Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-05 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565259-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych opatrzonych grafikami i logotypami: Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Unii Europejskiej wraz z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Morski i Rybacki.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: „SOPZ”) zawarty jest odpowiednio w Załączniku Nr 1a do SIWZ – dla Części I, w Załączniku Nr 1b do SIWZ – dla Części II i w Załączniku Nr 1c do SIWZ – dla Części III. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f19747d2-c870-493a-acb7-efd1f16c536a
Biuletyn 565259-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Regon 36318962500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 6/12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 583 88 28
Zamawiajacy fax 22 583 88 50
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mgm.gov.pl
Adres strony url www.mgm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja gospodarkamorska.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12 (Kancelaria Główna Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020
Numer referencyjny BA.WZP.2611.5.2019.KG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych opatrzonych grafikami i logotypami: Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Unii Europejskiej wraz z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Morski i Rybacki. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: „SOPZ”) zawarty jest odpowiednio w Załączniku Nr 1a do SIWZ – dla Części I, w Załączniku Nr 1b do SIWZ – dla Części II i w Załączniku Nr 1c do SIWZ – dla Części III. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 285079,84
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-11-18T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany będzie wykonać i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego akceptacji ostatniego z projektów materiałów promocyjnych, ale nie później niż do dnia 18 listopada 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie co najmniej jedną dostawę artykułów promocyjnych, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł. Dostawa musi być wykonana na podstawie jednego zamówienia lub umowy (zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości odrębnych dostaw lub dzielenia większych dostaw na części w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu). Uwaga: Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia możliwe jest wykazanie tej samej dostawy potwierdzającej spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla każdej części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ), oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych są wykonywane (składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (składane w oryginale); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione A. Oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6a do SIWZ w przypadku składania oferty na Część I, Załącznik Nr 6b do SIWZ w przypadku składania oferty na Część II i Załącznik Nr 6c do SIWZ w przypadku składania oferty na Część III; 2. wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. B. Stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały określone w §7 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2019-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 w zakresie Części I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 127221,14
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie wykonać i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego akceptacji ostatniego z projektów materiałów promocyjnych, ale nie później niż do dnia 18 listopada 2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego następujących materiałów promocyjnych opatrzonych grafikami i logotypami: Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Unii Europejskiej wraz z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Morski i Rybacki: 1. Parasol składany – 150 szt.; 2. Zestaw piśmienniczy - 50 szt.; 3. Pendrive ryba - 1500 szt.; 4. Pendrive Credit Card - 1500 szt.; 5. Lizak - 5000 szt.; 6. Torba na zakupy – 2000 szt.; 7. Ryby pluszowe – 360 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1a do SIWZ. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 w zakresie Części II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 79536,59
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie wykonać i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego akceptacji ostatniego z projektów materiałów promocyjnych, ale nie później niż do dnia 18 listopada 2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego następujących materiałów promocyjnych opatrzonych grafikami i logotypami: Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Unii Europejskiej wraz z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Morski i Rybacki: 1. Brelok odblaskowy z karabińczykiem – 4000 szt.; 2. Opaska odblaskowa samozaciskowa – 5000 szt.; 3. Smycz sublimacyjna – 3500 szt.; 4. Antystresowy gniotek – 3000 szt.; 5. Karabińczyk na klucze – 2000 szt.; 6. Linijka z nadrukiem – 2000 szt.; 7. Długopis metalowy automatyczny – 3000 szt.; 8. Notes ekologiczny – 1500 szt.; 9. Długopis ekologiczny – 5000 szt.; 10. Kamizelka odblaskowa dla dzieci – 1000 szt.; 11. Kamizelka odblaskowa dla dorosłych – 500 szt.; 12. Worek do kolorowania dla dzieci z motywem o morskiej tematyce – 1500 szt.; 13. Trójkątny zakreślacz, 3 kolory – 2000 szt.; 14. Zawieszka na identyfikator (skipass) – 1000 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1b do SIWZ. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 w zakresie Części III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 78322,11
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie wykonać i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego akceptacji ostatniego z projektów materiałów promocyjnych, ale nie później niż do dnia 18 listopada 2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego następujących materiałów promocyjnych opatrzonych grafikami i logotypami: Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Unii Europejskiej wraz z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Morski i Rybacki: 1. Zestaw 10 sztuk ołówków z gumką rybka – 250 szt.; 2. Sofa napełniana powietrzem – 30 szt.; 3. Plecak- worek marynistyczny żeglarski – 50 szt.; 4. Piłka plażowa z nadrukiem – 500 szt.; 5. Bidon z filtrem węglowym 0.5L – 300 szt.; 6. Chusta wielofunkcyjna z nadrukiem na całej powierzchni z motywem marynistycznym lub rybackim – 300 szt.; 7. Zestaw kreatywny odlewy gipsowe – 100 szt.; 8. Kredki ołówkowe trójkątne JUMBO 12 kolorów – 250 szt.; 9. Puzzle przestrzenne drewniane 3D – 200 szt.; 10. Gra memory dla dzieci z motywem morskim – 150 szt.; 11. Gra memo z motywem różnych gatunków ryb – 150 szt.; 12. Gra magnetyczna akwarium, łowienie rybek/ stworzeń morskich, wędkowanie – 100 szt.; 13. Gra magnetyczna statki – 100 szt.; 14. Brelok pływający koło ratunkowe – 1500 szt.; 15. Brelok marynarski kotwica- produkt wykonany ręcznie – 100 szt.; 16. Brelok pływający z nadrukiem wg indywidualnego projektu grafiki z motywem morskim lub rybackim – 1500 szt.; 17. Brelok pływający w kształcie żaglówki – 2000 szt.; 18. Torba z płótna bawełnianego – 200 szt.; 19. Kubek porcelanowy z marynistycznym motywem 400ml – 500 szt.; 20. Kosz składany z termoizolacją 30 l – 100 szt.; 21a. Balony z nadrukiem i akcesoriami – 3000 szt.; 21b. Stojak ekspozycyjny na balony – 4szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1c do SIWZ. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)