GuidZP400 |
b4fd2c1a-59d7-4f1f-a331-3451310db8c5
|
Biuletyn |
562482-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
|
Regon |
51425985927000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-032
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 077 777
|
Zamawiajacy fax |
322 077 395
|
Zamawiajacy email |
bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.katowice.uw.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.katowice.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.katowice.uw.gov.pl/#zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.katowice.uw.gov.pl/#zamowienia-publiczne
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://suw.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
papierowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kamizelek odblaskowych z nadrukiem, kamizelek z nadrukiem, odzieży ochronnej przeciwchemicznej, sprzętu i środków materiałowych wyposażenia indywidualnego na potrzeby specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych (odzież ochronna, maski), gaśnic.
|
Numer referencyjny |
BAI.272.15.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek odblaskowych z nadrukiem, kamizelek z nadrukiem, odzieży ochronnej przeciwchemicznej, sprzętu i środków materiałowych wyposażenia indywidualnego na potrzeby specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych (odzież ochronna, maski), gaśnic w podziale na 7 zadań częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a (zadanie częściowe nr 1), załącznik nr 2b (zadanie częściowe nr 2), załącznik nr 2c (zadanie częściowe nr 3), załącznik nr 2d (zadanie częściowe nr 4), załącznik nr 2e (zadanie częściowe nr 5), załącznik nr 2f (zadanie częściowe nr 6), załącznik nr 2g (zadanie częściowe nr 7), które po wypełnieniu i podpisaniu przez Wykonawcę stają się wykazem oferowanego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące dokumenty:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Powyższe dokumenty znajdują się w rejestrach, które są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobierze samodzielnie informacje z tych baz.
2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ,
3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ,
4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące dokumenty:
Podpisany i wypełniony opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2a – 2g do SIWZ odpowiednio do zadania , na które wykonawca składa ofertę.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
1. Wykonawca ma możliwość złożyć ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem Platformy Zakupowej Marketplanet e-Zamawiajacy - Wejście na platformę poprzez link: https://suw.ezamawiajacy.pl; poprzez dodanie w zakładce „OFERTY” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SIWZ - podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane. Czynności określone powyżej realizowane są poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany. 2. Wykonawca winien opisać załączniki nazwami umożliwiającymi ich identyfikację. 3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 4. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, załącza na Platformie w sposób opisany w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy str. 37 – załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.), zwanym dalej „Rozporządzeniem”, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp oraz przez podwykonawców, należy zamieścić na Platformie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób opisany w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy – załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 5, należy zamieścić na Platformie w sposób opisany w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy – załącznik nr 7 do SIWZ, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej. 9. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę". 10. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz wygenerowany raport ofert z zakładki „Oferty”. 11. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 12. Po zapisaniu, plik jest w Systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń". 13. Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej, dlatego też Oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego. Ich treść jest dostępna w raporcie oferty generowanym z zakładki „oferty”. 14. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W przypadku wycofania oferty należy w zakładce4 „OFERTY” zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania określony jest w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy – załącznik nr 7 do SIWZ. 15. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty (załączników).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności:
a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
b) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
c) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie produkty nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży,
d) w przypadkach określonych w art.144 ust.1 pkt. 2-6 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży ochronnej przeciwchemicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej przeciwchemicznej zgodnie z załacznikiem 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kamizelek z nadrukiem OBRONA CYWILNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113440-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek z nadrukiem OBRONA CYWILNA zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia indywidualnego na potrzeby specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych – maski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35814000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia indywidualnego na potrzeby specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych – maski zgodnie z załacznikiem nr 1c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia indywidualnego na potrzeby specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych – odzież ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia indywidualnego na potrzeby specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych – odzież ochronna zgodnie z załącznikiem nr 1d do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kamizelek odblaskowych z napisem Państwowa Straż Łowiecka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113440-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek odblaskowych z napisem „Państwowa Straż Łowiecka” zgodnie z załącznikiem nr 1e do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa gaśnic proszkowych wraz z wieszakami zaczepowymi oraz gaśnic samochodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35111300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gaśnic proszkowych wraz z wieszakami zaczepowymi oraz gaśnic samochodowych zgodnie z załącznikiem nr 1f do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa masek przeciwgazowych filtracyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35814000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa masek przeciwgazowych filtracyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1g do SIWZ
|
| |