GuidZP400 |
d8894d52-05a9-4e14-b1cc-404f75a275e0
|
Biuletyn |
567597-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr WND-RPPD.08.04.01-20-0035/18 pn „Poprawa opieki nad matką i dzieckiem w celu dostosowania do trendów demograficznych poprzez wyposażenie/doposażenie w nowoczesną aparaturę medyczną oddziałów: Noworodkowego, Dziecięcego i Ginekologiczno-Położniczego”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla oddziałów: Noworodkowego, Dziecięcego i Ginekologiczno-Położniczego realizowane w ramach projektu RPPD.08.04.01-IZ.00-20-001/18 pn „Poprawa opieki nad matką i dzieckiem w celu dostosowania do trendów demograficznych poprzez wyposażenie/doposażenie w nowoczesną aparaturę medyczną oddziałów: Noworodkowego, Dziecięcego i Ginekologiczno-Położniczego”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.4. Infrastruktura społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/24/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby: Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki, Oddziału Dziecięcego i Oddziału Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Wojewódzkiego w Łomży, w ilościach, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ.
PAKIET 1 poz. 1 – Łóżko porodowe,
PAKIET 1 poz. 2 – Piłka położnicza,
PAKIET 1 poz. 3 – Worek sako,
PAKIET 1 poz. 4 – Detektory tętna płodu,
PAKIET 1 poz. 5 – Aparat do monitorowania zawartości wodoru w wydychanym powietrzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanego sprzętu medycznego) oraz w załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia dotyczące sprzętu medycznego będącego przedmiotem zamówienia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu medycznego rok produkcji: nie wcześniej jak 2019.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP – dotyczy Pakietu 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5.
b) Podmioty zagraniczne:
i. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w Części C ust. 1) lit. a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
ii. Dokument, o którym mowa w części C ust. 1) lit. b) ppkt i. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert.
iii. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części C ust. 1) lit. b) ppkt i., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis części C ust. 1) lit. b) ppkt ii. stosuje się odpowiednio.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę – dotyczy Pakietu 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5.
Wykonawcy powinni oznaczyć, którego Pakietu dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
b) dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny dotyczy Pakietu 1 poz. 1.
c) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny oraz że dostarczy w.w. dokumenty wraz z dostawą sprzętu – dotyczy Pakietu 1 poz. 4, 5
d) deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi – dotyczy Pakietu 1 poz. 1, 4, 5
Uwaga!
jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211) i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, w takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną
e) certyfikaty, instrukcje obsługi w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanej/go aparatury medycznej/ sprzętu medycznego (zaleca się zastosowanie czcionki min 10) – dotyczy Pakietu 1 poz. 1, 4, 5
f) oświadczenie Wykonawcy, że instrukcje obsługi w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanej/go aparatury medycznej/ sprzętu medycznego i instrukcje serwisowe (zgodnie z pkt 18 Załącznika nr 5 do SIWZ) oraz paszport techniczny i licencje na oprogramowanie (jeżeli dotyczy) dostarczy wraz z dostawą sprzętu – dotyczy Pakietu 1 poz. 1, 4, 5
g) oświadczenie producenta o częstotliwości wykonywanych przeglądów w siedzibie Zamawiającego w okresie gwarancji i po okresie gwarancji – dotyczy Pakietu 1 poz. 1, 4, 5
h) certyfikat o autoryzacji serwisowej zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – dotyczy Pakietu 1 poz. 1, 4, 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego (wg Załącznika nr 4 do SIWZ), 3) Formularz „Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia” (wg Załącznika nr 5 do SIWZ), 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu
podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2. Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem:
a) zmiany nazwy, siedziby Stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
c) zmian wynikających z przepisów ustawy Pzp,
d) zmiany wysokości wynagrodzenia Sprzedawcy w wypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.)) jedynie w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto należnego Sprzedawcy; zmiana nie będzie dotyczyć wynagrodzenia netto.
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|