GuidZP400 |
6e14a2e6-6e4f-4954-a588-55653fb71099
|
Biuletyn |
566729-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
|
Regon |
27064118400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 6164482 w. 292
|
Zamawiajacy fax |
327 519 844
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpital.jaw.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie (V piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu jednorazowego użytku (powtórka i uzupełnienie) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
|
Numer referencyjny |
SZP.III.240/23/19/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku (powtórka i uzupełnienie) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 pakietów:
PAKIET 1 porty, naczyniowe, igły
PAKIET 2 kaniule, korki, strzykawki
PAKIET 3 kuweta
PAKIET 4 elektrody, cewnik, system mocowania cewników
PAKIET 5 jednorazowe wkłady workowe i wielorazowe karnistry
PAKIET 6 maski krtaniowe jednorazowe, nebulizator
PAKIET 7 pokrowce
PAKIET 8 maski tlenowe
PAKIET 9 igły lokalizacyjne
PAKIET 10 systemy bezigłowe
PAKIET 11 zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego 1
PAKIET 12 maski krtaniowe
PAKIET 13 aplikatory do termoablacji
PAKIET 14 zestaw do uzyskiwania osocza bagatopłytkowego 2
PAKIET 15 sprzęt do diagnostyki zmian piersi
PAKIET 16 podkład grzewczy
PAKIET 17 system biopsyjny
PAKIET 18 igła do biopsji piersi
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; (Rozdział. V ust. 6.1 SIWZ) 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W związku z faktem, że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postepowaniu nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.2. Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zmianami) i przepisami obowiązującymi w krajach UE. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu.
6.3. Do Pakietu 1 katalogi, karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.18).
2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia Rozdz. V ( poniższa numeracja jak w SIWZ) 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w
art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6 inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt.12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach:
a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja),
b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian),
c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia
d) zmiany cen urzędowych,
e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany).
f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
Procedura wprowadzania zmian: Wykonawca składa wniosek o zmianę w terminie 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do Sekretariatu zamawiającego, zawierający:
a) Opis proponowanej zmiany
b) Wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia
c) Termin wprowadzenia zmian
d) Należy podać uzasadnienie, dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy.
Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane.
Propozycja zmiany umowy może także zostać zgłoszona przez Zamawiającego.
Ewentualne zmiany warunków, o których mowa w § 6 umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2019-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
14. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
14.1 Administratorem danych osobowych jest:
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44; www.szpital.jaw.pl
14.2 Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie można kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych: iodo@szpital.jaworzno.pl
14.3 Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przetwarzane są w celu realizacji umów cywilnoprawnych, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO).Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji celu.
14.4 Informacje o odbiorcach danych osobowych
Dane osobowe kontrahentów mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, dostawcom usług (np. technicznych, organizacyjnych, teleinformatycznych, firmom kurierskim i pocztowym), organom administracji publicznej i samorządom zawodowym.
14.5 Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przechowywane są przez okres niezbędny dla realizacji celu, w szczególności złożenia, badania, wyboru oferty oraz dla potrzeb rachunkowych i podatkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przez okres przedawnienia roszczeń związanych z realizacją celu.
14.6 Prawa przysługujące klientom w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz prawo do złożenia oświadczenia o wycofaniu zgody w dowolnym momencie jeżeli dane przetwarzane są na podstawie zgody, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania jeżeli dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
14.7 Informacja o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych; ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa
tel. 22 531 03 00; fax. 22 531 03 01; Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00
14.8 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
14.9 Wykonawca winien wraz z ofertą (zgodnie z treścią formularza ofertowego) złożyć oświadczenie
- że zapoznał się z Informacją na temat przetwarzania danych osobowych
w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie oraz że został poinformowany/a
o dostępności ww. informacji na stronie internetowej Szpitala www.szpital.jaw.pl oraz na tablicach informacyjnych.
- że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1 porty naczyniowe, igły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa portów naczyniowych, igieł.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2 kaniule, korki, strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul, korków, strzykawek
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 kuweta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kuwet
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4 elektrody, cewnik, system mocowania cewników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrod, cewników, systemu mocowania cewników
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 5 jednorazowe wkłady workowe i wielorazowe karnistry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych wkładów workowych i wielorazowych karnistrów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6 maski krtaniowe jednorazowe, nebulizator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek krtaniowych jednorazowych, nebulizatora
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 7 pokrowce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pokrowców
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 8 maski tlenowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek tlenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 9 igły lokalizacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł lokalizacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 10 systemy bezigłowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa systemów bezigłowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 11 zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 12 maski krtaniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek krtaniowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 13 aplikatory do termoablacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa aplikatorów do termoablacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 14 zestaw do uzyskiwania osocza bagatopłytkowego 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do uzyskiwania osocza bagatopłytkowego 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 15 sprzęt do diagnostyki zmian piersi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do diagnostyki zmian piersi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 16 podkład grzewczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów grzewczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 17 system biopsyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa systemów biopsyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 18 igła do biopsji piersi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do biopsji piersi
|
| |