Dostarczanie artykułów spożywczych oraz wody mineralnej

Data publikacji 2019-06-21
Data zakończenia 2019-07-02 00:00:00
Instytucja 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564008-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie art. spożywczych oraz wody mineralnej. Zamówienie poniżej 144 tyś. euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a65fdf5-4d36-4125-b5bf-bd7d37109755
Biuletyn 564008-N-2019
Zamawiajacy nazwa 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Regon 49004414700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świdzińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Krynica-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 33-380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 4146900, 4146387,
Zamawiajacy fax 184 146 240
Zamawiajacy email krynica@20wszur.pl,
Adres strony url www.20wszur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.20wszur.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.20wszur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SPZOZ w Krynicy-ZdrojuSP ZOZ w Krynicy-Zdroju ul.Świdzińskiego 4 33-380 Krynica-Zdrój Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczanie artykułów spożywczych oraz wody mineralnej
Numer referencyjny 20WSzU-R.ZP.2611.13.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie art. spożywczych oraz wody mineralnej. Zamówienie poniżej 144 tyś. euro.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty na dostawy, formularz szczegółowy, pełnomocnictwo - art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, złożone w formie oryginału iub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku: a) podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach i okolicznościach, określających charakter i warunki wprowadzenia zmian w zakresie zawartym w istotnych dla stron postanowień jakie zostana wprowadzone do treści zwieranej umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostarczanie artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 09/07/2019 r. do dnia 09/01/2020 r.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów spożywczych dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 6 miesięcy, z tym, że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym. 2. W rubryce "Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw" formularza cenowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona. 3. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego jako przykładowe. 4. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez przeprowadzenie dowodu równoważności stosując np. opis porównawczy produktów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w zamówieniu z parametrami produktów oferowanych jako równoważne. 5. W zakresie dostaw artykułów równoważnych wymienionych przez Wykonawców w szczegółowym formularzu oferty, Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo, w ramach danej dostawy, w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 6. Jeżeli Wykonawca w szczegółowym formularzu oferty nie wpisze nazwy produktu oferowanego Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje produkt wymieniony "z nazwy" w opisie podanym przez Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY 7. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 144 000 euro.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostarczanie wody mineralnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 18/07/2019 r. do dnia 18/07/2020 r.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie wody mineralnej dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 12 miesięcy, z tym, że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym. 2. W rubryce "Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw" formularza cenowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona. 3. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego jako przykładowe. 4. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez przeprowadzenie dowodu równoważności stosując np. opis porównawczy produktów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w zamówieniu z parametrami produktów oferowanych jako równoważne. 5. W zakresie dostaw artykułów równoważnych wymienionych przez Wykonawców w szczegółowym formularzu oferty, Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo, w ramach danej dostawy, w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 6. Jeżeli Wykonawca w szczegółowym formularzu oferty nie wpisze nazwy produktu oferowanego Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje produkt wymieniony "z nazwy" w opisie podanym przez Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY 7. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 144 000 euro.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)