GuidZP400 |
23b8a6eb-2aaf-4ff1-8cce-7d3662560359
|
Biuletyn |
568822-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
|
Regon |
30090413000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Grota Roweckiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(065) 546 70 64
|
Zamawiajacy fax |
(065) 546 70 64
|
Zamawiajacy email |
renata.pazola@szpitalrawicz.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalrawicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalrawicz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalrawicz.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
NLO-3820-07/PN/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
Szczegółowy opis i zakres i ilości przedmiotu zamówienia określone zostały w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Niniejszy formularz będzie stanowił załącznik do umowy. Parametry opisane w ww. formularzu jako wartość wymagana są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany przedmiot jakiegokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia w tym zakresie wraz z ofertą.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia w tym zakresie wraz z ofertą.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia w tym zakresie wraz z ofertą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a)deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi wystawionej przez producenta oferowanego produktu - z podaniem numeru części i pozycji, której dotyczy;
b)próbek po 1 sztuce z każdego oferowanego przez Wykonawcę asortymentu (W przypadku gdy asortyment został opisany w kilku rozmiarach Zamawiający wymaga złożenia 1 próbki w dowolnym rozmiarze). Każda dostarczona próbka winna być opisana w języku polskim wraz ze wskazaniem nr pozycji i nr części, której dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty:
1)Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1)Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 8.1 IWD;
2)Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 9.2 IWD, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1)zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego,
2)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów,
3)zmiany cen przedmiotu umowy jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego.
4)zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania do Zamawiającego dokumentu, potwierdzającego wprowadzenie do obrotu nowego asortymentu oraz potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania Zamawiającego,
5)zmiana terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie Zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|