GuidZP400 |
06b214ab-5f1b-45ea-aeeb-f08db5b1c3e1
|
Biuletyn |
553744-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Białystok
|
Regon |
05065864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słonimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 869 62 49,
|
Zamawiajacy fax |
85 869 62 65
|
Zamawiajacy email |
zzp@um.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Departament Kultury, Promocji i Sportu; Referat Promocji i Turystyki; 15-087 Białystok; ul. Kościelna 1A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
|
Numer referencyjny |
KPS-II.271.56.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku, tj.: 1) Część I zamówienia obejmuje: a) Torba papierowa mała – 1000 szt., b) Torba papierowa średnia – 1000 szt., c) Torba papierowa duża – 500 szt. 2) Część II zamówienia obejmuje: a) Ołówek czarny bez gumki – 1000 szt., b) Długopis metalowy czarny – 500 szt., c) Notatnik A5 wyrywane kartki – 500 szt., d) Notatnik A4 wyrywane kartki – 500 szt., e) Notatnik w kratkę A4 z opaską/gumką – 500 szt., f) Notatnik w kratkę A5 z opaską/gumką – 500 szt., g) Notes magnes z karteczkami do zrywania – 1000 szt., h) Trójkątny zakreślacz – 1000 szt. 3) Część III zamówienia obejmuje: a) Miś pluszowy – 250 szt., b) Brelok metrówka – 500 szt., c) Parasolka automatyczna – 250 szt., d) Biały kubek ceramiczny – 250 szt., e) Filiżanka ze spodkiem – 200 szt., f) Smycz – 1000 szt. 2. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną, materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów promocyjnych, tj.: logotyp Miasta wraz z ,,Księgą Identyfikacji Wizualnej” oraz inne niezbędne grafiki. 3. Księga Identyfikacji Wizualnej Miasta Białystok dostępna jest również na stronie internetowej: www.bialystok.pl, w dziale dla mieszkańców w zakładce „Wschodzący Białystok”, na podstronie Marka „Wschodzący Białystok”. 4. W oparciu o dokonane uzgodnienia pomiędzy stronami, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania drogą elektroniczną wizualizacji projektów materiałów promocyjnych w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 5.Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego, w terminie 5 dni kalendarzowych od ostatecznego zaakceptowania projektu materiałów, po 1 egzemplarzu okazowym każdego artykułu. 8. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 9. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) 20 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (część I zamówienia),
b) 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (część II zamówienia),
c) 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (część III zamówienia).
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw na materiały promocyjne, każda o wartości:
a) w Części I – min. 3 500,00 zł brutto,
b) w Części II – min. 5 000,00 zł brutto,
c) w Części III – min. 6 000,00 zł brutto.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wartość zrealizowanych dostaw w ramach każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 3 500,00 zł brutto – Część I, 5 000,00 zł brutto – Część II, 6 000,00 zł brutto – Część III).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku wskazania wartości pieniężnej w walucie obcej nieobowiązującej w dniu opublikowania ww. ogłoszenia, Zamawiający przeliczy wartość na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowiązywania tej waluty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony
w pkt 1 ppkt 3) SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 2 wymaganych dostaw; dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych) 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
– wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg zał. nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (na lub wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć:
1) do oferty oddzielne oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ – oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ),
2) na wezwanie Zamawiającego: dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V pkt 3) SIWZ.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu polega
na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:
1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym
na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału
w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 3 do SIWZ.
2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje
się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania –
w załączniku nr 3 do SIWZ.
3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na lub wg Załącznika nr 6 do SIWZ:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia tych zasobów, chyba że
za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem) o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ.
5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Część I zamówienia obejmuje: a)Torba papierowa mała – 1000 szt., b)Torba papierowa średnia – 1000 szt., c)Torba papierowa duża – 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część II zamówienia obejmuje: a) Ołówek czarny bez gumki – 1000 szt., b) Długopis metalowy czarny – 500 szt., c) Notatnik A5 wyrywane kartki – 500 szt., d) Notatnik A4 wyrywane kartki – 500 szt., e) Notatnik w kratkę A4 z opaską/gumką – 500 szt., f) Notatnik w kratkę A5 z opaską/gumką – 500 szt., g) Notes magnes z karteczkami do zrywania – 1000 szt., h) Trójkątny zakreślacz – 1000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część III zamówienia obejmuje: a) Miś pluszowy – 250 szt., b) Brelok metrówka – 500 szt., c) Parasolka automatyczna – 250 szt., d) Biały kubek ceramiczny – 250 szt., e) Filiżanka ze spodkiem – 200 szt., f) Smycz – 1000 szt.
|
| |