GuidZP400 |
d71d482d-fcaf-48e9-9363-38f6ec64b33d
|
Biuletyn |
564146-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szydłowiec
|
Regon |
52379000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Rynek Wielki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szydłowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 617 86 30
|
Zamawiajacy fax |
48 617 05 10
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szydlowiec.pl
|
Adres strony url |
www.bip.szydlowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.szydlowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szydlowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Szydłowcu, Pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia w budynku zaplecza sportowego MKS „Szydłowianka” przy ulicy Targowej w Szydłowcu.
|
Numer referencyjny |
ZPI.271.20.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia w budynku zaplecza sportowego MKS „Szydłowianka” przy ulicy Targowej w Szydłowcu. WYMAGANIA I ZAŁOŻENIA OGÓLNE - wszelkie wzory dekorów oklein meblowych i tapicerek do wcześniejszej akceptacji architekta i użytkownika, - wyposażenie meblowe danego pomieszczenia ma tworzyć jeden komplet o ujednoliconej kolorystyce okleiny meblowej, - łączenie mebli za pomocą kołków i konfirmantów, - w czasie realizacji zamówienia wymagana jest wcześniejsza wizja lokalna, w celu dokonania domiarów na obiekcie przed ostatecznym dostarczeniem i zamontowaniem wyposażenia, - cena oferty powinna zawierać i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport, montaż i ustawienie przedmiotu we wskazanym przez Użytkownika miejscu na terenie budynku, - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg, ścian i okien, drzwi itp. aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z jego winy. - w przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki, towarowe, patenty lub pochodzenie
materiału (produktu, urządzenia itp.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów, urządzeń, itp.) równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy wnętrz opracowany przez la Architekci Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 79/19, 02-518 Warszawa – Załącznik nr 8 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę
mebli i wyposażenia do budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 200 tys. zł. brutto. UWAGA: - Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką dostawę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty. - przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym. Drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw (doświadczenie Wykonawcy) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane , stanowiący oświadczenie zgodnie z treścią złącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynikającym z art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|