GuidZP400 |
44d58ef4-17f4-422e-bc49-8a3074702729
|
Biuletyn |
567694-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Katowicach
|
Regon |
35026600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Korfantego 117/119
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-156
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 004 691
|
Zamawiajacy email |
przetargi@katowice.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.katowice.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjny w Katowicach; Al. W. Korfantego 117/119; 40-156 Katowice, biuro podawcze, pok. 013
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla sądów powszechnych apelacji katowickiej
|
Numer referencyjny |
ZP 060 6/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla sądów powszechnych apelacji katowickiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, którym objęty jest cały zakres przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowi maksymalny poziom zamówienia (łącznie z prawem opcji). Gwarantowany (minimalny) zakres przedmiotu zamówienia, który zostanie zrealizowany wynosi 50 % maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie pozostałych 50 % w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek sądownictwa, na rzecz których prowadzone jest postępowanie, w czasie trwania umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z tego prawa. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie ponad 50 % zakresu gwarantowanego oraz nie przysługują mu z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego/Jednostek sądownictwa, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z uprawnienia do opcji w czasie realizacji umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,96
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia/oświadczeń Zamawiającego okres, w którym realizowane będzie zamówienie może ulec przedłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 120 dni.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zadania, każde na podstawie osobnej umowy, obejmujące dostawę materiałów biurowych (tj. kopert i/lub papieru i/lub różnego sprzętu i/lub artykułów biurowych) o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto* każde. W przypadku umów nadal trwających zadanie będzie uznane za spełniające postawiony warunek jeśli wartość wykonanych dostaw w ramach tego zadania, na dzień składania ofert, będzie nie mniejsza niż 250.000,00 zł brutto.
* Jeżeli wartość dostawy (umowy) wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
chyba, że Zamawiający może uzyskać takie informacje z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. wykazu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
Kart katalogowych lub oświadczenia producenta lub oświadczenia autoryzowanego przedstawiciela producenta lub oświadczenia generalnego dystrybutora lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wskazanych w każdej pozycji asortymentowej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 2.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych i zero groszy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|