Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-08 00:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 553744-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku, tj.: 1) Część I zamówienia obejmuje: a) Torba papierowa mała – 1000 szt., b) Torba papierowa średnia – 1000 szt., c) Torba papierowa duża – 500 szt. 2) Część II zamówienia obejmuje: a) Ołówek czarny bez gumki – 1000 szt., b) Długopis metalowy czarny – 500 szt., c) Notatnik A5 wyrywane kartki – 500 szt., d) Notatnik A4 wyrywane kartki – 500 szt., e) Notatnik w kratkę A4 z opaską/gumką – 500 szt., f) Notatnik w kratkę A5 z opaską/gumką – 500 szt., g) Notes magnes z karteczkami do zrywania – 1000 szt., h) Trójkątny zakreślacz – 1000 szt. 3) Część III zamówienia obejmuje: a) Miś pluszowy – 250 szt., b) Brelok metrówka – 500 szt., c) Parasolka automatyczna – 250 szt., d) Biały kubek ceramiczny – 250 szt., e) Filiżanka ze spodkiem – 200 szt., f) Smycz – 1000 szt. 2. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną, materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów promocyjnych, tj.: logotyp Miasta wraz z ,,Księgą Identyfikacji Wizualnej” oraz inne niezbędne grafiki. 3. Księga Identyfikacji Wizualnej Miasta Białystok dostępna jest również na stronie internetowej: www.bialystok.pl, w dziale dla mieszkańców w zakładce „Wschodzący Białystok”, na podstronie Marka „Wschodzący Białystok”. 4. W oparciu o dokonane uzgodnienia pomiędzy stronami, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania drogą elektroniczną wizualizacji projektów materiałów promocyjnych w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 5.Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego, w terminie 5 dni kalendarzowych od ostatecznego zaakceptowania projektu materiałów, po 1 egzemplarzu okazowym każdego artykułu. 8. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 9. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 06b214ab-5f1b-45ea-aeeb-f08db5b1c3e1
Biuletyn 553744-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Białystok
Regon 05065864000000
Zamawiajacy adres ulica Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 49,
Zamawiajacy fax 85 869 62 65
Zamawiajacy email zzp@um.bialystok.pl,
Adres strony url www.bip.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Departament Kultury, Promocji i Sportu; Referat Promocji i Turystyki; 15-087 Białystok; ul. Kościelna 1A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
Numer referencyjny KPS-II.271.56.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku, tj.: 1) Część I zamówienia obejmuje: a) Torba papierowa mała – 1000 szt., b) Torba papierowa średnia – 1000 szt., c) Torba papierowa duża – 500 szt. 2) Część II zamówienia obejmuje: a) Ołówek czarny bez gumki – 1000 szt., b) Długopis metalowy czarny – 500 szt., c) Notatnik A5 wyrywane kartki – 500 szt., d) Notatnik A4 wyrywane kartki – 500 szt., e) Notatnik w kratkę A4 z opaską/gumką – 500 szt., f) Notatnik w kratkę A5 z opaską/gumką – 500 szt., g) Notes magnes z karteczkami do zrywania – 1000 szt., h) Trójkątny zakreślacz – 1000 szt. 3) Część III zamówienia obejmuje: a) Miś pluszowy – 250 szt., b) Brelok metrówka – 500 szt., c) Parasolka automatyczna – 250 szt., d) Biały kubek ceramiczny – 250 szt., e) Filiżanka ze spodkiem – 200 szt., f) Smycz – 1000 szt. 2. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną, materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów promocyjnych, tj.: logotyp Miasta wraz z ,,Księgą Identyfikacji Wizualnej” oraz inne niezbędne grafiki. 3. Księga Identyfikacji Wizualnej Miasta Białystok dostępna jest również na stronie internetowej: www.bialystok.pl, w dziale dla mieszkańców w zakładce „Wschodzący Białystok”, na podstronie Marka „Wschodzący Białystok”. 4. W oparciu o dokonane uzgodnienia pomiędzy stronami, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania drogą elektroniczną wizualizacji projektów materiałów promocyjnych w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 5.Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego, w terminie 5 dni kalendarzowych od ostatecznego zaakceptowania projektu materiałów, po 1 egzemplarzu okazowym każdego artykułu. 8. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 9. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: a) 20 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (część I zamówienia), b) 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (część II zamówienia), c) 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (część III zamówienia).
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw na materiały promocyjne, każda o wartości: a) w Części I – min. 3 500,00 zł brutto, b) w Części II – min. 5 000,00 zł brutto, c) w Części III – min. 6 000,00 zł brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wartość zrealizowanych dostaw w ramach każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 3 500,00 zł brutto – Część I, 5 000,00 zł brutto – Część II, 6 000,00 zł brutto – Część III).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wskazania wartości pieniężnej w walucie obcej nieobowiązującej w dniu opublikowania ww. ogłoszenia, Zamawiający przeliczy wartość na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowiązywania tej waluty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt 1 ppkt 3) SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 2 wymaganych dostaw; dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych) 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg zał. nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (na lub wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć: 1) do oferty oddzielne oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ – oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ), 2) na wezwanie Zamawiającego: dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V pkt 3) SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ. 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na lub wg Załącznika nr 6 do SIWZ: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia obejmuje: a)Torba papierowa mała – 1000 szt., b)Torba papierowa średnia – 1000 szt., c)Torba papierowa duża – 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia obejmuje: a) Ołówek czarny bez gumki – 1000 szt., b) Długopis metalowy czarny – 500 szt., c) Notatnik A5 wyrywane kartki – 500 szt., d) Notatnik A4 wyrywane kartki – 500 szt., e) Notatnik w kratkę A4 z opaską/gumką – 500 szt., f) Notatnik w kratkę A5 z opaską/gumką – 500 szt., g) Notes magnes z karteczkami do zrywania – 1000 szt., h) Trójkątny zakreślacz – 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część III zamówienia obejmuje: a) Miś pluszowy – 250 szt., b) Brelok metrówka – 500 szt., c) Parasolka automatyczna – 250 szt., d) Biały kubek ceramiczny – 250 szt., e) Filiżanka ze spodkiem – 200 szt., f) Smycz – 1000 szt.
  

Criterion

Kryteria CENA OFERTOWA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)