Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Miejscowość Bochnia
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565355-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych (dalej jako Towar) - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.4.1) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Nabiał
Pakiet nr 2 - Pieczywo
Pakiet nr 3 - Warzywa i owoce
Pakiet nr 3 - Artykuły spożywcze
Pakiet nr 5 - Mięso i przetwory mięsne
Pakiet nr 6 - Ryby
Pakiet nr 7 - Jaja
Pakiet nr 8 - Kleiki, kaszki i zupki
Pakiet nr 9 - Woda mineralna

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ebcd159-3cca-4090-af63-efc3ed028f27
Biuletyn 565355-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Regon 00030434900000
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Bochnia
Zamawiajacy kod pocztowy 32-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48146153233
Zamawiajacy fax +486153234
Zamawiajacy email zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
Adres strony url http://szpital-bochnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres jak w punkcie I.1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny DZ-271-1-29/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych (dalej jako Towar) - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. II.4.1) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów Pakiet nr 1 - Nabiał Pakiet nr 2 - Pieczywo Pakiet nr 3 - Warzywa i owoce Pakiet nr 3 - Artykuły spożywcze Pakiet nr 5 - Mięso i przetwory mięsne Pakiet nr 6 - Ryby Pakiet nr 7 - Jaja Pakiet nr 8 - Kleiki, kaszki i zupki Pakiet nr 9 - Woda mineralna
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia. II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Kuchni Szpitalnej (pakiet 1-8)/Magazynu Gospodarczego (pakiet nr 9), znajdującej/y się przy ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia).. II.9.3) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.4) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub zmniejszenia przez siebie wartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) / -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%), poprzez odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru. II.9.5) Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.9.6) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zakresie warunkow udzialu III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci III.6.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy z mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych Umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny oraz nie wymaga sporządzenia aneksu. 4. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia.
IV 4 4 data 2019-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Jogurt naturalny o zawartości tłuszczu 0-1% szt. pojemnik 150 g 5 000 2. Jogurt owocowy o zawartości tłuszczu 1 – 4% szt. pojemnik 150 g 1 400 3. Masło extra min. 82% tłuszczu szt. kostka 200 g 5 900 4. Mleko świeże pasteryzowane 2% litr 1 litr (1000ml) 18 200 5. Ser biały półtłusty w pergaminie kg opakowanie 1 kg (1000g) 45 6. Ser biały półtłusty mielony kg opakowanie 1 kg (1000g) 1 100 7. Ser miękki solankowy półtłusty kg opakowanie 1 kg (1000g) 20 8. Ser topiony bez dodatków szt. opakowanie 100 g 1 000 9. Ser żółty półtłusty, twardy podpuszczkowy typu gouda, krojony, pakowany hermetycznie kg opakowanie 1 kg (1000g) 130 10. Śmietana 18% litr 1 litr (1000ml) 5 000
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m. 1. 2. 3. 4. 1. bułka tarta 500g 1 kg 2. bułka kajzerka 50 g 2500 szt. 3. chleb bezglutenowy 45 szt. 4. chleb graham 750g krojony 2500 szt. 5. chleb pszenny krojony 700 g 5000 szt. 6. chleb pszenno-żytni krojony 700g 5100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m. 1. 2. 3. 4. 1. Banany 40 kg 2. Brokuły 60 kg 3. Buraki czerwone 2300 kg 4. Cebula 500 kg 5. Cytryna 100 kg 6. Fasola 'Jaś' sucha 5 kg 7. Frytki mrożone proste 2 kg 8. Jabłka deserowe 4800 kg 9. Kalafiory świeże 900 szt 10. Kapusta biała 1600 kg 11. Kapusta biała nowa 90 szt 12. Kapusta czerwona 400 kg 13. Kapusta kiszona 150 kg 14. Koper świeży 3500 pęk 15. Marchew 3600 kg 16. Ogórek kiszony 500 kg 17. Ogórki świeże 600 kg 18. Papryka czerwona 200 kg 19. Pieczarki 200 kg 20. Pietruszka 500 kg 21. Pietruszka zielona świeża 1800 pęk 22. Pomidory 2000 kg 23. Pory 30 kg 24. Rzodkiewka 900 pęk 25. Sałata zielona 3600 szt 26. Seler 380 kg 27. Susz buraczany 1 kg 28. Susz warzywny 1 kg 29. Susz koperka zielonego 1 kg 30. Susz zielonej pietruszki 1 kg 31. Szczypiorek 100 pęk 32. Śliwki 10 kg 33. Truskawki 2 kg 34. Ziemniaki 20000 kg
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Budyń bez cukru op. 1 kg (1000g) 30 2. Chrupki kukurydziane bez dodatków op. 70 g 180 3. Chrzan tarty op. 250 g 90 4. Cukier op. 1 kg (1000g) 1500 5. Cukier puder op. 400 g 10 6. Cynamon op. 20 g 90 7. Drożdże op. 100 g 10 8. Dżem op. 280 g 2000 9. Majonez op. 500 g 1 10. Groszek konserwowy op. 400 g 90 11. Herbata czarna w torebkach, ekspertowa op. 150 g 280 12. Kakao op. 100 g 50 13. Kasza jęczmienna mazurska op. 1 kg (1000g) 750 14. Kasza kukurydziana op. 1 kg (1000g) 200 15. Kasza manna op. 1 kg (1000g) 500 16. Kawa zbożowa op. 500 g 50 17. Ketchup op. 500 g 30 18. Kisiel bez cukru op. 1 kg (1000g) 40 19. Kminek op. 20 g 80 20. Koncentrat pomidorowy op. 1 litr (1000ml) 300 21. Kukurydza konserwowa op. 400 g 220 22. Kwasek cytrynowy op. 50 g 120 23. Liście laurowe op. 50 g 10 24. Majeranek op. 10 g 100 25. Makaron - nitka, łazanka, świdry op. 1 kg (1000g) 600 26. Mąka pszenna typ. 500 op. 1 kg (1000g) 940 27. Mąka ziemniaczana op. 1 kg (1000g) 80 28. Miód naturalny op. 25 g 1920 29. Musztarda op. 1 litr (1000ml) 2 30. Ocet op. 1 litr (1000ml) 80 31. Ogórek konserwowy op. 1 litr (1000ml) 90 32. Olej roślinny op. 1 litr (1000ml) 980 33. Papryka mielona słodka op. 20 g 100 34. Pieprz czarny mielony op. 20 g 200 35. Płatki owsiane op. 1 kg (1000g) 300 36. Proszek do ciast op. 36g 4 37. Przyprawa sypka op. 1 kg (1000g) 100 38. Przyprawa w płynie op. 1 litr (1000ml) 400 39. Ryż op. 1 kg (1000g) 700 40. Sól op. 1 kg (1000g) 700 41. Sucharki op. 290 g 750 42. Ziele angielskie op. 15 g 50 43. Żurek w torebkach op. 50 g 240 44. Zioła prowansalskie op. 50g 5
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m. 1. 2. 3. 4. 1. Filet z kurczaka 700 kg 2. Gulasz wołowy b/k 900 kg 3. Kiełbasa drobiowa z warzywami, krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 190 kg 4. Kiełbasa drobiowa (gruba) krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 60 kg 5. Kiełbasa szynkowa (gruba), krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 700 kg 6. Kurczak cały 1800 kg 7. Łopatka wieprzowa b/k 500 kg 8. Parówki drobiowe 200 kg 9. Pasztet drobiowy 1 kg 10. Schab wieprzowy b/k 2200 kg 11. Szynka wieprzowa - gotowana, krojona, pakowany hermetycznie op. 1 kg 950 kg 12. Udko z kurczaka 1000 kg 13. Wątróbka drobiowa 3 kg
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m. 1. 2. 3. 4. 1. Ryba wędzona (makrela) 150 kg 2. Filet do smażenia (miruna), mrożony płat filetowy, 170-230g, bez skóry, (mrożone SHP - metodą szaterpaku (metoda mrożenia bez wody na sucho)) 790 kg
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość J. m. 1. 2. 3. 4. 1. Jaja kurze M – średnie: od 53 g do 63 g 15 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Kleiki, kaszki i zupki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Kleik ryżowy szt. 2 2. Modyfikowane mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia szt. 6 3. Mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu szt. 3 4. Kaszka mleczno-ryżowa szt. 6 5. Zupka marchewkowa z ryżem szt. 100 6. Zupka jarzynowa z kurczakiem szt. 230 7. Zupka jarzynowa szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Woda mineralna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (*) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Woda mineralna, nienasycona CO2, szt. 1 800 1,5l 2. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 2 700 1,5l 3. Woda mineralna, wysokonasycona CO2, szt. 2 700 1,5l 4. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 240 0,5l
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)