Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych oraz sprzętu sportowego niezbędnego w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567218-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych oraz sprzętu sportowego niezbędnego w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część pierwsza dotyczy dostawy różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych niezbędnych w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi,

Część druga dotyczy różnego rodzajowo sprzętu sportowego niezbędnego w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wszystkie lub dowolnie wybraną przez wykonawcę część zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1810675c-7b80-4044-b9b3-599ca2b4b647
Biuletyn 567218-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi
Regon 20806000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Przybyszewskiego
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-188
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon (042) 684 17 94
Zamawiajacy fax (042) 684 17 94
Zamawiajacy email sp.nr10@poczta.fm
Adres strony url www.sp10.szkoly.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organem prowadzącym szkołę jest Miasto Łódź
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.sp10lodz.wikom.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sp10lodz.wikom.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Przybyszewskiego 15/21 ; 93-188 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych oraz sprzętu sportowego niezbędnego w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi
Numer referencyjny SP10/D/1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych oraz sprzętu sportowego niezbędnego w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część pierwsza dotyczy dostawy różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych niezbędnych w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi, Część druga dotyczy różnego rodzajowo sprzętu sportowego niezbędnego w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wszystkie lub dowolnie wybraną przez wykonawcę część zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 45 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen [Numeracja Zgodna z SIWZ] 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia: 8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych dokumentów: 8.4.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 6.2.13 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt 8.5.4 i 8.5.5 SIWZ. 8.4.2.1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.4.2.1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.4.2.1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.4.3 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4.2 SIWZ, dotyczących tych podmiotów. 8.5 Forma składanych dokumentów 8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 7 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione [Numeracja Zgodna z SIWZ] 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert www.bip.sp10lodz.wikom.pl, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (pkt 6.2.12 SIWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 45 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Część pierwsza dotyczy dostawy różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych niezbędnych w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa różnego rodzajowo sprzętu sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 45 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Część druga dotyczy różnego rodzajowo sprzętu sportowego niezbędnego w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)