Gospodarka odpadami – budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – wyposażenie II.

Data publikacji 2019-06-21
Data zakończenia 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Gmina Miedźna
Miejscowość Miedźna
Województwo śląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563739-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 424151102, 429961005, 445100008, 383110008, 323235008, 349284806, 441430004, 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – PSZOK.

3.2. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części:

3.2.1. CZĘŚĆ 1:
1. Wózek widłowy x 1 szt.
2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt.

3.2.2. CZĘŚĆ 2:
1. Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi).

3.2.3. CZĘŚĆ 3:
1. wyposażenie do punktu napraw.

3.2.4. CZĘŚĆ 4:
1.waga paletowa.

3.2.5. CZĘŚĆ 5:
5. Monitoring.

3.2.6. CZĘŚĆ 6:
1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt.
2. Pojemnik 1100 l x 10 szt.
3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt.
4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt.
5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt.
6. pojemnik na świetlówki – 2 szt.
7. kontener KP 7 – 5 szt.
8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt.
9. kontener KP 10 – 2 szt.
10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt.
11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt.

3.2.7. CZĘŚĆ 7:
1. paleta ładunkowa – 10 szt.
2. paleta do składowania i transportu – 2 szt.
3. skrzyniopaleta – 2 szt.

3.2.8. CZĘŚĆ 8:
1. regały na palety – 1 szt.
2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt.

3.2.1. Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również:

a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.).

b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń.

c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.

d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62e05eb8-ca6a-4bd2-b13a-6fbc61f93784
Biuletyn 563739-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miedźna
Regon 27625829100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 131
Zamawiajacy miejscowosc Miedźna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-227
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2116338, 2116196, 2116160
Zamawiajacy fax 322 116 089
Zamawiajacy email info@miedzna.pl
Adres strony url www.miedzna.pl, www.bip.miedzna.pl
Adres strony internetowej www.bip.miedzna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: V. Ochrona środowiska i dla działania: 5.2. Rozwijanie systemu gospodarki odpadami; poddziałanie 5.2.2. gospodarka odpadami –spr. Nr naboru: RPMP.05.02.02-IŻ.00-12-023/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.miedzna.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.miedzna.pl
Nazwa nadana zamowieniu Gospodarka odpadami – budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – wyposażenie II.
Numer referencyjny IR.271.2.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – PSZOK. 3.2. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części: 3.2.1. CZĘŚĆ 1: 1. Wózek widłowy x 1 szt. 2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt. 3.2.2. CZĘŚĆ 2: 1. Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi). 3.2.3. CZĘŚĆ 3: 1. wyposażenie do punktu napraw. 3.2.4. CZĘŚĆ 4: 1.waga paletowa. 3.2.5. CZĘŚĆ 5: 5. Monitoring. 3.2.6. CZĘŚĆ 6: 1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt. 2. Pojemnik 1100 l x 10 szt. 3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt. 4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt. 5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt. 6. pojemnik na świetlówki – 2 szt. 7. kontener KP 7 – 5 szt. 8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt. 9. kontener KP 10 – 2 szt. 10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt. 11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt. 3.2.7. CZĘŚĆ 7: 1. paleta ładunkowa – 10 szt. 2. paleta do składowania i transportu – 2 szt. 3. skrzyniopaleta – 2 szt. 3.2.8. CZĘŚĆ 8: 1. regały na palety – 1 szt. 2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt. 3.2.1. Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.). b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim. d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow 60 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – otwarcie ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23, art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 11.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ. 11.2. Wypełniony załącznik nr 1 a do SIWZ – dotyczy kryterium oceny ofert - gwarancja. 11.3. Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ. 11.4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 11.5. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 11.6. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku: a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego e) zaistnienia siły wyższej f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. 3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42415110-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Wózek widłowy x 1 szt. 2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42996100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie do punktu napraw.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38311000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis waga paletowa.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Monitoring.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt. 2. Pojemnik 1100 l x 10 szt. 3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt. 4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt. 5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt. 6. pojemnik na świetlówki – 2 szt. 7. kontener KP 7 – 5 szt. 8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt. 9. kontener KP 10 – 2 szt. 10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt. 11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44143000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. paleta ładunkowa – 10 szt. 2. paleta do składowania i transportu – 2 szt. 3. skrzyniopaleta – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. regały na palety – 1 szt. 2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)