GuidZP400 |
a84e1d71-6d82-4c5c-8fa6-06ef75a57d88
|
Biuletyn |
565412-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy i Miasta w Korszach
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Korsze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897 541 828
|
Zamawiajacy fax |
897 540 011
|
Zamawiajacy email |
ugim_korsze@korsze.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.korsze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.korsze.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Korsze
|
Numer referencyjny |
GT 271.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie służące poprawie efektywności energetycznej, polegające na:
a) -demontażu istniejących opraw sodowych oraz rtęciowych, przekazanie i dostarczenie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego (łącznie 1046 sztuk),
dostawie wraz z montażem energooszczędnych opraw drogowych typu LED,
na terenie gminy Korsze (łącznie 1046 sztuk) ,
montażu nowego oprzewodowania w wysięgnikach rurowych – przewód YDY 2 x 2,5 mm2 oraz bezpiecznikowego złącza do lamp oświetlenia ulicznego zasilanych z elektroenergetycznej linii napowietrznej z przewodami izolowanymi AsXS jak, i przewodami gołymi AL.
wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach)
inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
- organizację zaplecza budowy,
- organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
- wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
b) Finansowaniu inwestycji – poprzez zapewnienie finansowania zewnętrznego.
Przedmiot zamówienia będzie w całości finansowany w ramach zewnętrznego finansowania, Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie w formie faktoringu.
Spłata należności z tytułu dostawy oraz koszty finansowania inwestycji sfinansowane będą ratalnie przez Zamawiającego z oszczędności, uzyskanych wskutek przeprowadzenia przedsięwzięcia, służącego poprawie efektywności energetycznej.
Koszty finansowania będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Okres finansowania: 6 (sześć) lat.
Parametry techniczne opraw, szczegółowe określenie miejsca wykonania dostawy oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Rozdziale V SIWZ Dane techniczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego o wartości minimum 700.000,00 zł brutto (słownie siedemset tysięcy złotych brutto) oraz minimum jedno zadanie polegające na budowie ( przebudowie, modernizacji, remoncie) oświetlenia ulicznego, obejmującego minimum 1000 sztuk punktów świetlnych oświetlenia ulicznego wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania raz załączeniem dowodu, określającego czy robota została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez „dowody” należy rozumieć:
- poświadczenie,
- inny dokument, jeżeli uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać zdolność ekonomiczną i finansową, dlatego musi wykazać, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 650 000 (sześćset pięćdziesiąt tysięcy) zł,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.:
Dysponowania min 1 osobą , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Dysponowania min 2 osobami posiadających uprawnienia do prac pod napięciem PPN Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów praz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowane ( Dz. U. z 2016r. Poz. 2255) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016, poz. 65).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ustawy Pzp i braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp oraz w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia dotyczące Wykonawcy, których wzór stanowi załącznik nr 1 i 2 do formularza oferty, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, odrębne oświadczenie dotyczące sytuacji Wykonawcy składa każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawca, najpóźniej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (http://www.bip.korsze.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Wzór – Rozdział III SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przedłożyć w oryginale.
4) W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników składa odrębne oświadczenie i ewentualne dowody w zakresie określonym ust. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, odrębne oświadczenie i ewentualne dowody w zakresie określonym ust. 3 składa każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.
5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
6) Dokument potwierdzający spełnienie warunku posiadania wymaganej do udziału w postępowaniu wiedzy i doświadczenia, przewidzianej w § 9 lit. a w SIWZ..
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 3 dni, aktualnych na dzień ich złożenia niżej wymienionych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa
w art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, oraz w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
7) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 650 000 (sześćset pięćdziesiąt tysięcy) zł,
8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby;
9) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
10) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
11) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
12) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 9 pkt 8-10.
13) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 9 pkt 8-10, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego:
14) Karty katalogowe proponowanych opraw
15) certyfikaty i inne dokumenty, w języku polskim, potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami:
a) Certyfikat ENEC lub równoważny, przy czym, aby certyfikat był uznany za równoważny, musi być nadany przez niezależne laboratorium badawcze, akredytowane na terenie Unii Europejskiej.
16) oświadczenie Banku/instytucji finansującej o zobowiązaniu do wykupu wierzytelności wykonawcy przysługującej mu wobec Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ lub promesa finansowania zewnętrznego neutralnego dla budżetu gminy, potwierdzającą zapewnienie źródła finansowania w okresie 6 (sześciu) lat.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
17) wypełniony - Formularz oferty (wg wzoru Rozdział II SIWZ);
18) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
19) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów, należy zastosować zasady przewidziane w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r.
20) Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
21) Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 17), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
22) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
23) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
24) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
25) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, który ubiega się o całość zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do 04.07.2019 r. do godz. 10:00.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP O/Olsztyn nr: 48 1020 3541 0000 5602 0260 9584 z dopiskiem: Wadium – Przetarg na „Dostawę z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Korsze”.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11. Jeżeli wadium jest wniesione:
- w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę musi być trwale złączona z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
- w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony, przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przy czym jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem musi być trwale złączona z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy mogą zostać dokonane zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jego poszczególnych elementów, w następujących przypadkach:
a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
b) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego.
|
IV 4 4 data |
2019-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|