DOSTAWA TUSZÓW, TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.

Data publikacji 2019-06-19
Data zakończenia 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561307-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA TUSZÓW, TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f81b18e-97a5-4c08-b054-79d9798af676
Biuletyn 561307-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.[pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118, KANCELARIA - pok. 3.41
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA TUSZÓW, TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
Numer referencyjny DEZ.26.062.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA TUSZÓW, TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 i 3, Rozdz. VI SIWZ, musi złożyć każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty: 1) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, opisanych w Załączniku Nr 3, Część 2 do SIWZ, tj. zamiennik fabrycznie nowy: a) dla zamienników kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 lub równoważnego w postaci certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot zajmujący się kontrolą jakości lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez ten podmiot, b) dla zamienników kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 lub równoważnego w postaci certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot zajmujący się kontrolą jakości lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez ten podmiot, c) dla zamienników wkładów drukujących wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 lub równoważnego w postaci certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot zajmujący się kontrolą jakości lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez ten podmiot, d) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 9001 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych, e) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, 2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ, tj. zamiennik fabrycznie nowy – opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 3 do SIWZ, Cześć II – punkt 5 – w przypadku składania oferty do Części Nr 2; 3) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ, tj. zamiennik regenerowany – opis towaru równoważnego w formie specyfikacji technicznej, potwierdzający wydajność zaoferowanego towaru równoważnego - z treści załączonych dokumentów winno wynikać, iż konkretny towar równoważny posiada parametry nie gorsze niż towar oryginalny - zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku Nr 3 do SIWZ, Część III – w przypadku składania oferty do Części Nr 3.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy(oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ (oryginał); 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (spółki cywilne/konsorcja) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ szczegółowo opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)