GuidZP400 |
16dcd82c-70d9-4bdd-ba09-43c794064b15
|
Biuletyn |
566907-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne
|
Regon |
00051423600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 34 97 290,
|
Zamawiajacy fax |
52 34 97 292
|
Zamawiajacy email |
hziolkowska@bydgoszcz.uw.gov.pl, awroblewski@bydgoszcz.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.bydgoszcz.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bydgoszcz.uw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Biura Finansowo-Inwestycyjnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, bud. A, parter, pok. nr 20
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa plandek okryciowych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 95 (dziewięćdziesięciu pięciu) sztuk fabrycznie nowych plandek okryciowych o wymiarach 15 m x 10 m dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy. Szczegółowy opis oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
39522100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. (UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający może ten dokument uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Potwierdzona przez wykonawcę aktualna na dzień złożenia karta katalogowa (opis techniczny) oferowanych plandek okryciowych, zawierająca opis produktu i jego parametry techniczno-funkcjonalne, potwierdzająca spełnianie przez oferowany produkt wymagań Zamawiającego, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawców ubiegających się o to samo zamówienie publiczne, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019r. poz. 369), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów określonych w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (UWAGA: oświadczenie składane w trybie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp).
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.7.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 zł)
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|