Dostawa i montaż wyposażenia Klubu Integracji Społecznej w Mirsku

Data publikacji 2019-06-21
Data zakończenia 2019-07-04 00:00:00
Instytucja Gmina Mirsk
Miejscowość Mirsk
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Tkaniny specjalne,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563797-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 192400000, 315200007, 323400008, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Klubu Integracji Społecznej w Mirsku w niezbędny sprzęt. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadania obejmujących swoim zakresem:
Zadanie I
Dostawa i montaż mebli, arkady wystawienniczej, gablot, szafek na klucze i wyposażenia toalet, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ.
Zadanie II
Dostawa i montaż kurtyn na scenę oraz zasłon na 3 okna, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Zadanie III
Dostawa i montaż oświetlenia w tym oświetlenia scenicznego, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 9 do SIWZ.
Zadanie IV
Dostawa i montaż nagłośnienia stacjonarno-mobilnego, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 10 do SIWZ.
Zadanie V
Dostawa i montaż systemu audiowizualnego i wyposażenia Sali edukacyjnej, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0590d37-b43e-46e6-99a2-73bcca9e8ca6
Biuletyn 563797-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Mirsk
Regon 23082163000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Mirsk
Zamawiajacy kod pocztowy 59-630
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 647 04 40
Zamawiajacy fax 075 647 04 69
Zamawiajacy email gmina@mirsk.pl
Adres strony url www.mirsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane w ramach projektu nr RPDS.06.01.03-02-0002/17-00 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego (RPO WD)na lata 2014-2020, Oś priorytetowa nr 6 Infrastruktury spójności społecznej, Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Poddziałania 6.1.3. Inwestycje w infrastrukturę społeczną - ZIT AJ
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.mirsk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia Klubu Integracji Społecznej w Mirsku
Numer referencyjny ZP.271.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Klubu Integracji Społecznej w Mirsku w niezbędny sprzęt. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadania obejmujących swoim zakresem: Zadanie I Dostawa i montaż mebli, arkady wystawienniczej, gablot, szafek na klucze i wyposażenia toalet, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ. Zadanie II Dostawa i montaż kurtyn na scenę oraz zasłon na 3 okna, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zadanie III Dostawa i montaż oświetlenia w tym oświetlenia scenicznego, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zadanie IV Dostawa i montaż nagłośnienia stacjonarno-mobilnego, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 10 do SIWZ. Zadanie V Dostawa i montaż systemu audiowizualnego i wyposażenia Sali edukacyjnej, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 204552,85
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast nie przewiduje udzielenia zamówień sektorowych na podstawie art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
Data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykaz wykonanych co najmniej 2 podobnych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem : wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże Zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ), - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). - W celu potwierdzenia wymagań określonych przez Zamawiającego załączyć należy specyfikację techniczną oferowanych produktów szczegółowo opisanych w Załącznikach nr 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ - Wykaz dostaw sporządzony w oparciu o wzór zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy dotyczących: 1. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia dostaw w przypadku zaistnienia okoliczności na które Wykonawca nie miał wpływu spowodowanych- wniesieniem odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, 2. Zmiany terminów płatności w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej – aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli, arkady wystawienniczej, gablot, szafek na klucze i wyposażenia toalet.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 58943,09
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli, arkady wystawienniczej, gablot, szafek na klucze i wyposażenia toalet, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż kurtyn na scenę oraz zasłon na 3 okna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19240000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17886,18
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż kurtyn na scenę oraz zasłon na 3 okna, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż oświetlenia w tym oświetlenia scenicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 56097,56
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż oświetlenia w tym oświetlenia scenicznego, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż nagłośnienia stacjonarno-mobilnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29756,10
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż nagłośnienia stacjonarno-mobilnego, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż systemu audiowizualnego i wyposażenia Sali edukacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41869,92
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż systemu audiowizualnego i wyposażenia Sali edukacyjnej, przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)