Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2019/2020.

Data publikacji 2019-06-30
Data zakończenia 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. M.Reja w Rejowcu
Miejscowość Rejowiec
Województwo lubelskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567133-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 150000000, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych (z podziałem na 12 części) do siedziby Zamawiającego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149, 60). Podział zamówienia na części: I.PIECZYWO; II.PRODUKTY MLECZARSKIE; III.MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE; IV.WARZYWA, OWOCE, KISZONKI; V.MROŻONKI; VI.ARTYKUŁY GARMAŻERYJNE; VII.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE:PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA; VIII. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: JAJA; IX. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE:ZIOŁA, PRZYPRAWY; X: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: CUKIER I PRODUKTY POKREWNE; XI.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: PRZETWORZONE OWOCE, WARZYWA, OLEJE I INNE; XII. WYROBY CIASTKARSKIE. 3. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 1 - 12 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się: dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej CZĘŚCI, dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, dostarczać produkty pierwszego gatunku, dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące), dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości, zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), dostarczać podany w tabeli asortyment: Cz.I – codzienie, Cz. II, III i IV poniedziałek, środa, piątek, natomiast Cz. V_-XII według zapotrzebowania zamawiającego; w godzinach od 7:00 do godziny 9:00 w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych, wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. Wykonawca zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę VAT Kupna – Sprzedaży z terminem płatności – 14 dni. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fc6575d-4712-42d9-a409-0695c8f24fee
Biuletyn 567133-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. M.Reja w Rejowcu
Regon 56166100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Zwierzyńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Rejowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 22-360
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 56 88 612
Zamawiajacy email sp.rejowiec@interia.pl
Adres strony url www.ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem poczty tradycyjnej, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zwierzyńskiego 8a 22-360 Rejowiec
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2019/2020.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych (z podziałem na 12 części) do siedziby Zamawiającego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149, 60). Podział zamówienia na części: I.PIECZYWO; II.PRODUKTY MLECZARSKIE; III.MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE; IV.WARZYWA, OWOCE, KISZONKI; V.MROŻONKI; VI.ARTYKUŁY GARMAŻERYJNE; VII.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE:PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA; VIII. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: JAJA; IX. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE:ZIOŁA, PRZYPRAWY; X: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: CUKIER I PRODUKTY POKREWNE; XI.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: PRZETWORZONE OWOCE, WARZYWA, OLEJE I INNE; XII. WYROBY CIASTKARSKIE. 3. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 1 - 12 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się: dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej CZĘŚCI, dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, dostarczać produkty pierwszego gatunku, dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące), dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości, zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), dostarczać podany w tabeli asortyment: Cz.I – codzienie, Cz. II, III i IV poniedziałek, środa, piątek, natomiast Cz. V_-XII według zapotrzebowania zamawiającego; w godzinach od 7:00 do godziny 9:00 w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych, wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. Wykonawca zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę VAT Kupna – Sprzedaży z terminem płatności – 14 dni. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wszyscy pracownicy Wykonawcy, mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością, muszą posiadać aktualne, określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach orzeczenia lekarskie do celów sanitarno – epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Wykonawca zobowiązuje się do okazania w razie potrzeby wszystkich niezbędnych badań Zamawiającemu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 - 12 do SIWZ; 2) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 14 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) oświadczenie potwierdzające wypełnienie obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie oraz w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zmiany mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. – załącznik nr 16. Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Reja w Rejowcu ul. Zwierzyńskiego 8A, 22-360 Rejowiec, reprezentowana przez Dyrektora - inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej im. M. Reja w Rejowcu jest Pani/ Katarzyna Żółkiewska-Malicka; email: IODO@zeto.lublin.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest DOSTARCZYĆ PRÓBKĘ PRODUKTÓW PODLEGAJĄCYCH OCENIE tj. Chleb pszenny 0,55 kg, Chleb razowy 0,35kg (mąka żytnia typ 2000, pszenna typ 750, Bułka tarta, Bułka graham (mąka pszenna 1850, 500, otręby pszenne). Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie dwóch kryteriów: jakim jest cena - 40 %. (max ilość pkt. 40) oraz jakość – 60 % (max ilość pkt 60 pkt). Sposób dokonywania oceny wg kryterium jakości decydować będą takie elementy jak: smak, zapach, konsystencja, wygląd zewnętrzny. Produkt z poz. 4 – bułka tarta zostanie poddany ocenie podczas procesu obróbki termicznej. Oceny jakości dokona trzyosobowy zespół biegłych – „Zespół degustacyjny”. Jakość zostanie określona przy pomocy zmysłów człowieka i dokonana zostanie w skali od 0 do 15 punktów, przy czym wartość punktowa „podkryteriów” będzie wynosić: smak – od 0 do 5 pkt.; zapach – do 0 do 4 pkt.; konsystencja (tekstura) od 0 do 3 pkt.; wygląd zewnętrzny od 0 do 3 pkt.
Zalacznik krotki opis Chleb zwykły pszenny krojony 550 g - 2400 szt.; Chleb razowy 0,35 kg (mąka żytnia typ 2000, pszenna typ 750) - 400 szt., Bułka zwykła długa 0,30 kg - 150 szt.; Bułka tarta - 160 kg; Bułka Graham nie mniej niż 60 g (mąka pszenna typ 850 lub 500, otręby pszenne) - 20 szt.; Chleb razowy 0,35 kg (mąka żytnia, mąka orkiszowa, płatki żytnie, ziarno słonecznika) - 200 szt.; Chleb razowy 0,35 kg (mąka pszenna, ostropest mielony, zakwas pszenny, ziarno słonecznika, siemię lniane) - 200 szt.; Chleb pszenno-żytni 0,35 kg (ziarna słonecznika, mąka pszenna, mąka żytnia) - 200 szt.; Chleb żytni 0,35 kg (mąka żytnia typ 720, naturalny zakwas) - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Twaróg półtłusty - 150 kg; Twarożek waniliowy 125 g (zawartość cukru do 15g) - 600 szt.; Masło roślinne 500 g (bez dodatku konserwantów sztucznych) - 250 szt.; Masło roślinne 250 g (bez dodatku konserwantów sztucznych) - 30 szt.; Margaryna zwykła 250g - 10 szt.; Masło śmietankowe 200g (min. 75% zawartości tłuszczu) - 40 szt.; Mleko 2% 1l - 500 szt.; Śmietana 18% 1kg - 400 szt.; Śmietana 12% 330ml - 200 szt.; Śmietana 18% 330 ml - 800 szt.; Jogurt naturalny 1kg 9% - 120 szt.; Jogurt naturalny 1 kg 2 % - 80 szt.; Jogurt owocowy 150 g różne smaki - 600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Boczek wędzony - 20 kg; Filet z kurczaka - 500 kg; Kiełbasa cienka podwawelska min (80% mięsa) - 30 kg; Kurczak - 50 kg; Mięso wieprzowe b/kości – karkówka - 100kg; Kości wieprzowe - schabowe - 10 kg; Mięso wieprzowe b/kości – łopatka - 1400 kg; Mięso wołowe b/kości – polędwica - 30 kg; Korpusy drobiowe ze skrzydłami - 150 kg; Korpusy drobiowe ze skrzydłami - 150 kg; Mięso wieprzowe b/kości - schab - 600kg; Mięso wieprzowe b/kości - szynka 200 kg; Udka kurczaka - 50 kg; Podudzie kurczaka - 500 kg; Udziec kurczaka - 60 kg; Żeberka wieprzowe – paski - 30 kg; Wołowina, udziec bez kości - 30 kg; Filet z indyka świeży - 100 kg; Wołowina zrazowa świeża - 30 kg; Szponder wołowy - 50kg; Kura rosołowa - 10 kg; Szyja indyk - 10 kg; Antrykot wołowy z kością - 30 kg; Skrzydło indyk - 20 kg
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa WARZYWA, OWOCE, KISZONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Burak ćwikłowy - 400 kg; Młode liście z korzeniem buraka ćwikłowego w pęczkach - 20 szt.; Brokuł - 10 szt.; Cebula - 50 kg; Czosnek główka - 150 szt.; Fasola „Jaś” - 60 kg; Kalafior (średnia wielkość do 1 kg) - 10 szt. ; Kapusta biała (średnia wielkość do 3 kg) - 150 kg; Kapusta młoda główka (średnia wielkość do 1 kg) - 40 szt.; Kapusta kiszona - 300 kg; Kapusta pekińska (średnia wielkość do 50 dkg) - 100 kg; Koper pęczek - 200 szt.; Soczewica zielona - 10 kg; Marchew - 800 kg; Ogórek kiszony - 200 kg; Ogórek gruntowy lub szklarniowy - 300 kg; Pietruszka korzeń - 80 kg; Pieczarka - 50 kg; Papryka - 20 kg; Natka pietruszki - pęczek - 800 szt.; Pomidor - 200 kg; Rzodkiewka - pęczek - 50 szt.; Rzepa (czarna lub biała) - 60 kg; Seler - 100 kg; Sałata - 500 szt.; Szczypior - 50 szt.; Ziemniaki odmiana Bella Rossa lub równoważne - 2500 kg; Kiwi - 300 szt.; Rabarbar - 5 kg; Banan - 1000 kg; Gruszka - 200 kg; Jabłko - 1000 kg; Mandarynka - 500 kg; Pomarańcza - 500 kg; Śliwka - 200 kg; Ziemniak młody - 200 kg; Fasolka szparagowa żółta - 30 kg; Sałata lodowa - 150 szt.; Por średnia sztuka - 50 szt.; Bazylia - 10 szt.; Mięta - 10 szt.; Czerwona kapusta 1 kg -60 kg; Szpinak świeży liście - 10 kg; Cytryna 40 kg; Winogrono czerwone (pestkowy) - 30 kg; Truskawka - 10 kg; Arbuz - 30 kg; Pomidorki koktajlowe koszyczek 500g - 50 szt.; Borówka koszyczek 125 g - 50 szt.; Brzoskwinia koszyk 1 kg - 100 szt.; Nektarynka - 100 szt.; Cebula czerwona - 25 kg; Groch łupany - 20 kg; Ziemniaki jadalne żółte - 1000 kg
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szpinak mrożony liście 450g - 24 szt.; Ryba mrożona filet Sola - 100 kg; Fasolka szparagowa (żółta) mrożona 2,5 kg - 50 kg; Ryba mrożona filet Mintaj bez glazury - 20 kg; Ryba mrożona filet Miruna bez glazury - 200 kg; Włoszczyzna 2,5 kg - 5 szt.; Owoce mrożone 5-składnikowa mieszanka kompotowa 2,5 kg - 200 kg; Truskawka mrożona 2,5 kg - 200 kg; Groszek zielony mrożony 450 g - 100 szt.; Zupa pieczarkowa mrożona 450g - 100 szt.; Zupa grzybowa mrożona 450g - 60 szt.; Wiśnie mrożone 2,50 kg - 200 kg; Barszcz czerwony mrożony 450g - 120 szt.; Kalafior mrożony 2,5 kg - 30 kg; Brokuł mrożony 2,5 kg - 45 szt.; Fasolka szparagowa mrożona (zielona) 2,5 kg - 50 szt. ; Marchewka z groszkiem mrożona 2,5 kg - 100 szt.; Warzywa mrożone na patelni 5-składnikowe 2,5 kg - 100 szt.; Frytki karbowane 2,5 kg - 24 szt.; Marchew mrożona kostka (luz) 10 kg - 20 szt.; Ryba filet Dorsz mrożony Bałtycki - 200 kg; Ryba filet Czarniak - 100 kg; Paluszki rybne (pow. 50% ryby w składzie) - 100 kg; Warzywa na patelnię po meksykańsku 450g - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY GARMAŻERYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wybór oferty nastąpi na podstawie dwóch kryteriów: jakim jest cena - 40 %. (max ilość pkt. 40) oraz jakość – 60 % (max ilość pkt 60 pkt). Sposób dokonywania oceny wg kryterium jakości decydować będą takie elementy jak: smak, zapach, konsystencja, wygląd zewnętrzny. Oceny jakości dokona trzyosobowy zespół biegłych – „Zespół degustacyjny”. Jakość zostanie określona przy pomocy zmysłów człowieka i dokonana zostanie w skali od 0 do 12 punktów, przy czym wartość punktowa „podkryteriów” będzie wynosić: smak – od 0 do 4 pkt.; zapach – do 0 do 3 pkt.; konsystencja (tekstura) od 0 do 3 pkt.; wygląd zewnętrzny od 0 do 2 pkt. WYKONAWCA zobowiązany jest DOSTARCZYĆ PRÓBKĘ PRODUKTÓW PODLEGAJĄCYCH OCENIE tj. PIEROGI Z ZIEMNIAKAMI I SEREM, GOŁĄBKI Z RYŻEM I MIĘSEM, KOPYTKA, NALEŚNIKI Z SEREM, PASZTECIKI.
Zalacznik krotki opis Pierogi z ziemniakami i serem - 600 kg; Pierogi z owocami - 60 kg; Kluski śląskie - 400 kg; Gołąbki z ryżem i mięsem - 250 kg; Kopytka - 240 kg; Naleśniki z serem - 165 kg; Pyzy z mięsem - 30 kg; Pyzy ziemniaczane - 240 kg; Uszka z pieczarkami - 20 kg; Pierogi z mięsem - 60 kg; Knedle ze serem białym - 250 kg; Kotlety jęczmienne - 60 kg; Pyzy z serem - 60 kg; Pierogi z kapustą i grzybami - 60 kg; Pierogi z kaszą i serem - 60 kg; Paszteciki - 60 kg
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - produkty przemiału ziarna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mąka pszenna typ 450 i 500 -200 kg; Mąka ziemniaczana 500g lub 1 kg - 3 kg; Kasza jęczmienna - 100 kg; Kasza gryczana - 80 kg; Ryż (bez zawartości arsenu i pestycydów) - 100 kg; Makaron (100 % pszenicy durum) - 350 kg; Mąka razowa typ 2000 - 10 kg; Płatki kukurydziane o obniżonej zawartości soli 450g - 20 szt.; Kasza manna 1kg - 5 kg; Kasza kuskus 1kg - 20 kg; Kasza jaglana 1kg - 30 kg; Ryż brązowy 1kg - 20 kg; Makaron pełnoziarnisty z pszenicy durum 500g - 40 szt.; Kasza kukurydziana - 2 kg; Zacierka - 4 jajeczna 400g - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jajka kurze klasa wagowa L - 2500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - zioła, przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sól sodowo-potasowa - 10 kg; Mięta pieprzowa suszona 50g - 10 szt.; Carry przyprawa (100 % curry) 15g - 50 szt.; Curcuma przyprawa 10g - 40 szt.; Papryka ostra 22g - 40 szt.; Kolendra mielona 20g - 10 szt.; Pieprz kolorowy ziarno 50 g - 20 szt.; Zioła prowansalskie 10g - 10 szt.; Sól jodowana ważona 1 kg - 150 kg; Pietruszka suszona 400g - 2 szt. ; Koper suszony 200g - 2 szt.; Pieprz ziołowy (naturalny 100 %) 20g - 20 szt.; Majeranek 100g - 25 szt.; Liść laurowy 7g - 40 szt.; Ziele angielskie całe 500g - 2 szt.; Bazylia suszona 10g -30 szt.; Kminek mielony, ziarnka 20 g - 10 szt.; Papryka słodka 22g - 50 szt.; Goździki 20g - 10 szt.; Lubczyk 10g - 200 szt.; Cynamon 20 g -20 szt.; Pieprz mielony czarny 20g - 150 szt.; Musztarda 180g - 5 szt. ; Ziele angielskie 15 g -30 szt. ; Pietruszka suszona 120 g - 2 szt.; Pietruszka suszona 150 g - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – cukier i produkty pokrewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cukier 1 kg - 400 kg; Miód (zawartość wody max 20%,zawartość cukrów prostych nie mniejsza niż 60% dla miodów nektarowych i 45 % w miodach spadziowych ,Zawartość sacharozy - nie może być w miodzie większa niż 10 % - 1kg; Ksylitol (100% ksylitol) 1 kg - 1kg; Czekolada mleczna Wedel truskawkowa 100g, o zawartości 50%czekolady mlecznej, nadzienie truskawkowe lub równoważna - 500 szt.; Cukier waniliowy 32g - 1 szt.; Syrop sok o ekstrakcie ogólnym nie mniejszym niż 65% 420 ml (smak: kiwi, pomarańcza, brzoskwinia, wiśnia, malina, truskawka, cytryna) Herbapol lub syrop sok (smak: pomarańcza, brzoskwinia, wiśnia, malina, truskawka, cytryna) Cymes lub równoważny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – przetworzone owoce, warzywa, oleje i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Koncentrat pomidorowy 900g (koncentrat pomidorowy min.30%)- 150 szt.; Koncentrat pomidorowy 200g (koncentrat pomidorowy min.30%) - 30 szt.; Chrzan w słoiczku 300g (bez dodatku konserwantów i barwników) - 30 szt.; Chrzan w słoiczku 200g (bez dodatku konserwantów i barwników) - 10 szt.; Szczaw w słoiczku 300g - 10 szt.; Kwasek cytrynowy 20g - 20 szt.; Ocet jabłkowy 0,5l (ocet jabłkowy naturalny) - 20 szt.; Kukurydza konserwowa 400g - 40 szt.; Oliwa z oliwek 1l - 5 szt.; Olej rzepakowy 5l (o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40 %) - 50 szt.; Olej rzepakowy 1 l (o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40 % ) - 20 szt.; Sok owocowo-warzywny (przecierowy zawartość owoców i warzyw min45% ) 3ooml. Różne smaki, zawartość cukru 11g Kubuś lub równoważny - 600 szt.; Sok owocowy w kartoniku 200 ml 600 szt.; Śliwka suszona bez pestek 150 g - 10 szt.; Żurawina suszona cała 500g - 4kg; Morela suszona 150g - 10 szt.; Rodzynki suszone 100 g - 10 szt.; Nasiona słonecznika wyłuskane 1 kg - 2 szt.; Sienie lniane 2kg; Nasiona dyni wyłuskane 100 g - 10 szt. Woda naturalna mineralna (nisko- lub średniomineralizowana , źródlana) 0,5 l - 300 szt.; Woda naturalna mineralna( nisko-lub średniomineralizowana , źródlana ) 1,5 l - 300 szt.; Majonez bez dodatku konserwantów sztucznych ( olej rzepakowy rafinowany, musztarda, woda, żółtka jaj kurzych 7%. W skład musztardy wchodzi: woda, ocet gorczyca, sól, cukier, przyprawy. 500ml - 50 szt.; Koncentrat barszcz czerwony 300ml - 20 szt.; Pomidory krojone w soku pomidorowym 400 g (pomidory 65%, zagęszczony sok pomidorowy(35%) - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa WYROBY CIASTKARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pączek z nadzieniem owocowym (cukier nie więcej niż 15g cukru w 100 g , 15 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia, bez dodatku syropu glukozowo -fruktozowego i glukozowego)-300 szt.; Drożdżówka z nadzieniem owocowym (cukier nie więcej niż 15g cukru w 100 g , 15 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia) - 300 szt.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)