Dostawa sprzętu i leków okulistycznych

Data publikacji 2019-07-03
Data zakończenia 2019-07-12 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568846-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 337311100, 331620003, 331400003, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzętu i leków okulistycznych, ZOZ/DZP/PN/20/19
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 zadań.
Zadanie nr 1: Soczewki.
Zadanie nr 2: Soczewki 2
Zadanie nr 3: Akcesoria i zestawy zabiegowe do zaćmy
Zadanie nr 4: Zestawy do witrektomii
Zadanie nr 5: Materiały medyczne i narzędzia jednorazowe
Zadanie nr 6: Leki okulistyczne

3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono
w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 5, 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi.
Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć).
5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu.
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a30d421-2260-4297-8f9a-9fff0ad799c5
Biuletyn 568846-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url https://zozolawa.wroc.pl/
Adres strony internetowej https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, pok nr 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i leków okulistycznych
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/20/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzętu i leków okulistycznych, ZOZ/DZP/PN/20/19 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 zadań. Zadanie nr 1: Soczewki. Zadanie nr 2: Soczewki 2 Zadanie nr 3: Akcesoria i zestawy zabiegowe do zaćmy Zadanie nr 4: Zestawy do witrektomii Zadanie nr 5: Materiały medyczne i narzędzia jednorazowe Zadanie nr 6: Leki okulistyczne 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 5, 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). 5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu. 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 7
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga złożenia tego dokumentu. Uwaga: W przypadku podmiotów zarejestrowanych w Polsce – Zamawiający informuje, że w związku z faktem, iż ma możliwość samodzielnego pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym w postaci elektronicznej, tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.) – nie będzie wzywał Wykonawców do ich złożenia. W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski – zgodnie z §10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U z 2016 r., poz. 1126) Wykonawca winien złożyć dokument bądź wskazać Zamawiającemu na ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których bezpłatnie będzie można pozyskać dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy ww. zakresie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym – Wykonawca zobowiązany jest do ich tłumaczenia na język polski.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że oferowany przedmiotu zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa - załącznik Nr 8 2) Foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta/wytwórcę oferowanych produktów lub jego autoryzowanego przedstawiciela, potwierdzające parametry, właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z żądaniami Zamawiającego, określonymi w specyfikacji asortymentowo cenowej - Załącznik nr 9 do SIWZ - wraz z umieszczoną na tych dokumentach przez wykonawcę adnotacją określającą zadanie i pozycję w zadaniu, której dotyczy przedstawiony dokument.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Soczewki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33731110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: Soczewki - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Soczewki 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33731110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: Soczewki 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Akcesoria i zestawy zabiegowe do zaćmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3: Akcesoria i zestawy zabiegowe do zaćmy - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4: Zestawy do witrektomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4: Zestawy do witrektomii - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5: Materiały medyczne i narzędzia jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5: Materiały medyczne i narzędzia jednorazowe - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6: Leki okulistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6: Leki okulistyczne - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)