| GuidZP400 |
5a9707fe-96b2-47a9-abb3-dbd332a7e8f3
|
| Biuletyn |
562364-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
|
| Regon |
43121896900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krasnystawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łęczna
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21-010
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
817 516 300
|
| Zamawiajacy fax |
817 526 301
|
| Zamawiajacy email |
l.grzesiuk@spzoz.powiatleczynski.pl
|
| Adres strony url |
www.spzoz.powiatleczynski.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
j.w
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.powiatleczynski.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.powiatleczynski.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Łęcznej Ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH I NAKŁADEK NA MOPY DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
|
| Numer referencyjny |
SPZOZ-DZ/11/19
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ręczników papierowych wraz z udostepnieniem dozowników do papieru oraz dostawy nakładek na mopy, ścierek w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy)
i podzielony na 2 zestawy.
Zestaw nr 1- Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety , kod wg CPV: 33760000-5,
Zestaw nr 2- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju, kod wg CPV: 39224000-8.
Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa,
w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015 poz. 1918.), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 miesięcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
DLA ZESTAWU NR 1 32000,00zł
DLA ZESTAWU NR 2 3300,00zł
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert :
DLA ZESTAWU NR 1 -przynajmniej jednej dostawy dot. ręczników papierowych wraz z udostepnieniem dozowników do papieru, o łącznej wartości nie mniejszej niż 32000,00 zł i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy – Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności.
DLA ZESTAWU NR 2 -przynajmniej jednej dostawy dot. nakładek na mopy, ścierek o łącznej wartości nie mniejszej niż 3300,00 zł i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy – Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
2. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału).
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
przedstawienie wykazu dostaw wykonanych,
DLA ZESTAWU NR 1 -przynajmniej jednej dostawy dot. ręczników papierowych wraz z udostepnieniem dozowników do papieru, o łącznej wartości nie mniejszej niż 32000,00zł i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy – Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności;
DLA ZESTAWU NR 2 -przynajmniej jednej dostawy dot. nakładek na mopy, scierek o łącznej wartości nie mniejszej niż 3300,00zł i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy – Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności;
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ (w formie oryginału), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału).
2. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
DLA ZESTAWU NR 1-32000,00zł
DLA ZESTAWU NR 2-3300,00zł
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia na żądanie zamawiającego, próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych, karty badań technicznych oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy dołączyć:
1. wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do SIWZ).
2. wypełniony formularz cenowy ( Zał. Nr 2 do SIWZ) Po wyborze najkorzystniejszej oferty zobowiązuje się Wykonawców do przesłania w formie edytowalnej wypełnionego formularza cenowego na adres j.janocinska@spzoz.powiatleczynski.pl
Brak powyższych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
3.oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty (Zał. Nr 4 do SIWZ).
4.oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 5 do SIWZ).
5.dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert.
6.pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
7.dowód opłacenia wadium
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
9.1 Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 1990,00zł
Zestaw nr 1 1800,00zł
Zestaw nr 2 190,00zł
Suma 1990,00zł
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2016 r. poz. 359 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295,
z dopiskiem na „DOSTAWĘ RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH I NAKŁADEK NA MOPY
DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ”, dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium
w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne,
w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiającego i zostanie zwrócone Wykonawcy z należnymi odsetkami.
9.2. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ.
9.3. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie zawierało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ.
9.4. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie przewidywało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony przez Zamawiającego w SIWZ.
9.5.Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
9.6. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium będą zgodne z art. 46 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany do umowy mogą zostać wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia stron i mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji dostaw, okresu trwania umowy, a także w przypadku zmiany ceny za dany produkt bez względu na przyczynę takiej zmiany, zmiany numerów katalogowych produktu, przy czym nie mogą one prowadzić do naruszenia lub obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Niezależnie od powyższego, Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
|
| IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|