5.1 Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY SZAFEK UBRANIOWYCH zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (opisać w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia
ZAŁĄCZNIK 1
FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
UWAGA: INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA TABELI
1. Wykonawca winien określić, dla poszczególnych pozycji ofertowych, ceny jednostkowe netto, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość/j.m oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto /brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto / wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości, Wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Jak również wpisać odpowiednie informacje w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy – pod rygorem odrzucenia oferty.
2. Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje (części zamówienia) – pod rygorem odrzucenia oferty.
LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Ilość / j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy
1 2 4 5 6 7 8
1 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny
- w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x100x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódke z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 230
2 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny
- w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x80x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
3 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie,
- w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x50x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
4 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie,
- w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm
- malowana proszkowo wg palety - wymiary całkowite: 180-190x40x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min. 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
5 Szafka ubraniowa typu BHP z półką częściową na wys 15 – 20 cm. gł. 35 – 40 na buty 1-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 1 kolumna
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 150-160x40x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm. oraz zamek ryglowy – patentowy (trzy klucze)
- w skrytce drążek, 1x haczyk plastikowy, jeden wieszak na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem , do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 20
razem
|
GuidZP400 |
b110d1e7-ce49-4ee8-92f7-19efd7345c9d
|
Biuletyn |
567147-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Regon |
35150686800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wrocławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 630 80 59,
|
Zamawiajacy fax |
126308059
|
Zamawiajacy email |
zam@5wszk.com.pl,
|
Adres strony url |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY SZAFEK UBRANIOWYCH
|
Numer referencyjny |
38/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
5.1 Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY SZAFEK UBRANIOWYCH zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (opisać w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia
ZAŁĄCZNIK 1
FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
UWAGA: INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA TABELI
1. Wykonawca winien określić, dla poszczególnych pozycji ofertowych, ceny jednostkowe netto, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość/j.m oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto /brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto / wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości, Wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Jak również wpisać odpowiednie informacje w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy – pod rygorem odrzucenia oferty.
2. Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje (części zamówienia) – pod rygorem odrzucenia oferty.
LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Ilość / j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy
1 2 4 5 6 7 8
1 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny
- w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x100x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódke z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 230
2 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny
- w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x80x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
3 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie,
- w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x50x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
4 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie,
- w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm
- malowana proszkowo wg palety - wymiary całkowite: 180-190x40x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min. 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
5 Szafka ubraniowa typu BHP z półką częściową na wys 15 – 20 cm. gł. 35 – 40 na buty 1-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 1 kolumna
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 150-160x40x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm. oraz zamek ryglowy – patentowy (trzy klucze)
- w skrytce drążek, 1x haczyk plastikowy, jeden wieszak na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem , do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 20
razem
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
9.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 – formularz cenowy-opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 – formularz ofertowy
9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)
9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
9.1.4 Dowód wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
35.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalna jest jedna lub kilka następujących form: pieniądz (przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620)
35.2 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na rachunek bankowy podany przez Wykonawcę.
35.3 Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP
35.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze:
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP-ZOZ w Krakowie BGK/Oddział Kraków, :
97 1130 1150 0012 1150 9320 0004
35.5 Potwierdzona kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium musi być dołączona do oferty.
35.6 Oryginał świadczący o wniesieniu wadium, dotyczy tylko poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, musi być złożony w osobnej kopercie w Kancelarii Szpitala wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.07.2019 roku do godz. 11:00.
35.7 Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
35.8 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na rachunek bankowy podany przez Wykonawcę.
35.9 Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Wykonawcy na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub też dotyczą:
1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,
2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
5) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
8) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
9) zmiany stawki podatku VAT na towar,
10) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
11) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|