GuidZP400 |
4f81b18e-97a5-4c08-b054-79d9798af676
|
Biuletyn |
561307-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
12810530000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalparkitka.com.[pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118, KANCELARIA - pok. 3.41
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA TUSZÓW, TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
|
Numer referencyjny |
DEZ.26.062.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA TUSZÓW, TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 i 3, Rozdz. VI SIWZ, musi złożyć każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty:
1) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, opisanych w Załączniku Nr 3, Część 2 do SIWZ, tj. zamiennik fabrycznie nowy:
a) dla zamienników kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 lub równoważnego w postaci certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot zajmujący się kontrolą jakości lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez ten podmiot,
b) dla zamienników kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 lub równoważnego w postaci certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot zajmujący się kontrolą jakości lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez ten podmiot,
c) dla zamienników wkładów drukujących wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 lub równoważnego w postaci certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot zajmujący się kontrolą jakości lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez ten podmiot,
d) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 9001 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych,
e) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych,
2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ,
tj. zamiennik fabrycznie nowy – opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 3 do SIWZ, Cześć II – punkt 5 – w przypadku składania oferty do Części Nr 2;
3) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ,
tj. zamiennik regenerowany – opis towaru równoważnego w formie specyfikacji technicznej, potwierdzający wydajność zaoferowanego towaru równoważnego - z treści załączonych dokumentów winno wynikać, iż konkretny towar równoważny posiada parametry nie gorsze niż towar oryginalny - zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku Nr 3 do SIWZ, Część III – w przypadku składania oferty do Części Nr 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy(oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę.
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ (oryginał);
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (spółki cywilne/konsorcja) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ szczegółowo opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
TONERY, TUSZE, TAŚMY I NNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ
|
| |