GuidZP400 |
858300a9-8f6b-42bd-b925-8ab6b5813232
|
Biuletyn |
567311-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Krakowie
|
Regon |
38946600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przy Rondzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-547
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 41 75 423
|
Zamawiajacy fax |
12 41 75 426
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.dyrektora@krakow.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krakow.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd Apelacyjny w Krakowie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej). Wykonawca decyduje o formie w jakiej chce złożyć ofertę. Zamawiający dopuszcza zarówno formę pisemną, jak i elektroniczną
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, pok. 3A 04 (IIIp.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe oraz rozbudowa posiadanego systemu bezpieczeństwa o dodatkowe licencje
|
Numer referencyjny |
ZP.-26-3/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. dostawa subskrypcji do posiadanych przez Zamawiającego licencji systemów bezpieczeństwa,
1.2. rozbudowa systemu bezpieczeństwa poprzez dostawę 800 sztuk licencji na ochronę użytkownika końcowego wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 2 sierpnia 2019 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2a do specyfikacji.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania oprogramowania równoważnego dla całej ilości posiadanych licencji (wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy tj. od dnia 2 sierpnia 2019 r. do dnia 1 sierpnia 2020 r.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również do migracji całego środowiska do zaoferowanego oprogramowania, migracji polityk (antywirusowych, wykluczeń, polityk zapory ogniowej, polityk kontroli aplikacji i urządzeń) wraz z wdrożeniem centralnej konsoli administracyjnej administrowanej przez pracowników Sądu Apelacyjnego w Krakowie, wykonania dokumentacji powdrożeniowej zawierającej implementacje i procedury odzyskiwania całego środowiska, a także do przeprowadzenia szkoleń dla 50 administratorów systemu, w zakresie używania nowego systemu, jak i w zakresie przeprowadzonej implementacji w 38 sądach powszechnych z obszaru apelacji krakowskiej (załącznik nr 2b do specyfikacji).
|
Cpv glowny przedmiot |
48760000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-01T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 3.1.1. specyfikacji będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, tj. od dnia 2 sierpnia 2019 r. do dnia 1 sierpnia 2020 r.
2. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 3.1.2. specyfikacji w zakresie dostawy 800 sztuk licencji zrealizowany zostanie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, w zakresie prawa do aktualizacji oprogramowania realizowany będzie przez okres 12 miesięcy, tj. od dnia 2 sierpnia 2019 r. do dnia 1 sierpnia 2020 r.
3. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wymaganych licencji, migracji całego środowiska do zaoferowanego oprogramowania, migracji polityk (antywirusowych, wykluczeń, polityk zapory ogniowej, polityk kontroli aplikacji i urządzeń) wraz z wdrożeniem centralnej konsoli administracyjnej administrowanej przez pracowników Sądu Apelacyjnego w Krakowie, wykonania dokumentacji powdrożeniowej zawierającej implementacje i procedury odzyskiwania całego środowiska, a także do przeprowadzenia szkoleń dla 50 administratorów systemu, w zakresie używania nowego systemu, jak i w zakresie przeprowadzonej implementacji w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia w zakresie prawa do aktualizacji oprogramowania realizowany będzie przez okres 12 miesięcy, tj. od dnia 2 sierpnia 2019 r. do dnia 1 sierpnia 2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie na dostawę systemów bezpieczeństwa o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie III.1.3), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.4 ppkt 1.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.
Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a albo 2b do specyfikacji. 3. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo: 4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. zmieniająca ustawę – Prawo zamówień publicznych oraz ustawę o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 1603) przesunęła w czasie obowiązek użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, prowadzonych przez zamawiających innych niż centralny zamawiający. Stosownie do ww. przepisów elektronizacja zamówień, o których mowa powyżej, obowiązywać będzie w postępowaniach wszczętych od dnia 1 stycznia 2020 r. Interpretując art. 18a ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) łącznie ze zmianami przewidzianymi ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. należy stwierdzić, że w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych przez innych zamawiających niż centralny zamawiający, o wartości poniżej progów unijnych, wszczętych i niezakończonych przed dniem 1 stycznia 2020 r. komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. oferty i wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy zmienianej w art. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, albo – za zgodą zamawiającego – w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest zarówno w trybie elektronicznym (możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej), jak i tradycyjnym (możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie pisemnej).
|