Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Data publikacji 2019-07-03
Data zakończenia 2019-07-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568171-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 398000000, 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab818f15-f30f-4478-9862-6386828e5f3d
Biuletyn 568171-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Regon 47214755900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pomorska
Zamawiajacy adres numer domu 251
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92-213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 675 75 00
Zamawiajacy fax 42 678 92 68
Zamawiajacy email zam.publ@csk.umed.pl
Adres strony url http://www.csk.umed.pl/
Adres strony internetowej www.csk.umed.pl/przetargi/profil-nabywcy/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.csk.umed.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251 Kancelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer referencyjny ZP/53/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. ( jako załącznik ) 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności ( jako załącznik ); 3. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne ( jako załącznik );
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania produktów będących substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi, oznakowanymi znakiem szkodliwości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. z 2002, Nr 140, poz. 1171, z późn. zm.)- w szczególności : aktualne karty charakterystyki, ( wymaga się stałej dostępności do aktualnych kart charakterystyki w na stronie www producenta lub oferenta również na każdym etapie postepowania) 2 Karty katalogowe/ulotki dla zaoferowanych produktów z adnotacją którego pakietu i której pozycji dotyczą, zawierające informacje na podstawie których Zamawiający zweryfikuje zgodność oferowanych produktów z opisami zawartymi w SIWZ, w Formularzu asortymentowo-cenowym 3 Oświadczenie (Załącznik nr 7) o zgodności oferowanych produktów potwierdzające w szczególności, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na rynek polski oraz, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4 Próbki asortymentu z załącznika nr 2 (pakiet 1 poz. 1-36 ), w oryginalnych najmniejszych handlowych opakowaniach z etykietami wodoodpornymi, nieścieralnymi, o niezmienionej jednolitej treści (bez nanoszenia zmian ręcznych na etykiecie) w celu potwierdzenia identyfikacji preparatu– Pozycje zostaną wskazane w wezwaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniem o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO patrz pkt 26 załącznika; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO -CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zwraca się z prośbą o dołączenie do oferty formularza cenowego również na nośniku elektronicznym (np. płyta cd / dvd) lub po otwarciu przesłanie edytowalnej wersji załącznika na adres e-mail zam.publ@csk.umed.pl (Zamawiający nie wymaga składania-drukowania formularzy Pakietów, na które Wykonawca nie składa oferty) 3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 5. „ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA (o ile dotyczy)” - Załącznik nr 5 do SIWZ; Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 6. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy. Wszystkie załączniki do SIWZ wymagane w ofercie (formularze, oświadczenia) muszą być przedłożone na drukach zaproponowanych przez zamawiającego, bądź na drukach Wykonawcy, zgodnych pod względem treści z drukami załączonymi do SIWZ. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2015, poz. 184, 1618 i 1634) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Załącznik nr 6 do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Chemia nieprofesjonalna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Chemia nieprofesjonalna
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wózki do sprzątania i odpadów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wózki do sprzątania i odpadów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Worki do odkurzaczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Worki do odkurzaczy
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówień
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)