Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

Data publikacji 2019-07-02
Data zakończenia 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Radomsku
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566600-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala Powiatowego w Radomsku” Nr spr. 503/2019. Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania, zwane dalej pakietami.
Opisy, nazwy i ilości zamawiającego asortymentu opisane zostały w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ zgrupowanym w 42 pakietach:

Pakiet na 1 – Igły
Pakiet nr 2 – Łącznik dostępu dożylnego
Pakiet nr 3 – Ostrza chirurgiczne
Pakiet nr 4 – Kaniule i aparaty
Pakiet nr 5 – Systemy do odsysania
Pakiet nr 6 – Zgłębniki, cewniki i inny sprzęt jednorazowy
Pakiet nr 7 – Komora na oczy
Pakiet nr 8 – Zestawy infuzyjne
Pakiet nr 9 – Zestawy do zakładania cewników centralnych
Pakiet nr 10 – Igły i zestawy do znieczuleń oraz kaniule żył centralnych
Pakiet nr 11 – szczoteczki do wymazów cytologicznych
Pakiet nr 12 – Uchwyty do rurek intubacyjnych
Pakiet nr 13 – Akcesoria do higieny pacjenta
Pakiet nr 14 – Sprzęt anestezjologiczny i chirurgiczny
Pakiet nr 15 – Rurki dooskrzelowe i trachoostomijne
Pakiet nr 16 – Pneumotachograf i ustnik
Pakiet nr 17 – Prześcieradła na nosze ferno
Pakiet nr 18 – Pakiet porodowy
Pakiet nr 19 – Koc ratunkowy
Pakiet nr 20 – Zestaw do nakłucia jamy otrzewnej
Pakiet nr 21 – Zestaw do upustu krwi
Pakiet nr 22 – Przyrządy do żywienia dojelitowego
Pakiet nr 23 – Nakłuwacze
Pakiet nr 24 – Zestawy do wstrzykiwania kontrastu
Pakiet nr 25 – Zestawy do resuscytacji, maski
Pakiet nr 26 – Worek do drenażu ran i przetok
Pakiet nr 27 – Podkłady chłonne
Pakiet nr 28 – Komory inhalacyjne
Pakiet nr 29 – Pasy do KTG
Pakiet nr 30 – Balon przeciwkrwotoczny
Pakiet nr 31 – Endosampler
Pakiet nr 32 – Elektrody, zestawy
Pakiet nr 33 – Igły do płukania kanalików łzowych
Pakiet nr 34 – Maty antybakteryjne
Pakiet nr 35 – Zacisk na nos
Pakiet nr 36 – Wziernik
Pakiet nr 37 – Inne akcesoria jednorazowe
Pakiet nr 38 – Kompresy żelowe
Pakiet nr 39 – Akcesoria do stomii
Pakiet nr 40 – Jednorazowy sprzęt specjalistyczny na Oiom
Pakiet nr 41 – Urządzenia do pracowni leku cytotoksycznego
Pakiet nr 42 – Inne urządzenia do pracowni leku cytotoksycznego

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji w/w parametrów na każdym etapie postępowania.
3.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogu, umożliwiającego weryfikację zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych z opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2fc80e2-6f4b-46b0-88c5-f23666112180
Biuletyn 566600-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Radomsku
Regon 00031342000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Radomsko
Zamawiajacy kod pocztowy 97-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48446854716
Zamawiajacy fax +48446854701
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.biz.pl
Adres strony url www.szpital.biz.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital.biz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.biz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.biz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer referencyjny 503/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala Powiatowego w Radomsku” Nr spr. 503/2019. Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania, zwane dalej pakietami. Opisy, nazwy i ilości zamawiającego asortymentu opisane zostały w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ zgrupowanym w 42 pakietach: Pakiet na 1 – Igły Pakiet nr 2 – Łącznik dostępu dożylnego Pakiet nr 3 – Ostrza chirurgiczne Pakiet nr 4 – Kaniule i aparaty Pakiet nr 5 – Systemy do odsysania Pakiet nr 6 – Zgłębniki, cewniki i inny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 7 – Komora na oczy Pakiet nr 8 – Zestawy infuzyjne Pakiet nr 9 – Zestawy do zakładania cewników centralnych Pakiet nr 10 – Igły i zestawy do znieczuleń oraz kaniule żył centralnych Pakiet nr 11 – szczoteczki do wymazów cytologicznych Pakiet nr 12 – Uchwyty do rurek intubacyjnych Pakiet nr 13 – Akcesoria do higieny pacjenta Pakiet nr 14 – Sprzęt anestezjologiczny i chirurgiczny Pakiet nr 15 – Rurki dooskrzelowe i trachoostomijne Pakiet nr 16 – Pneumotachograf i ustnik Pakiet nr 17 – Prześcieradła na nosze ferno Pakiet nr 18 – Pakiet porodowy Pakiet nr 19 – Koc ratunkowy Pakiet nr 20 – Zestaw do nakłucia jamy otrzewnej Pakiet nr 21 – Zestaw do upustu krwi Pakiet nr 22 – Przyrządy do żywienia dojelitowego Pakiet nr 23 – Nakłuwacze Pakiet nr 24 – Zestawy do wstrzykiwania kontrastu Pakiet nr 25 – Zestawy do resuscytacji, maski Pakiet nr 26 – Worek do drenażu ran i przetok Pakiet nr 27 – Podkłady chłonne Pakiet nr 28 – Komory inhalacyjne Pakiet nr 29 – Pasy do KTG Pakiet nr 30 – Balon przeciwkrwotoczny Pakiet nr 31 – Endosampler Pakiet nr 32 – Elektrody, zestawy Pakiet nr 33 – Igły do płukania kanalików łzowych Pakiet nr 34 – Maty antybakteryjne Pakiet nr 35 – Zacisk na nos Pakiet nr 36 – Wziernik Pakiet nr 37 – Inne akcesoria jednorazowe Pakiet nr 38 – Kompresy żelowe Pakiet nr 39 – Akcesoria do stomii Pakiet nr 40 – Jednorazowy sprzęt specjalistyczny na Oiom Pakiet nr 41 – Urządzenia do pracowni leku cytotoksycznego Pakiet nr 42 – Inne urządzenia do pracowni leku cytotoksycznego 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji w/w parametrów na każdym etapie postępowania. 3.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogu, umożliwiającego weryfikację zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych z opisem przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 935353,31
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postepowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczegółowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postepowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczegółowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postepowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczegółowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp ; 2)Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6)Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018r. poz. 1445 z późn. zm.); 7)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy PZP, należy złożyć: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dostarczenia dokumentów: aktualnych folderów, kart technicznych wyrobów lub katalogów z poszczególnymi numerami katalogowymi dla oferowanego przedmiotu zamówienia. W katalogach, kartach technicznych należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję np. Pakiet nr 1 poz. 1 oraz Pakiet nr 1 poz. 2 …. Itd. 2) Deklaracja zgodności, certyfikat CE celem potwierdzenia, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania oraz spełnia wymogi ustawy z 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019r. poz. 175) dla wyrobów medycznych. 3) Dla Pakietu nr 4, Poz. 1, 2-5-12 zamawiający oczekuje badań potwierdzających jakość i nieinwazyjność poliuretanu jako materiału z którego zostały wykonane kaniule potwierdzonymi dołączonymi do oferty badaniami klinicznymi (min.3), potwierdzającymi ograniczenie występowania zakrzepowego zapalenia żył związanego z materiałem zastosowanym w produkcji kaniul lub pozytywnych wyników badań kompatybilności biologicznej potwierdzające odpowiednią jakość materiałów z jakiego wykonano kaniulę zgodnie z normą EN ISO 10993 dla poliuretanu i także FEP zamiast podanych badań klinicznych oraz Wykonawca przeprowadzi w trakcie obowiązywania umowy kursy dokształcające dla pielęgniarek z zakresu prawidłowej kaniulacji żył obwodowych na wniosek Zamawiającego. Rejestracja kursu potwierdzona dokumentem do oferty. 4) Dla Pakietu nr 32, pozycja 4 - dla sterylnej czystej wody - badania mikrobiologiczne i opinie kliniczne należy dołączyć do oferty. 5) W zakresie pakietów nr: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 14, 15, 20, 21, 22, 25, 33 sprzęt jednorazowy nie może w swoim składzie posiadać szkodliwych ftalanów. 6) Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów potwierdzających wymagane parametry (nie oświadczeni) oraz katalogów w zakresie pakietów nr: 41, 42. - oraz dokumenty wymienione bezpośrednio pod każdym Pakietem/Zadaniem Zamawiający zastrzega sobie na każdym etapie postepowania prawo wezwania Wykonawcy do przesłania próbki oferowanego asortymentu w przypadku wątpliwości czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia oczekiwania zamawiającego mimo załączonych katalogów/ folderów lub kart technicznych wyrobu.
Inne dokumenty niewymienione Niżej wymienione załączniki do SIWZ stanowią jej treść: 1.Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, 2.Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy, 3.Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4.Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 5.Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnej zgody obu Stron pod rygorem nieważności w granicach unormowania artykułu 144 ust. 1 Ustawy i SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: a)zmiana danych rejestrowych stron umowy, b)cesja praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego, c)wydłużenie terminu płatności, d)przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie. e)zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, f)zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie, g)zakup przedmiotu umowy po cenach niższych niż wskazane w umowie, w przypadku okresowych promocji cenowych, i) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności. 2. W przypadku zmiany na postawie art.142 ust 5 ustawy Pzp.: 1)stawki podatku od towarów i usług lub 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Wykonawca może w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie tej zmiany złożyć Zamawiającemu wniosek o odpowiednią zmianę przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. - Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zostać złożony w formie pisemnej, a w przypadku, gdy oparty jest o przesłankę zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę winien zawierać wykazanie rzeczywistego wpływu zmiany wynagrodzenia na zwiększenie kosztu wykonania przedmiotu umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi tą okoliczność oraz wyliczeniem kwoty, o jaką w związku z tym może ulec zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. - Zamawiający w terminie 30 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku, o którym mowa w ust. 3 poinformuje pisemnie Wykonawcę, czy akceptuje złożony wniosek, czy też odmawia jego akceptacji, przy czym w wypadku odmowy akceptacji wniosku Wykonawcy Zamawiający zobowiązany jest podać powody dla których to uczynił oraz zaproponować własny wskaźnik wzrostu wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. - W przypadku akceptacji przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy lub akceptacji przez Wykonawcę wskaźnika wzrostu wynagrodzenia zaproponowanego przez Zamawiającego, Zamawiający przygotuje i przedstawi Wykonawcy w ciągu 30 dni stosowny aneks do umowy, uwzględniający zmianę wynagrodzenia. Zmiana wejdzie w życie od pierwszego dnia następnego miesiąca po zawarciu przez Strony stosownego aneksu. 3.Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. 4.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2018r., poz. 1986). 5.Spory będzie rozstrzygać Sąd powszechny właściwy dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30814,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet na 1 – Igły
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 990,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – Łącznik dostępu dożylnego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6538,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – Ostrza chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 168702,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 – Kaniule i aparaty
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31680,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 – Systemy do odsysania
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41544,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 – Zgłębniki, cewniki i inny sprzęt jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 995,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 – Komora na oczy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5475,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 – Zestawy infuzyjne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19350,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 – Zestawy do zakładania cewników centralnych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 71940,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 – Igły i zestawy do znieczuleń oraz kaniule żył centralnych
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5260,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 – szczoteczki do wymazów cytologicznych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 872,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12 – Uchwyty do rurek intubacyjnych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34507,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13 – Akcesoria do higieny pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 61732,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14 – Sprzęt anestezjologiczny i chirurgiczny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 92631,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15 – Rurki dooskrzelowe i trachoostomijne
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9810,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16 – Pneumotachograf i ustnik
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17 – Prześcieradła na nosze ferno
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3900,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18 – Pakiet porodowy
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1425,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19 – Koc ratunkowy
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20 – Zestaw do nakłucia jamy otrzewnej
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 567,30
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 21 – Zestaw do upustu krwi
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5218,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 22 – Przyrządy do żywienia dojelitowego
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 844,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 23 – Nakłuwacze
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8760,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 24 – Zestawy do wstrzykiwania kontrastu
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27870,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 25 – Zestawy do resuscytacji, maski
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1980,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 26 – Worek do drenażu ran i przetok
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33447,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 27 – Podkłady chłonne
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2477,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 28 – Komory inhalacyjne
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet nr 29
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 29 – Pasy do KTG
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet nr 30
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3554,96
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 30 – Balon przeciwkrwotoczny
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Pakiet nr 31
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 756,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 31 – Endosampler
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pakiet nr 32
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 66455,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 32 – Elektrody, zestawy
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Pakiet nr 33
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 490,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 33 – Igły do płukania kanalików łzowych
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Pakiet nr 34
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 34 – Maty antybakteryjne
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Pakiet nr 35
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 865,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 35 – Zacisk na nos
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Pakiet nr 36
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 138,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 36 – Wziernik
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Pakiet nr 37
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19165,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 37 – Inne akcesoria jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Pakiet nr 38
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1529,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 38 – Kompresy żelowe
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Pakiet nr 39
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 39 – Akcesoria do stomii
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Pakiet nr 40
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 99004,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 40 – Jednorazowy sprzęt specjalistyczny na Oiom
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa Pakiet nr 41
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11750,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 41 – Urządzenia do pracowni leku cytotoksycznego
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa Pakiet nr 42
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18314,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 42 – Inne urządzenia do pracowni leku cytotoksycznego
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria serwis posprzedażowy/rozpatrzenia reklamacji/
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)