Dostawa pieluchomajtek dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku oraz ZOL Wołczyn.

Data publikacji 2019-06-19
Data zakończenia 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563433-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ..
1 Przez dostawę pieluchomajtek Zamawiający rozumie sukcesywną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, dostosowanymi do jego bieżących potrzeb.
2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności jakiej pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918) tj. muszą posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania.
4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguły.
5 Wykonawca gwarantuje okres ważności zaoferowanego asortymentu medycznego min. 6 miesięcy licząc od daty zrealizowania zamówienia cząstkowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a39841a-ac39-4a6a-8af9-d448ed449010
Biuletyn 563433-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Regon 53242100800000
Zamawiajacy adres ulica ul. M.C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 173 009
Zamawiajacy email ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
Adres strony url www.pczszpitalkluczbork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot Leczniczy S.A.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczszpitalkluczbork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku, ul Skłodowskiej - Curie 23, 46 -200 Klucczbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieluchomajtek dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku oraz ZOL Wołczyn.
Numer referencyjny ZP 11/12
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.. 1 Przez dostawę pieluchomajtek Zamawiający rozumie sukcesywną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności jakiej pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918) tj. muszą posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania. 4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguły. 5 Wykonawca gwarantuje okres ważności zaoferowanego asortymentu medycznego min. 6 miesięcy licząc od daty zrealizowania zamówienia cząstkowego.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow - dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zamawianego asortymentu zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania. ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918). - karty danych technicznych wystawionych przez producenta
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2.3.1 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem oraz wielością przedmiotowi zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zamawianego asortymentu zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania, ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918). - karty danych technicznych wystawionych przez producenta - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz dowody określające czy dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego i były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, oświadczenie wykonawcy– jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższych dokumentów
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości (co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu z tym, że musi on spełniać warunki określone w SIWZ, a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10% c) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczanie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)