Dostawę wyposażenia i sprzętu dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G - POWTÓRKA

Data publikacji 2019-06-21
Data zakończenia 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562258-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 374400004, 391000003, 302000001, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu na potrzeby Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G z podziałem na 15 Pakietów: Pakiet nr 1- DEFIBRYLATOR. Pakiet nr 2 - SPRZĘT REHABILITACYJNY. Pakiet nr 3 SPRZĘT DO ĆWICZEŃ. Pakiet nr - 4 LAMPA BAKTERIOBÓJCZA. Pakiet nr 5 - MEBLE MEDYCZNE. Pakiet nr 6 - MEBLE DO GABINETU TERAPEUTYCZNEGO. Pakiet nr 7 - KRZESŁO MIĘKKIE. Pakiet nr 8 - FOTEL BIUROWY (OBROTOWY ERGONOMICZNY) DO BIURKA. Pakiet nr 9 - SZAFA NA DOKUMENTY DWUDRZWIOWA. Pakiet nr 10 - MEBLE TAPICEROWANE. Pakiet nr 11 - MEBLE. Pakiet nr 12 - MEBLE NA WYMIAR. Pakiet nr 13 - KOMPUTERY I URZĄDZENIA PERYFERYJNE. Pakiet nr 14 SPRZĘT AGD. Pakiet nr 15 BIOFEEDBACK. 2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2eecc115-166c-48a1-85be-4ee9c584e493
Biuletyn 562258-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Regon 24151294000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pyskowicka
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 285 40 58
Zamawiajacy fax 32 384 54 04
Zamawiajacy email zp@wspsa.pl
Adres strony url wspsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+w Tarnowskich Górach. Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.6. Rozwój usług zdrowotnych – konkurs
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pyskowicka 47-51; 42-612 Tarnowskie Góry
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę wyposażenia i sprzętu dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G - POWTÓRKA
Numer referencyjny WSP-DZP-2100-22/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu na potrzeby Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G z podziałem na 15 Pakietów: Pakiet nr 1- DEFIBRYLATOR. Pakiet nr 2 - SPRZĘT REHABILITACYJNY. Pakiet nr 3 SPRZĘT DO ĆWICZEŃ. Pakiet nr - 4 LAMPA BAKTERIOBÓJCZA. Pakiet nr 5 - MEBLE MEDYCZNE. Pakiet nr 6 - MEBLE DO GABINETU TERAPEUTYCZNEGO. Pakiet nr 7 - KRZESŁO MIĘKKIE. Pakiet nr 8 - FOTEL BIUROWY (OBROTOWY ERGONOMICZNY) DO BIURKA. Pakiet nr 9 - SZAFA NA DOKUMENTY DWUDRZWIOWA. Pakiet nr 10 - MEBLE TAPICEROWANE. Pakiet nr 11 - MEBLE. Pakiet nr 12 - MEBLE NA WYMIAR. Pakiet nr 13 - KOMPUTERY I URZĄDZENIA PERYFERYJNE. Pakiet nr 14 SPRZĘT AGD. Pakiet nr 15 BIOFEEDBACK. 2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania - Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert - Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: DOTYCZY PAKIETÓW NR 1, 2, 3, 4, 5, 13, 14, 15 1) Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm,.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: a) Deklaracja Zgodności Producenta – (jeżeli dotyczy) b) Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną – (jeżeli dotyczy) 2) Opis lub wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora na podstawie których Zamawiający dokona weryfikacji zaoferowanych produktów i ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności z wymaganiami określonymi w załączniku pn. „Wykaz parametrów / cech techniczno-użytkowych”.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: a) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Formularz cenowy – Załącznik nr 2.1 – 2.15do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 (dot. przesłanek wykluczenia), d) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 4 (dot. warunków udziału), e) Wykaz parametrów / cech techniczno-użytkowych – Załącznik nr 6.1 - 6.15 do SIWZ f) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w oryginale lub poświadczone notarialnie, g) Zobowiązanie podmiotu/-ów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), h) Szczegółowy opis produktu / produktów /materiałów czy rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) i) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (załącznik nr 5 do SIWZ),
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający: a) Opis proponowanej zmiany; b) Termin wprowadzenia zmian; c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 - DEFIBRYLATOR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.1 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 - SPRZĘT REHABILITACYJNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.2.1÷6.2.3 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3 - SPRZĘT DO ĆWICZEŃ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37440000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.3.1 ÷6.3.2 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4 - LAMPA BAKTERIOBÓJCZA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.4 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5 - MEBLE MEDYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.5.1÷6.5.4„Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6 - MEBLE DO GABINETU TERAPEUTYCZNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.6.1÷6.6.2 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET NR 7 - KRZESŁO MIĘKKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.7„Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET NR 8 - FOTEL BIUROWY (OBROTOWY ERGONOMICZNY) DO BIURKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.8 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET NR 8 - SZAFA NA DOKUMENTY DWUDRZWIOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.9 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET NR 10 - MEBLE TAPICEROWANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 610.1÷6.10.2 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET NR 11 - MEBLE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.11.1÷6.11.5 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa PAKIET NR 12 - MEBLE NA WYMIAR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.12.1÷6.12.3 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa PAKIET NR 13 - KOMPUTERY I URZĄDZENIA PERYFERYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.13.1÷6.13.5 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa PAKIET NR 14 - SPRZĘT AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.14.1÷6.14.4 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.14 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa PAKIET NR 15 - BIOFEEDBACK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.15 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.15 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)