GuidZP400 |
2eecc115-166c-48a1-85be-4ee9c584e493
|
Biuletyn |
562258-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
|
Regon |
24151294000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pyskowicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 285 40 58
|
Zamawiajacy fax |
32 384 54 04
|
Zamawiajacy email |
zp@wspsa.pl
|
Adres strony url |
wspsa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+w Tarnowskich Górach. Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.6. Rozwój usług zdrowotnych – konkurs
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wspsa.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wspsa.ezamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pyskowicka 47-51; 42-612 Tarnowskie Góry
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę wyposażenia i sprzętu dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G - POWTÓRKA
|
Numer referencyjny |
WSP-DZP-2100-22/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu na potrzeby Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G z podziałem na 15 Pakietów: Pakiet nr 1- DEFIBRYLATOR. Pakiet nr 2 - SPRZĘT REHABILITACYJNY. Pakiet nr 3 SPRZĘT DO ĆWICZEŃ. Pakiet nr - 4 LAMPA BAKTERIOBÓJCZA. Pakiet nr 5 - MEBLE MEDYCZNE. Pakiet nr 6 - MEBLE DO GABINETU TERAPEUTYCZNEGO. Pakiet nr 7 - KRZESŁO MIĘKKIE. Pakiet nr 8 - FOTEL BIUROWY (OBROTOWY ERGONOMICZNY) DO BIURKA. Pakiet nr 9 - SZAFA NA DOKUMENTY DWUDRZWIOWA. Pakiet nr 10 - MEBLE TAPICEROWANE. Pakiet nr 11 - MEBLE. Pakiet nr 12 - MEBLE NA WYMIAR. Pakiet nr 13 - KOMPUTERY I URZĄDZENIA PERYFERYJNE. Pakiet nr 14 SPRZĘT AGD. Pakiet nr 15 BIOFEEDBACK. 2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania - Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert - Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: DOTYCZY PAKIETÓW NR 1, 2, 3, 4, 5, 13, 14, 15 1) Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm,.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: a) Deklaracja Zgodności Producenta – (jeżeli dotyczy) b) Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną – (jeżeli dotyczy) 2) Opis lub wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora na podstawie których Zamawiający dokona weryfikacji zaoferowanych produktów i ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności z wymaganiami określonymi w załączniku pn. „Wykaz parametrów / cech techniczno-użytkowych”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać: a) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Formularz cenowy – Załącznik nr 2.1 – 2.15do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 (dot. przesłanek wykluczenia), d) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 4 (dot. warunków udziału), e) Wykaz parametrów / cech techniczno-użytkowych – Załącznik nr 6.1 - 6.15 do SIWZ f) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w oryginale lub poświadczone notarialnie, g) Zobowiązanie podmiotu/-ów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), h) Szczegółowy opis produktu / produktów /materiałów czy rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) i) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (załącznik nr 5 do SIWZ),
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający: a) Opis proponowanej zmiany; b) Termin
wprowadzenia zmian; c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1 - DEFIBRYLATOR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.1 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2 - SPRZĘT REHABILITACYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.2.1÷6.2.3 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3 - SPRZĘT DO ĆWICZEŃ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37440000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.3.1 ÷6.3.2 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4 - LAMPA BAKTERIOBÓJCZA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.4 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5 - MEBLE MEDYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.5.1÷6.5.4„Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 6 - MEBLE DO GABINETU TERAPEUTYCZNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.6.1÷6.6.2 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 7 - KRZESŁO MIĘKKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.7„Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 8 - FOTEL BIUROWY (OBROTOWY ERGONOMICZNY) DO BIURKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.8 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 8 - SZAFA NA DOKUMENTY DWUDRZWIOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.9 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 10 - MEBLE TAPICEROWANE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 610.1÷6.10.2 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.10 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 11 - MEBLE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.11.1÷6.11.5 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.11 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 12 - MEBLE NA WYMIAR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.12.1÷6.12.3 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.12 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 13 - KOMPUTERY I URZĄDZENIA PERYFERYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.13.1÷6.13.5 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.13 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 14 - SPRZĘT AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.14.1÷6.14.4 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.14 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 15 - BIOFEEDBACK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 6.15 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych” oraz w ilościach określonych w załączniku nr 2.15 do SIWZ
|
| |