| GuidZP400 | 
						
															5c6bdc88-f152-4cef-aeb4-48978b79c749
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															565479-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															32785300000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Królowej Jadwigi
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Poznań
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															61-871
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															wielkopolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															061 8355000, 8355063
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															618 330 087
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															rzp@awf.poznan.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.awf.poznan.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Uczelnia publiczna
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://www.awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://www.awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Wymagana forma pisemna
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Siedziba zamawiającego w Poznaniu przy ul. Królowej Jadwigi 27/39. Miejscem złożenia oferty jest Sekretariat Kanclerza i Kwestora w segmencie "B" Budynku Głównego, pokój nr 121.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych 
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															RSZP-2003-16/19/ZP
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ofertę należy złożyć na całość przedmiotu zamówienia.
4.	Przedstawione przez Zamawiającego nazwy należy traktować jako formę określenia rodzaju 
i jakości urządzeń. Wszystkie wskazane nazwy należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardów jakościowych.
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez zamawiającego.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
6.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagany sprzęt w ciągu maksymalnie 9 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert, które opisano w części XVIII SIWZ.
7.	Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia - gwarancja producenta nie krótsza niż 24 miesiące. Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert, które opisano w części XVIII SIWZ.
8.	Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur na każdą z jednostek organizacyjnych uczelni (lista zostanie podana przy realizacji zamówienia) – około 20 szt. 
9.	W przypadku otrzymania przez Zamawiającego zwolnienia z VAT na zakupione towary Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury korygującej. 
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30200000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															9
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1. Dołączenie do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w
załączniku nr 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie,
że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															1. Dołączenie do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w
załączniku nr 2a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie,
że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24
ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Ofertę stanowi druk „Formularz oferty” wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami, 2. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez osobę nieupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1. Zamawiający, zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. a) zmiana danych teleadresowych. b) zmiana dotyczącą
dostarczanego sprzętu komputerowego i oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego
modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt komputerowy i oprogramowanie o
parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy na ten sprzęt komputerowy i to oprogramowanie, pod
warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) sprzętu
komputerowego i oprogramowania z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie
udokumentować. c) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany
stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 są wprowadzane w formie
aneksu podpisanego przez Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień
publicznych, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. W
przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się
wzajemnie pisemnie.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-07-04T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:30
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |