GuidZP400 |
df841927-9886-4cf6-9c74-d683331822b0
|
Biuletyn |
561928-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
97077323100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zyty
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-046
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 296 200
|
Zamawiajacy fax |
683 255 808
|
Zamawiajacy email |
choros@szpital.zgora.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.szpital.zgo.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.szpital.zgo.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.szpital.zgo.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.Dz.U.2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictem posłańca. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 201 (sekretariat, bud. Administracja)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o., ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli, foteli oraz szaf ubraniowych dla Klinicznego Oddziału Chirurgii Klatki Piersiowej – Pracownia Bronchoskopii
|
Numer referencyjny |
TZ.372.38.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli, foteli oraz szaf ubraniowych dla Klinicznego Oddziału Chirurgii Klatki Piersiowej – Pracownia Bronchoskopii Zamówienie obejmuje 5 zadań (części), tj.: Zdanie nr 1 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Zadanie nr 2Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli ze stali nierdzewnej dla komórek organizacyjnych Szpitala. Zadanie nr 3 Dostawa, montaż i rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Zadanie nr 4 Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Zadanie nr 5 Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:: 56 dni od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.1. rozdziału XIII SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.1 rozdziału XIII SIWZ w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa pkt 4.1. rozdziału XIII SIWZ dotyczące tych podmiotów. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 rozdziału XIII SIWZ zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Do oferty należy dołączyć 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 7 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 6 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100); Zadanie nr 2: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100); Zadanie nr 3: 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych 00/100); Zadanie nr 4:100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100); Zadanie nr 5:90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100); 1.1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zamiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6).
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:: 56 dni od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli ze stali nierdzewnej dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:: 56 dni od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli ze stali nierdzewnej dla komórek organizacyjnych Szpitala.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:: 56 dni od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 Dostawa, montaż i rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:: 56 dni od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |