Wykonanie analizy technicznej do studium wykonalności w ramach projektu pn. „E - zdrowie dla Mazowsza 2”

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567384-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy technicznej do studium wykonalności projektu pn.: „E-zdrowie dla Mazowsza 2”, w ramach II Osi priorytetowej - wzrost e-potencjału Mazowsza, działanie 2.1 - e-usługi, poddziałanie 2.1.1 - e-usługi dla Mazowsza, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.
W ramach zamówienia zrealizowane zostaną prace:
a) przeprowadzenie analizy u Partnerów biorących udział w projekcie „E-zdrowie dla Mazowsza 2”,
b) identyfikacji interesariuszy projektu „E-zdrowie dla Mazowsza 2” oraz przeprowadzanie ankiet i analiza potrzeb interesariuszy (co najmniej - pacjentów, personelu medycznego, personelu niemedycznego, kadry kierowniczej, kadry zarządzającej, właściciela podmiotu leczniczego - Partnerów Projektu i Liderów: Departamentu Zdrowia i Polityki Społecznej, Departamentu Nadzoru Właścicielskiego i Inwestycji, Departamentu Organizacji, systemów teleinformatycznych obsługujących system informacji w ochronie zdrowia, o których mowa w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia i planowanych do realizacji przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia),
c) przeprowadzenie analizy usług elektronicznych w sektorze usług medycznych świadczonych przez publiczne i prywatne jednostki medyczne na terenie województwa mazowieckiego oraz przez systemy teleinformatyczne obsługujące system informacji w ochronie zdrowia, o których mowa w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia i planowanych do realizacji przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 682e99ce-7e61-415a-86f1-8984cdc88c9c
Biuletyn 567384-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 15528910000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 59 79 043
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url www.mazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPO
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie analizy technicznej do studium wykonalności w ramach projektu pn. „E - zdrowie dla Mazowsza 2”
Numer referencyjny CG-R-III.ZP.U.272.60.2019.MK
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy technicznej do studium wykonalności projektu pn.: „E-zdrowie dla Mazowsza 2”, w ramach II Osi priorytetowej - wzrost e-potencjału Mazowsza, działanie 2.1 - e-usługi, poddziałanie 2.1.1 - e-usługi dla Mazowsza, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020. W ramach zamówienia zrealizowane zostaną prace: a) przeprowadzenie analizy u Partnerów biorących udział w projekcie „E-zdrowie dla Mazowsza 2”, b) identyfikacji interesariuszy projektu „E-zdrowie dla Mazowsza 2” oraz przeprowadzanie ankiet i analiza potrzeb interesariuszy (co najmniej - pacjentów, personelu medycznego, personelu niemedycznego, kadry kierowniczej, kadry zarządzającej, właściciela podmiotu leczniczego - Partnerów Projektu i Liderów: Departamentu Zdrowia i Polityki Społecznej, Departamentu Nadzoru Właścicielskiego i Inwestycji, Departamentu Organizacji, systemów teleinformatycznych obsługujących system informacji w ochronie zdrowia, o których mowa w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia i planowanych do realizacji przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia), c) przeprowadzenie analizy usług elektronicznych w sektorze usług medycznych świadczonych przez publiczne i prywatne jednostki medyczne na terenie województwa mazowieckiego oraz przez systemy teleinformatyczne obsługujące system informacji w ochronie zdrowia, o których mowa w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia i planowanych do realizacji przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
Cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: a) co najmniej jedną usługę, w skład której wchodziła analiza techniczno – informatyczna i analiza procesów biznesowych dla projektu o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto; b) co najmniej jedną usługę, w skład której wchodziło przygotowanie i przeprowadzenie ankiety dla co najmniej 1200 osób dowolną metodą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 p.z.p. Wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3 ogłoszenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał zobowiązania, które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
IV IstotnePostanowienia Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę treści lub terminu Umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110), ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2018 r., poz. 1307), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077), przy czym zmiana przytoczonych regulacji musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych postanowień Umowy, do których się odnosi, nie może natomiast prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania Umowy; 2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Podmiot ekspercki stroną oraz instytucjami nadzorującymi realizację projektu, mające wpływ na realizacje Umowy; 3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących RPO WM 2014-2020 i zaleceń Instytucji Zarządzającej, mające wpływ na realizacje Umowy; 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek o zmianę postanowień zawartej Umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany danych adresowych wskazanych w Umowie, zawiadamiając o tym pisemnie z wyprzedzeniem 7 dni drugą Stronę. 4. W przypadku niewywiązania się jednej ze Stron z obowiązku, o którym mowa w ust. 3 korespondencja wysłana na podany w Umowie adres uważana będzie za doręczoną. 5. W przypadku zlecenia pracy dodatkowej wartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, nie może zwiększyć się o więcej niż 10% jego wartości.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie 2. Skrót p.z.p. oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986ze zm.) 3. Skrót specyfikacja/SIWZ oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria proponowana liczba ankiet wypełnionych przez potencjalnych pacjentów
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)