GuidZP400 |
8a39841a-ac39-4a6a-8af9-d448ed449010
|
Biuletyn |
563433-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
|
Regon |
53242100800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kluczbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 173 009
|
Zamawiajacy email |
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy S.A.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku, ul Skłodowskiej - Curie 23, 46 -200 Klucczbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieluchomajtek dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku oraz ZOL Wołczyn.
|
Numer referencyjny |
ZP 11/12
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ..
1 Przez dostawę pieluchomajtek Zamawiający rozumie sukcesywną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, dostosowanymi do jego bieżących potrzeb.
2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności jakiej pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918) tj. muszą posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania.
4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguły.
5 Wykonawca gwarantuje okres ważności zaoferowanego asortymentu medycznego min. 6 miesięcy licząc od daty zrealizowania zamówienia cząstkowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
- dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zamawianego asortymentu zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania. ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918).
- karty danych technicznych wystawionych przez producenta
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2.3.1 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem oraz wielością przedmiotowi zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zamawianego asortymentu zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania, ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876 i 1918).
- karty danych technicznych wystawionych przez producenta
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz dowody określające czy dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego i były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, oświadczenie wykonawcy– jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższych dokumentów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości (co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu z tym, że musi on spełniać warunki określone w SIWZ, a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%
c) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczanie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|