Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia"

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-08 00:00:00
Instytucja Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560941-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych dla wyposażenia 5 pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Budowlano -Ceramicznych w Gliwicach w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia".

Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT.

Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części oznakowanych jak poniżej:

Część 1: Wyposażenie i materiały - pracownia budownictwa,
Część 2: Wyposażenie i materiały - pracownia architektury krajobrazu,
Część 3A: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej,
Część 3B: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej,
Część 4: Wyposażenie i materiały - pracownia chłodnictwa i klimatyzacji,
Część 5: Wyposażenie i materiały - pracownia betoniarz-zbrojarz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkoleniowych dla poszczególnych części zamówienia został zawarty w formularzach cenowych stanowiących ZAŁĄCZNIKI NR 4A-4Fdo SIWZ.

ZAŁĄCZNIK NR 4A - Formularz cenowy dla Części 1: Wyposażenie i materiały - pracownia budownictwa,
ZAŁĄCZNIK NR 4B - Formularz cenowy dla Części 2: Wyposażenie i materiały - pracownia architektury krajobrazu,
ZAŁĄCZNIK NR 4C - Formularz cenowy dla Części 3A: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej,
ZAŁĄCZNIK NR 4D - Formularz cenowy dla Części 3B: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej,
ZAŁĄCZNIK NR 4E - Formularz cenowy dla Części 4: Wyposażenie i materiały - pracownia chłodnictwa i klimatyzacji,
ZAŁĄCZNIK NR 4F - Formularz cenowy dla Części 5: Wyposażenie i materiały - pracownia betoniarz-zbrojarz.

Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 30. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów.

Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami.

Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy,
Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 827c27b3-a7d4-412e-b349-d6be60f23076
Biuletyn 560941-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Regon 27625533500000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 238 55 30
Zamawiajacy fax 32 238 55 27
Zamawiajacy email za@um.gliwice.pl
Adres strony url www.gliwice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Urząd Miejski w Gliwicach z siedzibą w Gliwicach (44-100) przy ul. Zwycięstwa 21, na mocy Porozumienia przygotowuje i przeprowadza we współpracy z Zespołem Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Bojkowska 16 i na jego rzecz przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gliwicach, sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, pokój 434, IV piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia"
Numer referencyjny ZA.271.45.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych dla wyposażenia 5 pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Budowlano -Ceramicznych w Gliwicach w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia". Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części oznakowanych jak poniżej: Część 1: Wyposażenie i materiały - pracownia budownictwa, Część 2: Wyposażenie i materiały - pracownia architektury krajobrazu, Część 3A: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej, Część 3B: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej, Część 4: Wyposażenie i materiały - pracownia chłodnictwa i klimatyzacji, Część 5: Wyposażenie i materiały - pracownia betoniarz-zbrojarz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkoleniowych dla poszczególnych części zamówienia został zawarty w formularzach cenowych stanowiących ZAŁĄCZNIKI NR 4A-4Fdo SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 4A - Formularz cenowy dla Części 1: Wyposażenie i materiały - pracownia budownictwa, ZAŁĄCZNIK NR 4B - Formularz cenowy dla Części 2: Wyposażenie i materiały - pracownia architektury krajobrazu, ZAŁĄCZNIK NR 4C - Formularz cenowy dla Części 3A: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej, ZAŁĄCZNIK NR 4D - Formularz cenowy dla Części 3B: Wyposażenie i materiały - pracownia energetyki odnawialnej, ZAŁĄCZNIK NR 4E - Formularz cenowy dla Części 4: Wyposażenie i materiały - pracownia chłodnictwa i klimatyzacji, ZAŁĄCZNIK NR 4F - Formularz cenowy dla Części 5: Wyposażenie i materiały - pracownia betoniarz-zbrojarz. Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 30. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy, Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
Inne dokumenty niewymienione wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.4)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowanie produktów innych niż wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. 2. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Wykonawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptację Odbiorcy na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów, wykazując, że nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową. 3. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej umowy bez uprzedniej zgody Odbiorcy będzie traktowane jako dostarczenie towaru wadliwego. 4. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 4* W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3 ust. 1* niniejszej umowy ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1* nie ulegnie zmianie. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający;
IV 4 4 data 2019-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty lub oświadczenia obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: Wyposażenie i materiały - pracownia budownictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych dla wyposażenia pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Budowlano -Ceramicznych w Gliwicach w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia". Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkoleniowych został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4A do SIWZ. Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 30. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy, Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2: Wyposażenie i materiały - pracownia architektury krajobrazu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych dla wyposażenia pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Budowlano -Ceramicznych w Gliwicach w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia". Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkoleniowych został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4B do SIWZ. Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 30. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy, Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3A: Wyposażenie i materiały-pracownia energetyki odnawialnej; Część 3B: Wyposażenie i materiały-pracownia energetyki odnawialnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia: - dla Części 3A wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy, - dla Części 3B wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia: - dla części 3A będzie wynagrodzenie kosztorysowe, - dla części 3B będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych dla wyposażenia pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia". Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkoleniowych został zawarty: - dla Części 3A w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4C do SIWZ, - dla Części 3B w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4D do SIWZ. Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 30. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. Wymagany termin gwarancji: - dla Części 3A - minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy, - dla Części 3B - minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. Wymagany termin rękojmi: - dla Części 3A - minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy, - dla Części 3B - minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4: Wyposażenie i materiały - pracownia chłodnictwa i klimatyzacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych dla wyposażenia pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Budowlano -Ceramicznych w Gliwicach w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia". Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkoleniowych został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4E do SIWZ. Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 30. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy, Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5: Wyposażenie i materiały - pracownia betoniarz-zbrojarz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych dla wyposażenia pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Budowlano -Ceramicznych w Gliwicach w ramach projektu "Nowe kwalifikacje gwarancją zatrudnienia". Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz materiałów szkoleniowych został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4F do SIWZ. Przedstawione w formularzach cenowych wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 30. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru dostawy, Wymagany termin rękojmi: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)