Zakup i dostawa maszyn, urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-11 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567570-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397134007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maszyn, urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:
Zadanie 1 Zakup i dostawa maszyn samojezdnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet I): Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie z napędem – 3 szt., Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie mała zwrotna – 9 szt.
Zadanie 2 Zakup i dostawa urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet II): Kompaktowe urządzenie do czyszczenia krawędzi, rogów, karniszy oraz schodów – 5 szt., Urządzenie przeznaczone do szorowania przy zastosowaniu niskiej prędkości oraz do wstępnego polerowania i nabłyszczania metodą natryskową z zastosowaniem wysokich obrotów – 2 szt., Odkurzacz do pracy na sucho – 15 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ:
dla Zadania 1:
- Załącznik Nr 1a – Opis maszyn (OPZ) dla Zadania 1
- Załącznik Nr 2 – Wzór umowy
dla Zadania 2:
- Załącznik Nr 1b – Opis urządzeń (OPZ) dla Zadania 2
- Załącznik Nr 2 – Wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ffc7d35-fc78-4730-9b2b-ce4e1da24a08
Biuletyn 567570-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Regon 15020000000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 162
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-554
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 648 608
Zamawiajacy fax 225 648 608
Zamawiajacy email dzp@sgh.waw.pl
Adres strony url www.sgh.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sgh.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgh.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa maszyn, urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Numer referencyjny ADZ.25.23.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie (dwie)
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maszyn, urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Zadanie 1 Zakup i dostawa maszyn samojezdnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet I): Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie z napędem – 3 szt., Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie mała zwrotna – 9 szt. Zadanie 2 Zakup i dostawa urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet II): Kompaktowe urządzenie do czyszczenia krawędzi, rogów, karniszy oraz schodów – 5 szt., Urządzenie przeznaczone do szorowania przy zastosowaniu niskiej prędkości oraz do wstępnego polerowania i nabłyszczania metodą natryskową z zastosowaniem wysokich obrotów – 2 szt., Odkurzacz do pracy na sucho – 15 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: dla Zadania 1: - Załącznik Nr 1a – Opis maszyn (OPZ) dla Zadania 1 - Załącznik Nr 2 – Wzór umowy dla Zadania 2: - Załącznik Nr 1b – Opis urządzeń (OPZ) dla Zadania 2 - Załącznik Nr 2 – Wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 39713400-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, do wartości 20% zamówienia podstawowego, dla każdego zadania osobno.
Okres w dniach 14
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: dla Zadania 1 – co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa maszyn i urządzeń sprzątających o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz przedstawi dowody potwierdzające jego należyte wykonanie. dla Zadania 2 – co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa maszyn i urządzeń sprzątających o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto oraz przedstawi dowody potwierdzające jego należyte wykonanie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3) Wypełniony formularz cenowy, dla Zadania 1 formularz nr 2a do SIWZ i dla Zadania 2 formularz nr 2b do SIWZ, podpisany jak oferta. 4) Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7) Zobowiązanie (lub inny dokument) potwierdzające udostęnianie zasobów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa maszyn samojezdnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet I)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713400-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie z napędem – 3 szt., Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie mała zwrotna – 9 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet II)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713400-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Kompaktowe urządzenie do czyszczenia krawędzi, rogów, karniszy oraz schodów – 5 szt., Urządzenie przeznaczone do szorowania przy zastosowaniu niskiej prędkości oraz do wstępnego polerowania i nabłyszczania metodą natryskową z zastosowaniem wysokich obrotów – 2 szt., Odkurzacz do pracy na sucho – 15 szt.
  

Criterion

Kryteria Długość udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)