Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-05 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565410-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb pacjentów oddziałów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8aa3ad60-ed42-4291-9c54-c0484ae1986b
Biuletyn 565410-N-2019
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Regon 15158624700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mirowska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 370 21 35
Zamawiajacy fax 34 370 21 35
Zamawiajacy email zp@zsm.czest.pl
Adres strony url www.zsm.czest.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zsm.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsm.czest.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsm.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pawilon G pok. nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Numer referencyjny MSZ.ZP.3411/20/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb pacjentów oddziałów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawą związaną z przedmiotem zamówienia tj. dostawy materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie niższej niż 230.300,00 PLN. w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o wartości brutto nie mniejszej niż: - w Pakiecie nr 1 – 25.000,00 PLN - w Pakiecie nr 2 – 7.000,00 PLN - w Pakiecie nr 3 – 85.000,00 PLN - w Pakiecie nr 4 – 8.000,00 PLN - w Pakiecie nr 5 – 700,00 PLN - w Pakiecie nr 6 – 38.000,00 PLN - w Pakiecie nr 7 – 10.000,00 PLN - w Pakiecie nr 8 – 17.000,00 PLN - w Pakiecie nr 9 – 13.000,00 PLN - w Pakiecie nr 10 - 5.000,00 PLN - w Pakiecie nr 11 – 5.000,00 PLN - w Pakiecie nr 12 – 1.800,00 PLN - w Pakiecie nr 13 – 800,00 PLN - w Pakiecie nr 14 - 14.000,00 PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, należy złożyć: Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 3) Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 potwierdzającego, że: - oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP. - oferowane wyroby medyczne posiadają potwierdzenie zgłoszenia, zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie RP - oferowane wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC mówiąca o sklasyfikowaniu co najmniej do klasy I i II wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych, - oferowane produkty posiadają certyfikat z Jednostki Notyfikowanej – jeśli dotyczy - oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz.876 z późn.zm.) zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art.58 w/w Ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 3) Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 potwierdzającego, że: - oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP. - oferowane wyroby medyczne posiadają potwierdzenie zgłoszenia, zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie RP - oferowane wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC mówiąca o sklasyfikowaniu co najmniej do klasy I i II wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych, - oferowane produkty posiadają certyfikat z Jednostki Notyfikowanej – jeśli dotyczy - oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz.876 z późn.zm.) zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art.58 w/w Ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze załącznika nr 2 do SIWZ 2) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 3) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie: a) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkującą sukcesją generalną. b) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ. c) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy w tym wskazane w § 3 ust. 6 powyżej oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy. d) zmiany w przypadku, gdy: 1) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu, 2) w przypadku braku na rynku oferowanego asortymentu, dopuszcza się możliwość zaoferowania zamiennego w cenie przetargowej. 2. Powyższe zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia sie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia sie od chwili ich otwarcia
IV 4 4 data 2019-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wata opatrunkowa, wata celilozowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaska gipsowa, opaska wyścielajaca z waty syntetycznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kompresy gazowe, gaza niejałowa, przylepiec chirurgiczny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serweta gazowa z nitką RTG i tasiemką, tupfer gazowy, opatrunek przezroczysty z folii , opatrunek do zabezpieczenia drenów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparat do ochrony skóry, opatrunek z przecięciem i otworem O.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaska elastyczna, opaska dziana, rękaw opatrunkowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przylepce, plastry
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Włokninowy jałowy opatrunek
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Krem ochronny do skóry, jałowy opatrunek antybakteryjny, kompresy bawełaniane
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki chłonne hydrowłóksniste, opatrunki różne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowe opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chłonne opatrunki antybakteryjne
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki hydrożelowe
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek, cienki opatrunek hydrokoloidowy
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)