GuidZP400 |
98d5f900-c39c-4287-9216-68282342421c
|
Biuletyn |
567358-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o.
|
Regon |
81252580800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świętego Ducha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 813 01 10
|
Zamawiajacy fax |
91 813 01 11
|
Zamawiajacy email |
biuroobslugaprawna@gmail.com
|
Adres strony url |
http://zrfpk.nowybip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna wskazana w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zrfpk.nowybip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zrfpk.nowybip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna ad solemnitatem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Fundusz Pomerania Sp. z o.o., Pl. Hołdu Pruskiego 9, 70-550 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie aplikacji on-line pod nazwą „ESOK” do składania wniosków o udzielenie poręczenia, oceny wniosków, wymiany dokumentacji z Klientem i instytucją finansującą oraz wymiany informacji i zarządzanie kontaktami z Klientem
|
Numer referencyjny |
1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie aplikacji on-line pod nazwą „ESOK” do składania wniosków o udzielenie poręczenia, oceny wniosków, wymiany dokumentacji z Klientem i instytucją finansującą oraz wymiany informacji i zarządzanie kontaktami z Klientem zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
210
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie jest mniejsza niż 140 000,00 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych (PLN);
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi, tj.:
• dwa zamówienia, tj. dwa odrębne kontrakty (jeden kontrakt jest rozumiany jako jedna umowa odpłatna), obejmujące swym zakresem prace polegające na wykonaniu oraz wdrożeniu aplikacji usprawniającej procesy danego podmiotu, o wartości każdego wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania, to wartość zrealizowanego zamówienia jw. w ramach tego kontraktu (umowy) nie może być mniejsza niż 80 000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto).
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, (przy czym Zamawiający zastrzega, iż osoby te nie mogą być wskazane do pracy na jednocześnie dwóch lub więcej stanowiskach (funkcjach) w tym
jedną osobą na stanowisku informatyk - programista, przy czym osoba musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie i wdrożenie aplikacji usprawniający procesy danego podmiotu,
jedną osobą na stanowisku grafika, przy czym osoba musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie i wdrożenie aplikacji usprawniający procesy danego podmiotu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Uwaga:
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz,;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
6) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium:
W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu – zaleca się złożenie kopii polecenia przelewu
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna – kopia dokumentu (oryginał należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII, punkt 2)
7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100).
Wadium może być wniesione w :
• pieniądzu,
• poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
• gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego:
Bank BNP PARIBAS S.A., nr konta: 79 1600 1260 0004 0907 2787 5001,
Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię polecenia przelewu.
2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w sekretariacie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00, a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą.
3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a uPZP.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z SIWZ oraz uPZP
|
IV 4 4 data |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|