PN na dostawę wyposażenia pododdziałów HUMINT (nr sprawy: TECH/167/2019)

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-04 00:00:00
Instytucja 4 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564993-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia pododdziałów HUMINT wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ – wzór umowy wraz z jego załącznikami:
- Załącznik nr 2 do wzoru umowy – opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna (minimalne wymagania Zamawiającego);
- Załącznik nr 3 do wzoru umowy – warunki odbioru i dostawy
- Załącznik nr 7 do wzoru umowy – Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu dostarczanego do Resortu Obrony Narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7d878b9-299f-49e6-bb74-555465492eaa
Biuletyn 564993-N-2019
Zamawiajacy nazwa 4 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 93007787600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pretficza
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 651 025
Zamawiajacy fax 261 651 085
Zamawiajacy email BRAK EMAIL
Adres strony url www.4rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.4rblog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.4rblog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu PN na dostawę wyposażenia pododdziałów HUMINT (nr sprawy: TECH/167/2019)
Numer referencyjny (nr sprawy: TECH/167/2019)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia pododdziałów HUMINT wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ – wzór umowy wraz z jego załącznikami: - Załącznik nr 2 do wzoru umowy – opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna (minimalne wymagania Zamawiającego); - Załącznik nr 3 do wzoru umowy – warunki odbioru i dostawy - Załącznik nr 7 do wzoru umowy – Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu dostarczanego do Resortu Obrony Narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-22T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego, przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Wymagane oświadczenia i dokumenty Wszystkie żądane poniżej dokumenty muszą być przedstawione w języku polskim dla poz. 1. – Serwer SR-1 (bb): 1. Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny) dla Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji; 2. Certyfikat ISO 14001 (lub równoważny) dla Producenta sprzętu; 3. Deklaracja zgodności CE; 4. Lista kompatybilności sprzętowej dla serwerowych systemów operacyjnych Vmware dla najnowszej wersji tych systemów operacyjnych; 5. Lista kompatybilności sprzętowej dla serwerowych systemów operacyjnych Microsoft, dla najnowszej wersji tych systemów operacyjnych dla poz. 2. – UPS5 3000 VA/2700W: 1. Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny) dla Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji; 1. Oświadczenie Producenta o spełnieniu minimalnych wymagań parametrów specyfikacji 2. Deklaracja CE Producenta wraz z zaświadczeniem bezpieczeństwa użytkowania oraz przeznaczenia urządzeń techniki informatycznej wykonane przez Akredytowaną i Notyfikowaną jednostkę badawczą w UE; 3. Karta Katalogowa produktu w języku polskim poświadczona za zgodność przez Producenta zawierająca zdjęcia oraz rysunki techniczne przodu i tyłu. dla poz. 3. – Monitor 19” – 22”: 1. Oświadczenie Producenta sprzętu lub jego autoryzowanego i wyłącznego przedstawiciela na terenie Polski, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; 2. Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny) Producenta oferowanego sprzętu i firmy serwisującej; 3. Certyfikat ISO 14001 (lub równoważny) Producenta oferowanego sprzętu; 4. Certyfikat TCO lub nowszy; dla poz. 4. – Drukarka laserowa kolorowa A3 DL1: 1. Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny)dla firmy świadczącej usługi serwisowe wraz z autoryzacją Producenta drukarki; 2. Oświadczenie Producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy oferentem jest autoryzowany przedstawiciel Producenta oświadczenia nie wymaga się. 3. Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny) Producenta oferowanego sprzętu; 4. Certyfikat ISO 14001 (lub równoważny) Producenta oferowanego sprzętu; dla poz. 5. – Urządzenie wielofunkcyjne UW2: 1. Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny)dla firmy świadczącej usługi serwisowe wraz z autoryzacją Producenta urządzenia wielofunkcyjnego; 2. Oświadczenie Producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy oferentem jest autoryzowany przedstawiciel Producenta oświadczenia nie wymaga się. 3. Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny) Producenta oferowanego sprzętu; 4. Certyfikat ISO 14001 (lub równoważny) Producenta oferowanego sprzętu. dla wszystkich pozycji asortymentowych: 1. wypełniony formularz „Specyfikacji technicznej” stanowiącej Załącznik nr 2 do wzoru umowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z § 11 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dostarczone wyroby muszą być znakowane kodami kreskowymi. Ogólne zasady znakowania kodami kreskowymi określa decyzja Ministra Obrony Narodowej nr 3/MON z dnia 03.01.2014r. i przywołane w niej standardy GS1. Szczegółowe zasady znakowania kodami kreskowymi określa Załącznik nr 7 do wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

Criterion

Kryteria wymiar gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)