GuidZP400 |
682e99ce-7e61-415a-86f1-8984cdc88c9c
|
Biuletyn |
567384-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Regon |
15528910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
Zamawiajacy fax |
22 59 79 043
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
Adres strony url |
www.mazovia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.mazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.mazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie analizy technicznej do studium wykonalności w ramach projektu pn. „E - zdrowie dla Mazowsza 2”
|
Numer referencyjny |
CG-R-III.ZP.U.272.60.2019.MK
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy technicznej do studium wykonalności projektu pn.: „E-zdrowie dla Mazowsza 2”, w ramach II Osi priorytetowej - wzrost e-potencjału Mazowsza, działanie 2.1 - e-usługi, poddziałanie 2.1.1 - e-usługi dla Mazowsza, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.
W ramach zamówienia zrealizowane zostaną prace:
a) przeprowadzenie analizy u Partnerów biorących udział w projekcie „E-zdrowie dla Mazowsza 2”,
b) identyfikacji interesariuszy projektu „E-zdrowie dla Mazowsza 2” oraz przeprowadzanie ankiet i analiza potrzeb interesariuszy (co najmniej - pacjentów, personelu medycznego, personelu niemedycznego, kadry kierowniczej, kadry zarządzającej, właściciela podmiotu leczniczego - Partnerów Projektu i Liderów: Departamentu Zdrowia i Polityki Społecznej, Departamentu Nadzoru Właścicielskiego i Inwestycji, Departamentu Organizacji, systemów teleinformatycznych obsługujących system informacji w ochronie zdrowia, o których mowa w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia i planowanych do realizacji przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia),
c) przeprowadzenie analizy usług elektronicznych w sektorze usług medycznych świadczonych przez publiczne i prywatne jednostki medyczne na terenie województwa mazowieckiego oraz przez systemy teleinformatyczne obsługujące system informacji w ochronie zdrowia, o których mowa w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia i planowanych do realizacji przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
a) co najmniej jedną usługę, w skład której wchodziła analiza techniczno – informatyczna i analiza procesów biznesowych dla projektu o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto;
b) co najmniej jedną usługę, w skład której wchodziło przygotowanie i przeprowadzenie ankiety dla co najmniej 1200 osób dowolną metodą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 p.z.p. Wykonawca składa:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3 ogłoszenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał zobowiązania, które określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
IV IstotnePostanowienia |
Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę treści lub terminu Umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110), ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2018 r., poz. 1307), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077), przy czym zmiana przytoczonych regulacji musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych postanowień Umowy, do których się odnosi,
nie może natomiast prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania Umowy;
2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Podmiot ekspercki stroną oraz instytucjami nadzorującymi realizację projektu, mające wpływ na realizacje Umowy;
3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących RPO WM 2014-2020 i zaleceń Instytucji Zarządzającej, mające wpływ na realizacje Umowy;
2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek o zmianę postanowień zawartej Umowy musi być wyrażony na piśmie.
3. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany danych adresowych wskazanych
w Umowie, zawiadamiając o tym pisemnie z wyprzedzeniem 7 dni drugą Stronę.
4. W przypadku niewywiązania się jednej ze Stron z obowiązku, o którym mowa
w ust. 3 korespondencja wysłana na podany w Umowie adres uważana będzie za doręczoną.
5. W przypadku zlecenia pracy dodatkowej wartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, nie może zwiększyć się o więcej niż 10% jego wartości.
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie
2. Skrót p.z.p. oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz.
U. z 2018 r., poz. 1986ze zm.) 3. Skrót specyfikacja/SIWZ oznacza Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego
www.zamowienia.mazovia.pl
|