GuidZP400 |
6165fccf-7aa6-4f40-b53b-7e105111a502
|
Biuletyn |
562787-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Porcelany w Wałbrzychu
|
Regon |
28213900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 646 030
|
Zamawiajacy email |
dyrektor@muzeum.walbrzych.pl
|
Adres strony url |
http://muzeum.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://muzeum.walbrzych.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://muzeum.walbrzych.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
recepcja Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, ul. 1 Maja 9, 58-300 Wałbrzych (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Muzeum Porcelany w Wałbrzychu
|
Numer referencyjny |
AG.271.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Muzeum Porcelany w Wałbrzychu. Prace obejmować będą w szczególności instalację: radiowych czujek dymowych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych (ROP) i centrali systemu przeciwpożarowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
107646,53
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-09-09T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Wykonawca wykonał co najmniej 1 dostawę wraz z montażem systemów przeciwpożarowych o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
- Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownika Budowy), posiadającą:
-- aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.),
-- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego,
-- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe poświadczone przez Konserwatora Zabytków w nadzorowaniu robotami budowlanymi na zabytkach wpisanych do rejestru zabytków - zgodnie z Rozporządzeniem MKiDN z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. 2011, nr 165 poz. 987 ze zm.).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz zawierający 1 dostawę wraz z montażem systemów przeciwpożarowych o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
b) wykaz zawierający wskazanie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownika Budowy), posiadającą:
- aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.),
- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego,
- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe poświadczone przez Konserwatora Zabytków w nadzorowaniu robotami budowlanymi na zabytkach wpisanych do rejestru zabytków - zgodnie z Rozporządzeniem MKiDN z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. 2011, nr 165 poz. 987 ze zm.)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jeśli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania umowy określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy, może on być przedłużony za zgodą Zamawiającego, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tej przeszkody.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO1
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, ul. 1 Maja 9, 58-300 Wałbrzych.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Muzeum Porcelany w Wałbrzychu: e-mail: iod@muzeum.walbrzych.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
4. Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: każdy uzyskujący wgląd w dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia – zgodnie z §4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 26 lipca 2016 r. oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z ustawy Prawo zamówień publicznych
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały czas trwania umowy, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Administratora danych:
1) dostępu do swoich danych osobowych – zamawiający może zażądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania (sprecyzowania) nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia;
2) sprostowania swoich danych osobowych – nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych – wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji!).
8. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
|