DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Data publikacji 2019-07-02
Data zakończenia 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567748-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemii gospodarczej (środków czystości dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce) dla potrzeb Zamawiającego, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz przez okres 24 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e038dd7a-c9b4-4e06-b78e-e5f2c1a78bc6
Biuletyn 567748-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna
Regon 28816500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. F. Rzewuskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3124831
Zamawiajacy fax 41 3784154
Zamawiajacy email zamowienia@ubz.pl
Adres strony url http://www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Gen. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko - Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Numer referencyjny OZP/38/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemii gospodarczej (środków czystości dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce) dla potrzeb Zamawiającego, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz przez okres 24 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania – zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175, 447, 534), posiadają nazwę producenta, kod producenta, deklarację zgodności i certyfikat CE. Zaoferowane produkty muszą posiadać: a) właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, wydane przez uprawniony organ, b) dla wyrobów medycznych (obrót i użytkowanie) – certyfikat CE, deklaracja zgodności lub wpis do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasyfikacji określonej w ustawie o wyrobach medycznych - jeśli jest wymagane, c) pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub wpis do rejestru produktów biobójczych – dla preparatów rejestrowanych jako produkty biobójcze – jeśli jest wymagane, d) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne – potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP – jeśli jest wymagane, e) dla preparatów posiadających w swoim składzie substancje niebezpieczne – karta charakterystyki substancji niebezpiecznej – jeśli jest wymagane f) karty charakterystyki oferowanych wyrobów zawierające dokładny opis oferowanego produktu, z którego wynikać będzie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego – dla wszystkich zaoferowanych produktów, g) atest PZH lub inny równoważny dokument, który wskazuje, że zaoferowany produkt podczas stosowania zgodnie z zaleceniami producenta nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko – jeśli jest wymagane;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostaw, które odpowiadają przedmiotowi zamówienia, każda z nich o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł netto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; 2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw, które odpowiadają przedmiotowi zamówienia każda z nich o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto ( załącznik nr 6). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, posiadają nazwę producenta, kod producenta, deklarację zgodności i certyfikat CE. Wymienione produkty muszą posiadać: a) właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, wydane przez uprawniony organ, b) dla wyrobów medycznych (obrót i użytkowanie) – certyfikat CE, deklaracja zgodności lub wpis do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasyfikacji określonej w ustawie o wyrobach medycznych – jeśli jest wymagane, c) pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub wpis do rejestru produktów biobójczych – dla preparatów rejestrowanych jako produkty biobójcze - jeśli jest wymagane, d) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne – potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP,- jeśli jest wymagane, e) dla preparatów posiadających w swoim składzie substancje niebezpieczne – karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - jeśli jest wymagane, f) karty charakterystyki ( wymagana dla wszystkich produktów) - oferowanych wyrobów zawierający dokładny opis oferowanego produktu, z którego wynikać będzie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego, g) atest PZH lub inny równoważny dokument , który wskazuje, że zaoferowany produkt podczas stosowania zgodnie z zaleceniami producenta nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko - jeśli jest wymagane.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusz); 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas realizacji zamówienia cząstkowego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)