Dostawa licencji oprogramowania systemu wirtualizacji wraz ze wsparciem technicznym

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567288-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa licencji oprogramowania systemu wirtualizacji wraz ze wsparciem technicznym, którego wymagania funkcjonalne zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) zgodnie z którym, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w formie elektronicznego dostępu do stron internetowych Producenta oprogramowania wraz z możliwością pobrania plików instalacyjnych oraz kodami dostępu (kluczami aktywacyjnymi) i dokumentacją producenta.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania określonego zgodnie z warunkami licencyjnymi Producenta oprogramowania w ilości 52 licencji na procesor. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najnowsze wersje oprogramowania wraz licencjami oprogramowania.
Oprogramowanie musi posiadać 3 letnie wsparcie techniczne Producenta oferowanego produktu od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) w godzinach od 7:00 do 19:00 (12 godzin). W ramach wsparcia zamawiający powinien mieć dostęp do nielimitowanej ilości zgłoszeń problemów technicznych (telefonicznie lub online).
W okresie obowiązywania wsparcia technicznego Zamawiający musi mieć zapewnioną możliwość dostępu do bieżących aktualizacji oprogramowania oraz możliwość pobierania i instalowania nowych wersji oprogramowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 affd5d4e-000d-4fbb-b99a-ccbdc84b8638
Biuletyn 567288-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny
Regon 15190000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowicka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 293-53-85
Zamawiajacy fax 12 293-58-98
Zamawiajacy email kurowska@uek.krakow.pl
Adres strony url www.uek.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.uek.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, poziom -1, pok. nr 4.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oprogramowania systemu wirtualizacji wraz ze wsparciem technicznym
Numer referencyjny K-DZP-272-16/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa licencji oprogramowania systemu wirtualizacji wraz ze wsparciem technicznym, którego wymagania funkcjonalne zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) zgodnie z którym, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w formie elektronicznego dostępu do stron internetowych Producenta oprogramowania wraz z możliwością pobrania plików instalacyjnych oraz kodami dostępu (kluczami aktywacyjnymi) i dokumentacją producenta. Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania określonego zgodnie z warunkami licencyjnymi Producenta oprogramowania w ilości 52 licencji na procesor. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najnowsze wersje oprogramowania wraz licencjami oprogramowania. Oprogramowanie musi posiadać 3 letnie wsparcie techniczne Producenta oferowanego produktu od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) w godzinach od 7:00 do 19:00 (12 godzin). W ramach wsparcia zamawiający powinien mieć dostęp do nielimitowanej ilości zgłoszeń problemów technicznych (telefonicznie lub online). W okresie obowiązywania wsparcia technicznego Zamawiający musi mieć zapewnioną możliwość dostępu do bieżących aktualizacji oprogramowania oraz możliwość pobierania i instalowania nowych wersji oprogramowania.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 14 dni od daty podpisania umowy. Zgodnie z punktem 13.3. SIWZ termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Oferta szczegółowa – załącznik/i od nr 7.1. do 7.3. do SIWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy/e dokument/y składany/e jest wraz z ofertą. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 8.2. Wadium może być wnoszonej w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, numer konta: 09 2490 0005 0000 4530 8510 4422, z adnotacją: „Dostawa licencji oprogramowania wirtualizacji wraz ze wsparciem technicznym – K-DZP-272- 16/19”. 8.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium będzie skuteczne, jeśli wpływ środków na rachunek bankowy nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych. Zamawiający zaleca również udokumentowanie faktu wpłacenia wadium w formie pieniężnej. 8.6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp. 8.8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp należy przekazać w oryginale wraz z ofertą albo oddzielnie na adres właściwy do złożenia oferty zgodnie z niniejszą SIWZ. 8.9. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.11. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone. 8.12. W zakresie zwrotu i zatrzymania wadium zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a. w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 2 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu, w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy. b. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, od dnia wejścia w życie takiej zmiany - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, od dnia wejścia w życie takiej zmiany - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. c) W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, od dnia wejścia w życie takiej zmiany - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. c. w przypadkach opisanych w ust. 1 pkt. lit. b ppkt. a) i b), zmiana będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub dokonujących zmian w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. d. w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt lit. b ppkt. a), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników wykonujących przedmiot umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników wykonujących przedmiot umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. e. w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt lit. b ppkt. b), lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom wykonującym przedmiot umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników wykonujących przedmiot umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. f. w sytuacjach określonych w lit. c – e Wykonawca winien uczynić odpowiednie wyliczenia i przedstawić je Zamawiającemu wraz z niezbędnymi dowodami celem zweryfikowania zasadności poprawności dokonanych obliczeń. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła tylko tej części, która pozostała do wykonania. 2. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zmiany dotyczące danych teleadresowych, numeru konta bankowego, spowodowane przyczynami/zmianami organizacyjnymi, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
IV 4 4 data 2019-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostarczenia licencji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)