GuidZP400 |
38289e37-fc8b-47a4-a063-eacb527a7133
|
Biuletyn |
563344-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem dla Działu Zakupów UŁ 51/ZP/2019
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU AGD: oczyszczaczy powietrza, klimatyzatora, kuchenki mikrofalowej, płyt grzewczych ceramicznych i gazowych, ekspresów do kawy oraz lodówek DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ
|
Numer referencyjny |
51/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU AGD: oczyszczaczy powietrz, klimatyzatora, kuchenki mikrofalowej, płyt grzewczych ceramicznych i gazowych, ekspresów do kawy oraz lodówek DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – części nr 1- 11.
3) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 8 ust. wzoru umowy: Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.
3) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa oczyszczaczy powietrza - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa klimatyzatora przenośnego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711362-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa kuchenki mikrofalowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
część nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711420-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ceramicznych płyt grzewczych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
część nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711420-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa płyt gazowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
część nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ekspresu do kawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
część nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ciśnieniowego ekspresu do kawy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
część nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ciśnieniowego ekspresu do kawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
część nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ekspresu do kawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
część nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa lodówko-zamrażarki - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
część nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa chłodziarki - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |