GuidZP400 |
f905449b-91ca-489d-835c-fb5686d30f1c
|
Biuletyn |
567139-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
|
Regon |
20002650700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Teofila Noniewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 628 456
|
Zamawiajacy fax |
875 628 455
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pwsz.suwalki.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
UCZELNIA WYŻSZA
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.suwalki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach Adres: ul. Teofila Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Termomodernizacja budynku dydaktycznego PWSZ w Suwałkach
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje:
1) Wymianę drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV w kolorze białym, z pakietem szyb P2 i nawiewnikiem higrosterowanym 112 szt. o powierzchni łącznej 289,31 m2
2) Wymianę drewnianej stolarki okiennej na nieotwierane naświetla aluminiowe w projektowanej klasie odporności ogniowej EI60 3 szt. o powierzchni łącznej 3,59 m2. współczynnik przenikania ciepła dla okien i naświetli min. U=0,9W/m 2 K.
3) Wymianę drewnianej stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową 5 szt. o pow. łącznej 13,80 m2. współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych min. U=1,3 W/m 2 K.
4) Rozbiórkę drewnianej stolarki okiennej w ilości 7 szt. i o powierzchni łącznej 13,20 m2
5) Rozbiórkę stolarki drzwiowej w ilości 3 szt. i powierzchni łącznej 6,69 m2
6) Wykonanie izolacji cieplnej: ścian fundamentowych do głębokości 1,5 m poniżej poziomu przyległego terenu i cokołowych styropianem XPS gr.15 cm na powierzchni ok. 353,10 m2 oraz płytami z wełny mineralnej gr. 15cm na powierzchni ok. 23,10 m2, ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych budynku styropianem elewacyjnym EPS100 gr. 18 cm metodą lekką mokrą na powierzchni ok. 1012,45 m2 oraz płytami z wełny mineralnej gr. 18 cm na powierzchni ok. 41,60 m2. Warstwa elewacyjna z tynku cienkowarstwowego silikatowego barwionego w masie/ mineralnego wymalowanego farbami silikatowymi lub silikonowymi. Wykonanie izolacji cieplnej od wewnątrz przez przyklejenie mineralnych płyt izolacyjnych z betonu komórkowego gr. 15cm na powierzchni ok. 129,16 m2.
7) Ocieplenie stropodachu pełnego o pow 1.160,68 m2 od zewnątrz styropianem gr. 15 cm o współczynniku ciepła 0,038 W/mK, wraz z wykonaniem pokrycia z papy termozgrzewalnej
8) Wymiana rynien 163,15 m i rur spustowych 104,24 m
9) Wymiana wszystkich obróbek blacharskich i parapetów okiennych
10) Wymiana i uzupełnienie instalacji odgromowej
11) Remont płyt daszków wiatrołapów (zadaszeń wejść do budynku)
12) Remont istniejących podestów i schodów wejściowych z obłożeniem gresem ryflowanym mrozoodpornym o fakturze bezpoślizgowej 20,00 m2
13) Remont kominów
14) Wykonanie wokół budynku opaski z kostki betonowej szer. 50 cm, powierzchnia 50,17 m2
15) Wymiana instalacji c.o. wewnątrz budynku w tym wymiana rur stalowych na rury ze stali węglowej ocynkowanej o długości 942 mb.
16) Izolacja termiczna rur prowadzonych wewnątrz budynku z pomocą elementów z pianki poliuretanowej .
17) Wymiana istniejących grzejników c.o i montaż dodatkowych, na grzejniki stalowe profilowane typu C lub K z podejściem bocznym w ilości 98 szt.
18) Instalacja źródła ciepła pod potrzeby c.o. i c.w.u. w postaci 3 pracujących w kaskadzie jednosprężarkowych pomp ciepła o mocy 43 kW każda przy parametrach B0/W65°C
19) Instalacja zbiorników buforowych 2 x 750 l.
20) Wykonanie dolnego źródła ciepła dla pomp ciepła w postaci 12 sztuk kolektorów pionowych o głębokości 190 m każdy wraz z opracowaniem wszelkiej niezbędnej dokumentacji, uzgodnień i zgłoszeń wymaganych ustawą Prawo geologiczne i górnicze (Dz,U. z 2019 poz.868) .
21) Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego pomp ciepła WLZ 200 m kabel 5x 95 mm2 wraz z rozdzielnicą i instalacją gniazd wtykowych i oświetlenia pomieszczenia kotłowni
22) Roboty rozbiórkowe i zagospodarowania terenu.
23) Demontaż i ponowny montaż jednostek zewnętrznych klimatyzatorów, uchwytów flagowych, tablic informacyjnych, daszków poliwęglanowych przy wejściach do budynku, etc.
4. Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zrealizował dodatkowe usługi związane z wykonaniem robót budowlanych a nie wymienione w dokumentacji projektowej.:
a) ustanowienie kierownika i prowadzenie dokumentacji budowy
b) obsługa geodezyjna budowy
c) obsługa geologiczna wykonania odwiertów dolnego źródła ciepła dla pompy ciepła
d) ogrodzenie i zapewnienie bezpieczeństwa na terenie budowy do czasu przekazania obiektu zamawiającemu
e) utrzymanie porządku na terenie budowy
f) uporządkowanie terenu przyległego do placu budowy i naprawa dróg dojazdowych i terenu przyległego do placu budowy w przypadku ich uszkodzenia w trakcie transportu materiałów i sprzętu wykorzystywanego do prac budowlanych.
g) uzgodnienie z użytkownikami budynku godzin wykonywania prac „głośnych”, rozkuwanie, wyburzanie tak, aby nie uniemożliwiało to normalnego ich funkcjonowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
45321000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a. Składając ofertę na realizację części 1 zamówienia -w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie budynku kategorii IX do XIV i XVI do XVII (zgodnie z nomenklaturą ustawy Prawo Budowlane) o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3 wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną i c.o; o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000 zł każdy z nich,
b. Składając ofertę na realizację części 2 zamówienia - wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, i prawidłowo ukończył, co najmniej trzy inwestycje, polegające na instalacji pomp ciepła o mocy grzewczej nie mniejszej niż 100 kW wraz z wykonaniem odwiertów dolnego źródła ciepła
c. Składając ofertę na realizację części 1 zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą sprawowały kluczowe stanowiska w trakcie realizacji zamówienia a w szczególności osobą:
c1 wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót budowlanych i jednocześnie kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na tym stanowisku, w trakcie którego nadzorował jako kierownik budowy realizację minimum dwóch inwestycji o wartości co najmniej 1 mln zł.
c2 wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na tym stanowisku, oraz
c3 wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na tym stanowisku,
d. Składając ofertę na realizację części 2 zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót związanych z realizacją odwiertów dolnego źródła ciepła, posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe przewidziane w art.50 ustawy Prawo Geologiczne i Górnicze oraz doświadczenie w nadzorze nad wykonaniem minimum 3 robót w trakcie, których wykonano odwierty o głębokości nie mniejszej niż 100 m.
Jeżeli Wykonawca uzna, że zaproponowany powyżej skład personelu nie pozwala w pełni na zrealizowanie zamówienia, winien przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie uwzględni w ofercie.
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba, posiadająca odpowiednie uprawnienia zawodowe i doświadczenie sprawowała podczas realizacji zadania maksymalnie dwie funkcje kierownicze
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych w wykazie osób pod warunkiem, że nowo wprowadzone osoby będą posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż wymagane w SIWZ.
W dniu zawarcia umowy oraz przez okres jej trwania - osoby z uprawnieniami budowlanymi muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
UWAGA!
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielniej funkcji technicznej w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone wyżej.
W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika , że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 65)
e. Składając ofertę na realizację części 2 zamówienia dysponuje lub będzie dysponował urządzeniem do wykonania odwiertów służących do wykonania sond gruntowych dolnego źródła ciepła dla pompy ciepła.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej zamawiający żąda wykazania, że do realizacji niżej wymienionych elementów przedmiotu zamówienia użyte zostaną materiały i urządzenia o założonej w projekcie jakości:
3.1 W przypadku składania oferty na realizację części 1 zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie wezwany do potwierdzenia, że w trakcie realizacji zamówienia użyte zostaną materiały i urządzenia zapewniające osiągnięcie wysokiej jakości robót:
1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, żąda się wskazania producenta i modelu stolarki oraz typu okuć planowanych do zainstalowania
2) Izolacja termiczna ścian, żąda się wskazania konkretnego systemu izolacji wraz ze wskazaniem jego producenta i przewidzianego do zastosowania rodzaju materiału izolacyjnego(styropian)
3) Instalacja c.o, żąda się wskazania producenta i modeli przewidzianych do montażu grzejników.
3.2 W przypadku składania oferty na realizację części 2 zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe lub inne, dowolne dokumenty pozwalające ustalić producenta i model planowanej do instalacji pompy ciepła celem potwierdzenia, że urządzenie to spełnia wymogi Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) W przypadku składania oferty na część 1 zamówienia -Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej roboty, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt. 3) lit. a SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
b) W przypadku składania oferty na część 2 zamówienia. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego, co najmniej roboty, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt. 3) lit. b SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
c) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, obejmujących, co najmniej osoby:
c1. W przypadku składania oferty na realizację części 1 zamówienia, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt. 3) lit. c SIWZ,
c.2. W przypadku składania oferty na realizację części 2 zamówienia, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt. 3) lit. d SIWZ,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
d) W przypadku składania oferty na realizację części 2 zamówienia wykaz sprzętu, obejmującego, co najmniej urządzenie wymienione w Rozdziale 4 ust. 2 pkt.3) litera e, jakim Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia. Do wykazu należy dołączyć opis lub fotografię urządzenia pozwalające na jego identyfikację.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej zamawiający żąda wykazania, że do realizacji niżej wymienionych elementów przedmiotu zamówienia użyte zostaną materiały i urządzenia o założonej w projekcie jakości:
3.1 W przypadku składania oferty na realizację części 1 zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie wezwany do potwierdzenia, że w trakcie realizacji zamówienia użyte zostaną materiały i urządzenia zapewniające osiągnięcie wysokiej jakości robót:
1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, żąda się wskazania producenta i modelu stolarki oraz typu okuć planowanych do zainstalowania
2) Izolacja termiczna ścian, żąda się wskazania konkretnego systemu izolacji wraz ze wskazaniem jego producenta i przewidzianego do zastosowania rodzaju materiału izolacyjnego(styropian)
3) Instalacja c.o, żąda się wskazania producenta i modeli przewidzianych do montażu grzejników.
3.2 W przypadku składania oferty na realizację części 2 zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe lub inne, dowolne dokumenty pozwalające ustalić producenta i model planowanej do instalacji pompy ciepła celem potwierdzenia, że urządzenie to spełnia wymogi Zamawiającego.
W tym celu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu
a) Karty katalogowe zawierające dane pozwalające na identyfikację urządzeń i materialów porównanie jego parametrów technicznych z zaprojektowanymi.
b) Fotografie (np. kopie stron z katalogów producentów) pozwalające zidentyfikować planowane do instalacji urządzenia i materiały
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji,
4) zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b prawa zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów wymaganych zapisami niniejszej specyfikacji,
5) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 prawa zamówień publicznych, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w niniejszej specyfikacji,
6) wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca jest obowiązany dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji
w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego,
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
a. Część 1 Roboty budowlano- montażowe i instalacyjne związane z wykonaniem termomodernizacji budynku oraz instalacji elektrycznych i c.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45321000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wykonanie izolacji cieplnej: ścian fundamentowych do głębokości 1,5 m poniżej poziomu przyległego terenu i cokołowych styropianem XPS gr.15 cm na powierzchni ok. 353,10 m2 oraz płytami z wełny mineralnej gr. 15cm na powierzchni ok. 23,10 m2, ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych budynku styropianem elewacyjnym EPS100 gr. 18 cm metodą lekką mokrą na powierzchni ok. 1012,45 m2 oraz płytami z wełny mineralnej gr. 18 cm na powierzchni ok. 41,60 m2. Warstwa elewacyjna z tynku cienkowarstwowego silikatowego barwionego w masie/ mineralnego wymalowanego farbami silikatowymi lub silikonowymi. Wykonanie izolacji cieplnej od wewnątrz przez przyklejenie mineralnych płyt izolacyjnych z betonu komórkowego gr. 15cm na powierzchni ok. 129,16 m2.
2) Wymianę drewnianej stolarki okiennej na nieotwierane naświetla aluminiowe w projektowanej klasie odporności ogniowej EI60 3 szt. o powierzchni łącznej 3,59 m2. współczynnik przenikania ciepła dla okien i naświetli min. U=0,9W/m 2 K.
3) Wymianę drewnianej stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową 5 szt. o pow. łącznej 13,80 m2. współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych min. U=1,3 W/m 2 K.
4) Rozbiórkę drewnianej stolarki okiennej w ilości 7 szt. i o powierzchni łącznej 13,20 m2
5) Rozbiórkę stolarki drzwiowej w ilości 3 szt. i powierzchni łącznej 6,69 m2
6) Wymianę drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV w kolorze białym, z pakietem szyb P2 i nawiewnikiem higrosterowanym 112 szt. o powierzchni łącznej 289,31 m2
7) Ocieplenie stropodachu pełnego o pow 1.160,68 m2 od zewnątrz styropianem gr. 15 cm o współczynniku ciepła 0,038 W/mK, wraz z wykonaniem pokrycia z papy termozgrzewalnej
8) Wymiana rynien 163,15 m i rur spustowych 104,24 m
9) Wymiana wszystkich obróbek blacharskich i parapetów okiennych
10) Wymiana i uzupełnienie instalacji odgromowej
11) Remont płyt daszków wiatrołapów (zadaszeń wejść do budynku)
12) Remont istniejących podestów i schodów wejściowych z obłożeniem gresem ryflowanym mrozoodpornym o fakturze bezpoślizgowej 20,00 m2
13) Remont kominów
14) Wykonanie wokół budynku opaski z kostki betonowej szer. 50 cm, powierzchnia 50,17 m2
15) Wymiana instalacji c.o. wewnątrz budynku w tym wymiana rur stalowych na rury ze stali węglowej ocynkowanej o długości 942 mb.
16) Izolacja termiczna rur prowadzonych wewnątrz budynku z pomocą elementów z pianki poliuretanowej .
17) Wymiana istniejących grzejników c.o i montaż dodatkowych, na grzejniki stalowe profilowane typu C lub K z podejściem bocznym w ilości 98 szt.
21) Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego pomp ciepła WLZ 200 m kabel 5x 95 mm2 wraz z rozdzielnicą i instalacją gniazd wtykowych i oświetlenia pomieszczenia kotłowni
22) Roboty rozbiórkowe i zagospodarowania terenu.
23) Demontaż i ponowny montaż jednostek zewnętrznych klimatyzatorów, uchwytów flagowych, tablic informacyjnych, daszków poliwęglanowych przy wejściach do budynku, etc.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i instalacja pompy ciepła wraz z wykonaniem odwiertów dolnego źródła ciepła.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
18) Instalacja źródła ciepła pod potrzeby c.o. i c.w.u. w postaci 3 pracujących w kaskadzie jednosprężarkowych pomp ciepła o mocy 43 kW każda przy parametrach B0/W65°C
19) Instalacja zbiorników buforowych 2 x 750 l.
20) Wykonanie dolnego źródła ciepła dla pomp ciepła w postaci 12 sztuk kolektorów pionowych o głębokości 190 m każdy wraz z opracowaniem wszelkiej niezbędnej dokumentacji, uzgodnień i zgłoszeń wymaganych ustawą Prawo geologiczne i górnicze (Dz,U. z 2019 poz.868) .
|
| |