Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia w budynku zaplecza sportowego MKS „Szydłowianka” przy ulicy Targowej w Szydłowcu.

Data publikacji 2019-06-24
Data zakończenia 2019-07-03 00:00:00
Instytucja Gmina Szydłowiec
Miejscowość Szydłowiec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564146-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia w budynku zaplecza sportowego MKS „Szydłowianka” przy ulicy Targowej w Szydłowcu. WYMAGANIA I ZAŁOŻENIA OGÓLNE - wszelkie wzory dekorów oklein meblowych i tapicerek do wcześniejszej akceptacji architekta i użytkownika, - wyposażenie meblowe danego pomieszczenia ma tworzyć jeden komplet o ujednoliconej kolorystyce okleiny meblowej, - łączenie mebli za pomocą kołków i konfirmantów, - w czasie realizacji zamówienia wymagana jest wcześniejsza wizja lokalna, w celu dokonania domiarów na obiekcie przed ostatecznym dostarczeniem i zamontowaniem wyposażenia, - cena oferty powinna zawierać i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport, montaż i ustawienie przedmiotu we wskazanym przez Użytkownika miejscu na terenie budynku, - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg, ścian i okien, drzwi itp. aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z jego winy. - w przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki, towarowe, patenty lub pochodzenie
materiału (produktu, urządzenia itp.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów, urządzeń, itp.) równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy wnętrz opracowany przez la Architekci Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 79/19, 02-518 Warszawa – Załącznik nr 8 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d71d482d-fcaf-48e9-9363-38f6ec64b33d
Biuletyn 564146-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Szydłowiec
Regon 52379000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Rynek Wielki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szydłowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 26-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 617 86 30
Zamawiajacy fax 48 617 05 10
Zamawiajacy email przetargi@szydlowiec.pl
Adres strony url www.bip.szydlowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szydlowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szydlowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Szydłowcu, Pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia w budynku zaplecza sportowego MKS „Szydłowianka” przy ulicy Targowej w Szydłowcu.
Numer referencyjny ZPI.271.20.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia w budynku zaplecza sportowego MKS „Szydłowianka” przy ulicy Targowej w Szydłowcu. WYMAGANIA I ZAŁOŻENIA OGÓLNE - wszelkie wzory dekorów oklein meblowych i tapicerek do wcześniejszej akceptacji architekta i użytkownika, - wyposażenie meblowe danego pomieszczenia ma tworzyć jeden komplet o ujednoliconej kolorystyce okleiny meblowej, - łączenie mebli za pomocą kołków i konfirmantów, - w czasie realizacji zamówienia wymagana jest wcześniejsza wizja lokalna, w celu dokonania domiarów na obiekcie przed ostatecznym dostarczeniem i zamontowaniem wyposażenia, - cena oferty powinna zawierać i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport, montaż i ustawienie przedmiotu we wskazanym przez Użytkownika miejscu na terenie budynku, - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg, ścian i okien, drzwi itp. aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z jego winy. - w przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki, towarowe, patenty lub pochodzenie materiału (produktu, urządzenia itp.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów, urządzeń, itp.) równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy wnętrz opracowany przez la Architekci Sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 79/19, 02-518 Warszawa – Załącznik nr 8 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę mebli i wyposażenia do budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 200 tys. zł. brutto. UWAGA: - Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką dostawę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty. - przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym. Drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw (doświadczenie Wykonawcy) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane , stanowiący oświadczenie zgodnie z treścią złącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynikającym z art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)