.strazgraniczna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pomocą posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, Kancelaria Jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa warzyw i owocó świeżych, sałatek jarzynowych z różnymi dodatkami oraz masy jajowej
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy 04/19 (część 2)
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa warzyw i owoców świeżych (33696 kg); dostawa sałatek jarzynowych z różnymi dodatkami (350 kg), dostawa masy jajowej (700 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5a-5c do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże że (dotyczy każdej części postępowania): 1) zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824) posiada obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, lub warunkowego zatwierdzania, lub przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, o których mowa z art. 20 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy lub zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541, z późn. zm.), (zwaną dalej: ustawą o bezpieczeństwie żywotności i żywienia), posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, z zastrzeżeniem art. 63 ust. 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia; 2) stosownie do art. 59 ust. 1 i 3 i art. 73 ust. 1 pkt. 1 lit. d ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Wykonawca posiada wdrożony system HACCP (Hazard Analysis And Critical Control Points) lub posiada jeden z poniższych certyfikatów, tj.: BRC (Global Standard – For Food Safety); IFS (International Food Standard); FSMS (Food Safety Management Systems).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 4 rozdziału V SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt 2 ppkt 1 oraz ppk 2 siwz wykonawca składa: obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania lub warunkowego zatwierdzania lub przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 1 cytowanej poniżej ustawy, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824) lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, określonych w art. 61 ustawy o bezpieczeństwie żywotności i żywienia (podstawa prawna: art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydana dotychczas na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących, tj. art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 (podstawa prawna: art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia). W przypadku braku zapisu w powyższych decyzjach o stosowaniu zasad wdrożonego systemu HACCP na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca składa: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Zaświadczenie ( winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP lub certyfikat HACCP (Hazard Analysis And Critical Control Points), albo inny równoważny certyfikat, np.:BRC (Global Standard – For Food Safety), IFS (International Food Standard), FSMS (Food Safety Management Systems). Każdy z tych certyfikatów musi być aktualny i wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą oraz potwierdzać stosowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo żywności. W przypadku oferty wspólnej decyzję lub zaświadczenie lub certyfikat składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wszystkie powyższe dokumenty wymagane od Wykonawcy (Rozdział V pkt 4 siwz) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie woli należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a, i/lub 1b, i/lub 1c do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a, i/lub 1b, i/lub 1c, do siwz, w zakresie spełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego wobec osób fizycznych w art. 13 lub art. 14 RODO.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy: 1) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług; 2) w sytuacji gdy w stosunku do Sprzedawcy zajdą zmiany mające charakter sukcesji generalnej; 3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest złożenie wniosku przez Stroną inicjującą, uwzględniającego: 1) opis propozycji zmian; 2) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy; 3) uzasadnienie zmiany; 4) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Sprzedawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa warzyw i owoców świeżych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców świeżych (33696 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa sałatek jarzynowych z różnymi dodatkami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sałatek jarzynowych z różnymi dodatkami (350 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa masy jajowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa masy jajowej (700 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5c do siwz.
|
| |