1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części.
Projekt jest współfinansowany ze środków EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.2.1 Kształcenie ogólne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne części wskazane w pkt 3.2
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. obejmował będzie następujące części:
1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego tj.:
a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty.
2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego tj.:
a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty.
3) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego tj.:
a) dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych)
b) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
c) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
d) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty.
3. Informacje wspólne dla Części 1, 2 i 3 zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowy, wolny od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, wolny do obciążeń prawami osób trzecich, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych.
5) Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
c) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
d) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
e) Wykonawca udziela gwarancji jakości umowy, nie krótszy niż 24 miesięcy , z zastrzeżeniem sprzętu TIK, teleskopów, komputerów , tablic interaktywnych i wyposażenia pracowni ( sprzęt informatyczny) na okres 60 miesięcy. W odniesieniu do produktów objętych przedmiotem umowy, dla których okres gwarancji producenta jest dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzednim, obowiązuje dłuższy termin. Za datę początkową obowiązywania udzielonej gwarancji, uznaje się dzień podpisania Protokołu zdawczo – odbiorczego.
6) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
7) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
8) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
9) Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
ec48f81b-a3c3-4b06-98e8-f2b2d21b1bdd
|
Biuletyn |
567516-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lgota Wielka
|
Regon |
59064813200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Radomszczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lgota Wielka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-565
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
(044) 680 13 81
|
Zamawiajacy fax |
(044) 680 17 77
|
Zamawiajacy email |
lgota@i-bip.pl
|
Adres strony url |
www.lgota.i-bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.2.1 Kształcenie ogólne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lgota.i-bip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lgota.i-bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiajacego. Pokój nr 2 - SEKRETARIAT.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej, ul.Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
OS.I.271.10 2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części.
Projekt jest współfinansowany ze środków EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.2.1 Kształcenie ogólne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne części wskazane w pkt 3.2
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. obejmował będzie następujące części:
1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego tj.:
a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty.
2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego tj.:
a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty.
3) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego tj.:
a) dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych)
b) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
c) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
d) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty.
3. Informacje wspólne dla Części 1, 2 i 3 zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowy, wolny od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, wolny do obciążeń prawami osób trzecich, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych.
5) Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
c) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
d) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
e) Wykonawca udziela gwarancji jakości umowy, nie krótszy niż 24 miesięcy , z zastrzeżeniem sprzętu TIK, teleskopów, komputerów , tablic interaktywnych i wyposażenia pracowni ( sprzęt informatyczny) na okres 60 miesięcy. W odniesieniu do produktów objętych przedmiotem umowy, dla których okres gwarancji producenta jest dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzednim, obowiązuje dłuższy termin. Za datę początkową obowiązywania udzielonej gwarancji, uznaje się dzień podpisania Protokołu zdawczo – odbiorczego.
6) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
7) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
8) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
9) Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-13T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 13.4. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie:
a) braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ ;
b) spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana niniejszej umowy musi być zgodna z art. 144 Prawa zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Działając zgodnie z Art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności
w przypadkach:
1) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
2) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) zmiany innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
4) cena jednostkowa brutto ulegnie zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
a) dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych)
b) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu)
c) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych)
d) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty.
|
| |